Us-parts.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja henkka-1975, 11.5.2012.

  1. max

    max Double Gearhead

    Vaikuttaisi kyllä vahvasti siltä,että Us-partsin on ollut pakko vastata kilpailuun pudottamalla hintoja lähemmäksi harrastajaa.

    Tilasin hiljakkoin sieltä 450 cfm Holleyn(Tunnel Ram kaasari) ja ynnäilin,että ei olisi ollut mitään tolkkua lähteä tilailemaan sitä omin päin vaikkapa Summitista,sen verran sopiva hinta mielestäni oli.

    Tässä tapauksessa kukaan ei ilmeisesti ole vielä koskaan ole ollut niin pöljä,että olisi mennyt hukkaamaan rahansa tällaiseen US-Partsin tiskillä,joten sille siinä sitten keksittin hinta.

    Samalta miekkoselta olen aina saanut ensiluokkaista palvelua tiskillä,ja on kaikin tavoin symppis kaveri.
     
  2. Selli

    Selli Gearhead

    Ite olen käyttänyt partsia kohta 10vuotta. Mitään moitetta ei ole. Työreissuilla joskus käyny paikanpäällä ja palvelu ollut hyvää.Sähköpostilla myynti on erittäin tehokasta ja nopeaa. Monet pinteet on selvinny koska varastossa yleensä löytyy mun tarpeisiin tuotteet.
    Niinku max tuossa kirjotteli niin itellä samanlainen kokemus ku ostin ton viimeisimmän Hollikan. Ei mitään tarvetta tilata sitä ite ku hinta oli kohillaan.

    Kiitos vaan partsille!
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kiitos Part COrnerin, Racers Placen ja joidenkin muidenkin "villien" toimijien, myös us parts on korjannut monopolihinnoitteluaan. Positiivinen ylläty oli et raceosat on HYVIN edullisia, ne mitä hyllyssä sattuu olemaan ja joiden valmistajiin on suora yhteys. Ite teen nykyään niin, et kysyn ekana partsista, jos ei siellä ole niin hommaan ite suoraan.
     
  4. Co2

    Co2 3rd gear

    Re: k

    Kiitokset historian jakamisesta. Itse tässä jo hiljakseen kerinny miettimään että "mikä tää tarrajuttu oikeen on???" :D

    Itselläni mitä partsista olen ostanut/tilannut tavaroita ostanut on toiminut asiat mallikkaasti nytkin on jo postissa odottamassa kaasuvaijeri jonka maanantaina sähköpostitse tilasin ja toisen vaijerin tilasin turhaan omien häsellysten takia, sen vaan kuulemma sit osoitan takaisin heille...kontin purussa tosiaan pikkusen kesti ja joku muukin juttu siinä oli, mutta eipä ollut sillon kiirettä kun autokin oli viel pukeillä. Eli itse olen tyytyväinen palveluun / hintoihin. Tiskiltä osia haettaessa tuli hieman sellanen olo että kaivattiinko mua siellä kun olen aloittelija näissä jutuissa, mutta sain nyt kumminkin osani sieltä! :D
     
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    sillon ku musa eiku part corner oli vielä olemassa,ostin kaikki sieltä,nykyään 99% us-partsista ja loppu sitte Rautakummulta tai RP.Joskus tulee jotain häslinkiä toimitusten kanssa,mutta pääasiassa kaikki on toiminut hyvin kaikkien kanssa.
     
  6. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Miksi us-parts ei myy verkkokaupassa? Postiennakko/ Jälkivaatimus. Turhia maksuja. Alle 10€ osan tarviin mutta tulee tuplahinta kirjekuoressa kulkevasta Ford Racing osasta. :argue:
     
  7. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Vois aika moni tilata pikkunippeleitä ja jättää lunastamatta.

    En tiedä miten partsin toiminta on kun tilaa... Aina joutunut tiskillä asioimaan.
     
  8. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Verkkokaupassa maksetaan etukäteen. eli mitä myyjä häviää :odroll:
     
  9. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    aina tilaan ku löytyy hyllystä
    niin käy vain äärimmäisen harvoin ainakin kun tarvittavia osia on viittä enempää jolloin joku jäis jokatapauksessa ameriikan tilaukseen jolloin on sama ottaa kaikki jenkeistä etenkin kun ite tilaamalla toimitusaika on nopeempi :eek:
     
  10. Fastback

    Fastback Gearhead

    Sitten on varmaan parempi jättää ostamatta ja antaa auton seistä jos 20e on kynnyskysymys.
     
  11. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Niin, varmaan se pointti mitä tarkoitin meni sinulta ohi. MIKSI EI OLE NORMAALIA VERKKOKAUPPAA. :poff: Minun Fordit kulkee ilman shimmejäkin. On jo kulkenut yli 23 vuotta. :poff: minun omistuksessa.
     
