Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Komee kuusykkönen! 8) Juu joku 5 tulee heittämällä mieleen. Sellanen nätti kermanharmaa farkku kummittelee mielessä... :-?
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Re: lintta

    Onkos toi etuloksu siitä skallopein varustetusta "metsäautosta" joka seisoo/seisoi jossain Nääsvillen lähettyvillä..?
     
  3. hekustom

    hekustom 1st gear

    Minulle kelpais 63 4d:n takapenkki ja muutakin sisustan osaa,olen valmis ostamaan.
     
  4. Herje

    Herje Double Gearhead

    Re: lintta

    Taitaa olla koko auto masterilla oottamassa parempia aikoja :poff:
     
  5. jart$u

    jart$u Gearhead

    Re: lintta

    tuskin mikään uutinen, mut taitaa olla kuvan auto: http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2329842.jpg
    kuva on V8 cruisin' extra:sta kaapattu.
    loimaalla on pari kouluesimerkkiä aiheesta "survivor" -61 stw.
     
  6. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Re: lintta



    Joo mut ne on niitä loimaan linttoja, ei niitä voi laskee :lol:
     
  7. bel58

    bel58 3rd gear

    Tuo magazinen auto ei muistaakseni ollu tämä kuopion auto,vaan oli jo silloin lintempi.Tässäkin kuopion vihreässä oli Loimaalta ruosteettomat keulan osat,oli talvella helvetin kylmä vehe,veti joka raosta.Tuli käytyä jopa motoparkissa kellottamassa huimia vartin aikoja.Historiaa ennen minua,auto ollut Helsingin ympäristössä kaveriporukalla,joilla oli3-4 61 brookwoodia.Olivat myös purkanu jonkun kpl farmeja.
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Taitaa kuopiossa olla nyt 3 ´kpl 61brookwoodeja :eek:
    Ja kaikki vielä saman kylänmiehillä :poff:
     
  9. master39

    master39 3rd gear

    joo ei tuo se magazinen auto , mutta tuo yks etuloksu on siitä !! se magasinen " aito sikalintta "on kyllä mulla ..... jospa senkin sais joskus ajoon.... on kylla aika eläämää nähny se kori . joo vieläkin tuossa tuntuu vetavän joka paikasta aika viileetä kyytiä on .. nyt kuitenkin lämppärin kenno korjattu oli aikaisemmin korjattu plastik patingilla ja jeesus teipillä. tuo tuli mulle ilman tekniikkaa nyt keulalla on perus 305 nen .
     
  10. sonasey

    sonasey 1st gear

    A9220 GSM + WCDMA Dual kortit Android 4.0 Wifi Analogiset TV Java GPS kapasitiivinen kosketusnäyttö 3G-älypuhelin (musta)
    http://twr.kr/esc
     
  11. gmc63

    gmc63 1st gear

    Re: lintta

    Taitaa olla mun vanha farkku mult se lähti kyl oliko nyt kouvolaan tai kokkolaan n.20vuotta sit ei muista silloin oli kyl vihreäalaosa valkoinen keskeltä ja vihreä katto loksut oli hankittu californiasta ja samat harmaat ilman scallopeja :(
     
  12. bel58

    bel58 3rd gear

    Kävin tuon auton hakemassa oisko ollu 99 Träskändasta,onko se espoota vai vantaata.Tuli Heinolaan ja lähti parin vuoden päästä Kouvolaan.
     
  13. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    :lol: Bel58:n ajoilta toi ADCC:n tarrakin klasissa, olettaisin ?
     
  14. SCAMP72

    SCAMP72 3rd gear

    eeo-55

    täytyyy päivittää tämän tämän yksilön nykyistä olinpaikkaa.....

    elikkäs EEO-55 62 Bel Air löytyy nykyisin samasta tallista suomi 67-chargerin ja bracket-voittaja Scampin vierestä Savon sydämmestä...
     
  15. SCAMP72

    SCAMP72 3rd gear

    eeo-55

    eikä ole enää pelkoa auton muutumisesta lintaksi tai 2-oviseksi nimittäin nykyinen omistaja on varsin otettu yksilön alkuperäiskunnosta....
     
  16. gmc63

    gmc63 1st gear

    Et ei olis ollut lähderannasta se on kyl lähellä träskendaa koska siellä silloin asuin ja myin sen sieltä just noihinaikoihin :-?
     
  17. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Re: eeo-55

    Hauska kuulla että EEO-55:lla menee hyvin.
     
  18. bel58

    bel58 3rd gear

    Jep,tarrat tuli minun aikana.
    Voi olla että oli Lähderanta jäi vaan Träskanda mieleen oli lähellä siinä.Kerrostaloaluetta se oli,oli vaan sen verran pimeäähakiessa ei tullu huomattua kaikkea.67 letukalla oltiin liikenteessä.
     
  19. mörkö

    mörkö Gearhead

    Heinolasta toi meidän pihalla köllöttelevä 67 impalakin on kotoisin.....
    Ihme muuten, pikkupoikana mörkö tapasi kaksikin suomi 61 Farmaria, toinen Mäntsälässä (joutui myöhemmin romuksi)toinen porvoossa hinausliikkeen pihalla (mobilistilehden Katja vissiin pelasti)Myivät varaosiksi..
     
  20. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Miten harvinaisia ne -67 4d mallin impalat on, kun nettiä jo vuoden kytännyt, mut ei tällaisia myyntiin ole tullut? -65-66 mallisia näkyy silloin tällöin myynnissä, mut just unelmien 67 mallit on kadonnut...
     

Kerro tästä muillekin!