Ajovaloreleen kytkentä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja BigBlockHead, 9.5.2012.

  1. BigBlockHead

    BigBlockHead 1st gear

  2. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Katkaise alkuperäinen valoille menevä johto.
    Katkaisimelta tuleva johto releen ohjaavaan napaan, toinen ohjauspuolen napa maahan.
    Kytkettävälle puolelle toiseen napaan akulta + virta ja toinen napa alkuperäiseen valoille menevään johtoon.
    Siinä releen perässä on selitetty mikä napa on mikin. Ohjaavalla puolella on sellainen kelan kuva ja kytkettävällä puolella katkaisimen kuva sekä kunkin navan numero. Napojen vierestä löytyy vastaavat numerot.
    En ny jaksa muistella mikä napa vastaa mitäkin numeroa. Relettä tutkimalla saat saman tiedon
     
  3. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Laita sitten kunnolliset liittimet, ei mitään alennushallin halvimpia abiko-kopioita, vaan mieluummin kosteussuojattuja.
    Releen liittimiin sekä muihin paljaaksi jääviin liittimiin lisäksi vielä suojarasvaa, niin ei pääse hapettumaan ja sitä kautta tulemaan ongelmia valojen kanssa...
     
  5. BigBlockHead

    BigBlockHead 1st gear

    Kiitoksia paljon. Mites ne parkit sitten laitetaan. Katsastusmies kun käski siirtää parkit umpiohin.
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Poraat umpioon reiän ja laitat siihen...
     
  7. BigBlockHead

    BigBlockHead 1st gear

    H4 umpiossa on jo parkit valmiina, mutta täytyykö piuhoja jotenkin muuttaa?
     
  8. lopata

    lopata 1st gear

    parkit

    vedät alkuperäisiltä parkeilta piuhat umpion parkeille,ja teippaat alkuperäisen parkin hehkusta toisen navan niin vilkku säilyy,tai katkaiset alkuperäisen parkin piuhat.
     

Kerro tästä muillekin!