5.7 hemi, tekeeks sillä mitään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Powerstroke, 12.1.2012.

  1. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    pikainen kuukletus tuotti srt8:lle Paino kg: 1965
    eli ihan kohtuullinen aika ,400kg kevyemmällähän se on jo sekunti pois tosta, karkeella kädellä kun laskee...
     
  2. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Lisäät tohon vielä 100 kiloa niin rupee olee lähempänä tehtaan ilmoittamaa omaa massaa..
     
  3. Cha

    Cha 3rd gear

    On muuten yksi ylimääräinen 5.7+tomaatti, irroitettu 2008 charger R/T.sta
    kaikki apulaitteet ja katitkin tarvittaessa löytyy, paitse ecu
     
  4. KÄD-1

    KÄD-1 Gearhead


    Diablosportin INTUNE hommattu ja 91 CAI tune asennettu. Vaihdelaatikon auto upshift asetus poistettu (nyt pysyy vaihteet päällä rajoittimeen asti) ja lodjun firmnes toiminto päälle niin vaihtuu vaihteet niin että tuntuu. Kaiken kaikkiaan tuntuu että kerrankin sai vähällä rahalla tuntuvaa vastinetta.

    Kierroksen rajoittimen pudotin tehtaan 6600-> 6000 niin ei mee vaihelodju vikatilaan niin helposti.

    Hyvinkäällä nähdään miten vaikuttaa aikaan....
     
  5. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Mitäs magnumi on aikaisemmin vartilla mennyt?

    overdrivw taitaa olla oikeassa ton painon suhteen...
     
  6. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Laita vielä throttle boostia niin on herkempi ajeltava ja tarjoilee ponnistelematta perää sivuille kadunkulmissa :D
     
  7. starcraft

    starcraft Gearhead

    Vaasassa 1/8 maililla 9.404 @ 108.5 sain tulokseksi. 5.7 awd farkulla. Oli tosin kennojen testaus samalla joten tuo loppunopeus saattoi olla vähän alakanttiin. Auton oma mittari näytti noin 115-120 vauhtia maalissa.

    1.55 kertoimella tuo olisi noin 14.6 vartilla eli hyvin lähelle samoihin menee.
     
  8. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Paljon oli 60ft?

    awd farkku on toi meidänkin katiska ja 60ft oli huimat 2.23s, eli jos kikkailis vähän jarrua vasten terävämpää lähtöä etc. niin äkkiä tostakin vois jotain pois saada.
    Niin ja 22" vanteet alla pilaamassa performancea...
     
  9. KÄD-1

    KÄD-1 Gearhead

    Hyvinkäällä viime vuonna 15,570s 140,57km/h 60ft 2,455s
     
  10. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Takavedossa taisi perä olla 2.82 ja jokavedossa 3.07..
     
  11. starcraft

    starcraft Gearhead

    60 ft oli parhaimmillaan 2.133. Vasen jalka jarrulla ja oikealla pikkuisen kierroksia ylös ettei ihan tyhjäkäynniltä tarvinnut lähteä. 7 lähtöä tuli yhteensä otettua. Viimeisessä kolmessa lähdössä identtinen loppunopeus ja aikakin kaikissa 9.40x.

    Niin joo ja mulla ihan alkuperäinen rengastus.
     
  12. ari vw

    ari vw Gearhead

    Malmilla aikanaan omalla tulikanasella oli aika sama 200 metrillä :9,3s mutta loppunopeutta keräs kumminkin 132... pikkusen vähän on tosiaan vauhtia keränny? ps. 60 ft. oli ihan paska 2,3 s.
     
  13. KÄD-1

    KÄD-1 Gearhead

    Tulipa käytyä Hyvinkäällä -> 15,121s/151,83km/h 60ft 2,450s
    Annoin auton hoitaa vaihteiden vaihtamisen.

    Laitoin kierroksen rajoittimen 5800 ja kokeilin vaihtaa itse vaihteita tulos->

    Ykkönen silmään ja kaasu pohjaan kierrokset pomppas rajoittimeen ja vetokatkesi ja moottorin merkkivalo sytty. 35,593s/67,15km/h.
    Vika koodi vaihdelaatikon ylikierrokset. Mihin kohtaan toi rajoitin täytyy laittaa et toi vaihdelodju ei ala vittuilee???

    LX-foorumilla ne kehuu ajavansa tehdaskunnossa olevilla 14,6s aikoja....
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mitähän se kolmelitranen diisseli kulkikaan pari vuotta takaperin, 14.6?
     
  15. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Just ihmettelin samaa... Vaikka sitä diisseliä lastuttaiskin niin silti jäädään kymmenien heppojen päähän hemin tehosta. Toi mun käyttökikotinkin mennee 14 sekunnin puolelle eikä siinäkään ole varmaan 250 heppaa (diisseli ja 1900kg).
     
  16. pötkö

    pötkö Gearhead

    Kyllä se tais jotai tollasta olla loppuja jossain 150 hujakoilla ja 60ft oli 2s mitä 300c dieseli meni :lol:
     
  17. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Ei 5.7 vaan 6.4 uusi motti $7000
    "2012 Dodge Hemi Engine 6.4 392 SRT8 NEW complete crate engine Jeepsareus

    BRAND NEW 2012 COMPLETE 6.4 392 HEMI SRT8 ENGINE ASSEMBLY - LIMITED QUANTITY.
    Complete as shown, including flywheel, clutch and valve covers etc.
    We also carry the correct 6 sp transmission as well as wiring and computer. Call for prices and packages"
     
  18. tyly

    tyly Gearhead

    Oisko kellään myydä 5.7 Hemiin läppärunkoa?

    -Teemu 0400-796869
     
  19. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Re:


    No, vaikka se menis 250 loppareita ja kasin aikoja, se on silti diisselileka. :wc: :poff:
     
  20. tyly

    tyly Gearhead

    Läppärunko löytyny ja oikein kotiin asti toimitettuna, kiitokset Turun suuntaan.
     

Kerro tästä muillekin!