  12. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Multa meni se sun vaade ohi, luulin et se postiennakko oli se sun haluamas palvelu... En tiedä, voin hoitaa tiskiltä :wink:
     
  13. Fastback

    Fastback Gearhead

    ymmärrän toki, että 10e osasta jos maksaa 20e niin korpeaa. Mutta ei se siltikään ole minua estänyt harrastamasta ja ei näemmä sinuakaan. Sitä kun on totuttu halpaan kiinan paskaan ja euro-taala kurssi on myönteinen niin ei kukaan muista enää kuinka kallista tää harrastelu joskus olikaan... tai no niin, samanverran se on aina vienyt, eli kaikki. Joskus vaan saa enempi samalla rahalla mitä toisella kertaa.
     
  14. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Siis mä valitan pelkästään noista typeristä ennakko/jälkivaatimusmaksuista. -80 luvulta lähtien olen tuolta tilaillut.
     
  15. saresks

    saresks Gearhead

    Tuota mäkin olen ihmetellyt siitä lähtien, kun olen kotomaasta ostellut sitä sun tätä nettimyynnistä, missä ostokset maksetaan verkkopankkitunnuksilla.

    Mutta hodrodmiehet tulee jälkijunasssa, jos sit tulee junassa ollenkaan.
    Vaan oikeasti tuntuu siltä, että haluavat olla panostamatta nettimyyntiin, vaikuttaa tähän maailmanaikaan jo tietoiselta vakaumukselta.
     
  16. DX

    DX Double Gearhead

    Ekan kerran aikoinaan kun tilasin partsista, lateli hintoja ja tonnin kohdilla aloin kakistella, että taidan kumminkin ottaa muualta,
    lista oli vielä kesken ja olin muualta jo saanut 700 tarjouksen, en puhunut mitään kumminkaan hinnoista,
    myyjä toppuutteli ja sanoi että alennukset vielä,
    hinta meni yli satasen alle toisiks halvimman.

    SWT nylki mut kun viimeks ostin sieltä,
    esim 7,5 perän ristitappi oli melkein 70 ekee, oikeesti se nykykursseilla on aabbaut kolmen- ihan maksimissaan neljänkympin osa, halpis lukkoperäöljykin 1,5 kertainen paikalliseen verrattuna, kunhan tilasin samaan läjään, virhe,
    rosteriset pyyhkijänsulat letukkaan 75 ekee, kai ne kalliita ovat, mutta eikai ne nyt niin saatanan kalliita ole?

    Tuli perstuntumalla sellanen fiilis että sadanviidenkympin ostoksen maksoi melkein kolome sataa.

    Sen siitä saa kun alkaa tiliasiakkaaksi ja luottaa hinnoittelun olevan kohdallaan joka kerta erikseen kyselemättä ja myyjän aikaa tuhlaamatta.

    Tähän asti homma nimittäin on toiminut, mutta pari viimestä kertaa on mennyt hintojen suhteen perseelleen, tuolta ostettuna pitää myydä eteenpäin tappiolla, että kehtaa edes myydä.

    Muuten homma on sujunut niin mallikkaasti, etten aio silti luovuttaa, nyt pitää vaan taas alkaa "vainoharhaisesti" kyselemään tota hintapuoltakin kun jälleenmyyntialennukset on salavihkaa haihtuneet taivaan tuuliin.
     
  17. TurdusMerula

    TurdusMerula 1st gear

    Luulen, että syy löytyy Suomen kuluttajasuojasta. Postimyynnissä tulee automaagisesti 14 päivän palautusoikeus. Jos haluavat välttää sitä postirumbaa, kun ostokrapulaiset vatuloitsijat tilaavat ja palauttelevat tilauksiaan. Liikkeen piikkiin...
     
  18. Inline

    Inline 1st gear

    Sattupa hyvin silmään tää aihe, eilen tuli töiden ohessa käytyä tuola
    siinä 18 maissa, ainut mahku ehtiä sinne.

    Anyways, oli kylä hyvä palvelu siellä, ja asiantuntevia myyjiä,
    kaikki saatiin, ja yllätyin kuinka
    halpa oli loppusumma! Ainaki 50e enempi luulin joutuvani
    maksamaan.


    Varmaan käyn toistekki jos tarve on.
     
  19. Jza

    Jza Double Gearhead

    En mä oikein tuohonkaan usko. Nimittäin verkkokaupat ovat laajentuneet joka alalle kiihtyvää tahtia ja se vähän kertoisi että bisnes kyllä kannattaa kun sen tekee oikein. Toisaalta partsin tiskilläkään ei ole vissiin liiemmin ongelmia ollut palauttamisen kanssa.
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    repli komppaa. Kaik männy eik riittänykkää..
     

Kerro tästä muillekin!