West Coast Street Cup 26.5.2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mopoilija, 26.5.2012.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Hyvät oli kisat,kuten Porissa aina!

    Tiimin ennätystkin siirtyi uudelle sekuntiluvulle niin takas tullessa oli naamat :rotfl: tuon näköisiä :lol:
     
  2. ere

    ere Gearhead

    b

    X-Ryhmä, mun suosikki. sellanen mihin sopii BCDOLSPS. ilokaasuilla ja turboilla ja ahtimilla tai vaikka kaikilla ja vaikka kokonaan ite tehtyllä Koppiautolla. 400 tai vaikka 200m.
    Ilman aika-ajoja pudotukset kaavionlaskenta-tauolla tai vaikka kelloo vastaan nopeimmalle KUNNIA nii säästyy palkintohinta ja aikaa. Hehe.
    Oikeesti tarttis tehä jotakin... taas.
     
  3. mafo

    mafo 3rd gear

    Re: b

    Outlaw?
     
  4. ere

    ere Gearhead

    k

    OL hieno luokka. Toisaalta siinäkään ei saa käyttää ilokaasua ja turboa ja ahdinta yhtä-aikaa. ja sit ku sitä ei ajeta pikkukisoissa.. vaan isoissa kisoissa pitää olla tosissaan, kärsivällinen, rahakas, lisensiaatti ja heti monta päivää pois kotoa eli majotuskalusto.(tiedän kauheeta nillitystä)
    Bräkettiin mä kyllästyin äkkiä ja ku mä olen nii kauheen huono leimaamaan autoja niin siks tälläsesta tykkään että headsuppia leimattomilla WestCoastCupissa. vielä ku sais Vaasaan varttimaili...Kauhajoen ja Kalajoenkin osakilpailut .... ja mielellään 50 ja 70 luvun takasin ettei iha kohtuuttomia tulis toivottua. :)

    Mutta siis käy hyvin jos ajetaan OL pikkukisoissa. Mutta se X-Ryhmä kuulosti hianommalta mun mielestä. Tai olkoon vaikka BCDOLSPS
     
  5. mafo

    mafo 3rd gear

    BCDOLSPS :rotfl:
     
  6. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Kannatetaan! BCDOLSPS
     
  7. ere

    ere Gearhead

    h

    http://public.fotki.com/rinnewood/races/
    http://cam67.1g.fi/kuvat/dragracing/2005_OLDER/

    Selasin tuon aikasemmin lukemani pohjalta vanhojen kisojen kuvia ja on niitä vähäsin osallistujin ollu ennenkin tietenkin mutta on ollu paljonkin väkeä ajamassa.

    Voihan se olla että nopeita jenkkejä omistavat on vaan ukkoutunu ja pitää niitä tallinkoristeena jaksamatta edes tehä valmista jostain syystä tai sit ei tosiaan sovi sääntöihin. tai sit molempia ei sovi ni ei jaksa. hehe.
    Toisaalta noissa näkyy samoja autoja kuin tämänkin keskustelun kirjoittajilla. Esimerkkinä vuosituhannen alussa MattilanJaska ajo vissiin samaa Novaa kuin Pile nyt... Jaskalle se taas tuli Studio57 porukoilta jotka ajo sillä 90 alussa jo Ylivieskan kisoissa. Vai laskinko väärin?
    Mun entinen Nova oli Jykän porukoilla, Auliksella, Lehtosilla ja on nyt Tavilla.
    Kamaro taas vielä hulvattomamman kierroksen eri versioissa.

    Asiaan: meinasin kuitenkin että harvoin nämä autot katoaa kokonaan
    Jossain kai niitä on eikä ne sovi kadunmiehenkiihytyspäiville eikä halua/resursseja kilpailla MaanMestaruudestakaan.

    Vaikka näytösmielessä tai kunniasta: WCC X-ryhmä niiden ulkoiluttamiseksi.tai BCDOLSPS
     
  8. tha022

    tha022 Gearhead

    Onhan ET-Bracketissä ennenkin ollut OL-autoja ajamassa, että eiku sinne vain.
    Paljonkohan SPS kerkee kelata vauhtia 1/8 maililla?
    On meinaan kovin lyhyt tuo jarrutusmatka Vaasassa.
    Mulle se riittää mutta mä matelen vain 150-160km/h maalin ohi :rotfl:
     
  9. triniemi

    triniemi Gearhead

    Hiukan oli kyllä niukasti osallistujia, tiedä sitten mikä syynä. Halvat hinnat, ihan hyvä pito (Latvakorte tempasi Mazdalla 1.34 60ft 10.5 slicksillä) hyvät järjestelyt ja iha järjetön myötätuulikin vielä :)
     
  10. kari6767

    kari6767 3rd gear

    West

    Nysse,tuu alastarolle,Vallu megee,köysi mukaan ni pannaa
    se mun vessaan kiinni ni saan sen kerranki kulkee,tä? Tarjoon
    pikkukupin kohvetta,tottakai ilman sokuria,on halvempi!
     
  11. nysse1

    nysse1 1st gear

    Hah,jos tuun ni joudut lämmittää saunan mökilläs ja juottamaan/syöttämään koko revohkan :D
     
  12. kari6767

    kari6767 3rd gear

    West

    Ilmootat ajois ni ajan ämmän ja kakarat evakkoon.
     
  13. Juppee

    Juppee Gearhead

    Ja muistetaas tämä tuleva lauantai...

    Wasa Street Race / West Coast Street Cup.
    Vaasan Lentokentällä LAUANTAINA 2.6
     
  14. F-body

    F-body Gearhead

  15. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  16. F-body

    F-body Gearhead

    Eipä taida olla ainoa tapahtuma, joka vesittyy. Aika paljon olis ollut mukavia tapahtumia tarjolla täällä länsi-suomenkin alueella. Omat suunnitelmat ainakin meni ketuilleen ja pahasti.
     
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    Vaasassa ei sada ja jos sataa ni lentokentällä ei sada ja jos sielläkin muka sataa ni ainoastaan lähtevien lentojen alueella joten ei haittaa kisoja...
     
  18. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Jos on paljon osallistujia, toimitsijoita ja jonkinverran yleisöäkin niin mitäpä pieni sade haittaa? Mukavahan se on tuttujen kanssa terveisiä vaihtaa! :wink:
    Kuinkahan mahtaa olla, pääseekö/meneekö junnut radalle vaikka aavistuksen olis ripotellut vettä?
    Saas nähä, meinasi mullakin mennä työpäiväksi huominen mutta näyttää siltä että siitä huolimatta jää rakoa että voisi lähteä vaasaan vaihtamaan terveisiä.. :D
     
  19. DX

    DX Double Gearhead

    mulla on edelleen perä rikki kun en joutanut sitä tällä viikolla korjata,
    tai siis on munkin perä rikki, mutta koslan perä estää kilvan-ajamisen.
     
  20. tha022

    tha022 Gearhead

    Se sade tuli sittenkin, piru :mad:

    Varapäivä käytössä eli Huomenna Sunnuntaina klo:10.00 jatketaan ajamista.
     

Kerro tästä muillekin!