Suurin kakkososan järjestysnumero?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja JnZm, 18.5.2012.

  1. JnZm

    JnZm Gearhead

    Tulipa mieleen tuossa papereita järjestäessä kun osui kakkososa eteen, että keneltä löytyy suurin kakkososan järjestysnumero? Moni kuitenkin laittaa harrasteautonsa talveksi seisontaan niin numerohan kasvaa.

    Itse aloitan numerolla 24. Kuka pistää paremmaksi?

    (Pienessä nousussa askarruttaa pienet asiat)
     
  2. Kopy

    Kopy 1st gear

    Käyttiksessä 16
    Harrastekiesissä 13. ei sinänsä paljon, muttei tuo ole ollut Suomeen rekisterissä kuin kolme vuotta.
     
  3. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    paskavaliantissa vaan 17, ihmeen vähän..
     
  4. choesos

    choesos 1st gear

    täälä tän hetkisen paras 29 on mulla g20 vanis
     
  5. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Harrasteauto nro. 1, otetunnus 2.
    Harrasteauto nro. 2, otetunnus 2.
    Tarkennettakoon, että nro 2 ei ole tuo kuvassa näkyvä Opel.
     
  6. rkr

    rkr Gearhead

    Mulla 15 ja auto ollut hallussa 18 vuotta. Meneekö tuo siis aina kerta / talviseisonta? Myönnän ajaneeni sitö jokusen vuoden kesät talvet :D
     
  7. J.Mukkala

    J.Mukkala 1st gear

    teddy99: mikäs tuo 3-akselinen ooppeli oikeen on? e-kadetilta se ihan näyttää :D kerros vähän lisää tuosta laitteesta....
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    20 näyttäis olevan ton käyttöromun, pitää kattoo huomenna mitä foortissa lukkee
     
  9. nukkis

    nukkis 1st gear

    Taitaa teddyn ooppeli olla vedetty Romurallissa tuhannen paskaksi:)
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    4 lie pienin ja momes ollu 30+.
     
  11. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Näinhän siinä pääsi käymään :D
     
  12. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    mun käsittääkseni aina kun tulostetaan uusi lappu, niin se lukema lisääntyy yhdellä :odroll:
     
  13. Karck

    Karck 3rd gear

  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    2. Siis täällä. Edellinen tunnus 3UQR42 (usa) mistä ei kvg anna mitään tieto monta omistajaa ollut ankkalinnassa ennen kuin 75 Jagge sinne euroopasta vietiin ja raiskattiin V8 moottorilla.
     
  15. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Dartissa näkyy olevan 43 menossa :lol:
     

Kerro tästä muillekin!