Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. Panze

    Panze 3rd gear

    Ja punisher taitaa olla vielä hieman vaiheessa?
    Tuskin sä sillä audilla tai sprinterillä kehtaisit paikalle mennäkkään, tai no ehkä just sä kehtaisit :)
     
  2. Skeletor

    Skeletor 1st gear

    Uusi omistaja kysyisi muutaman kyssärin..

    Auto on 07 2500 hd procomp lift kitillä ja etuvakaajan toinen koiranluu on mennyt katki, saako Suomesta mistää jouhevasti osia vai meneeko rapakon takaa tilattavaksi??

    Suosituksia moottorin ohjauksesta päivittäiseen ajoon?? Jenkit suositteli Banks Poweria..

    Kiitokset etukäteen!!
     
  3. Panze

    Panze 3rd gear

    Banks taitaa tulla johtosarjan väliin kuten Edgekin, itse en pidä tätä parhaana ratkaisuna.
    Onkos siinä vakio koiranluut? Jos vakiot niin uskoisin että jenkkiosakaupoista löytyy osa.
     
  4. Skeletor

    Skeletor 1st gear

    Joo johtosarjan väliin ja sitä kautta juuri sitä pohdinkin. Jos johtosarjan väliin tuleva yksikkö ei ole hyvä niin mikä sitten olisi?

    Vakio koiranluut, luullisin.. Varma en asiasta ole, tuiki tuntematon auto mulle..
     
  5. Panze

    Panze 3rd gear

    Laitoin yksityisviestiä.
     
  6. persus

    persus 3rd gear



    itse suosittelisin kojon lastua!tulee mukavasti lisäpuhtia ja saa kaikki ohjelmoitua sellaiseksi kun itse haluaa ja lisäksi kulutuksenkin saa hieman tippumaan!itsellä ollu edge the juicen jälkeen kojon lastu nyt muutaman kuukauden ja olen ollu kyllä tyytyväinen!
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    07:ssa on ihan sellanen perinteinen tappi + puslat viritelmä.

    Niinkuin Persus tossa jo sanokin niin moottorinohjaukseen on paras kun puukottaa sen auton oman tietokoneen mieleiseksi...
     
  8. Panze

    Panze 3rd gear

    Tossa näytti olevan yläpää silmukalla, 2007.5-> malli. Erilainen ku vanhemmassa siis.
     
  9. Skeletor

    Skeletor 1st gear

    Kiitokset Panzelle, nyt potkii pelit!!
     
  10. Skeletor

    Skeletor 1st gear

    Onko kenelläkään kokemuksia putkistoista ilman partikkelipönttöä, Summit tuntuu tarjoavan miljoona eri vaihtoehtoa..
    Ehdotuksia??
     
  11. paskamaha

    paskamaha 1st gear

    Diamond eye putkisto on halpa ja sopivuus kohtalainen,olen asentanut useita ja ainoastaan yhdessä oli väliputken toinen pää niin väljä että piti hitsata kii.Motin ohjaukseen HS performance tai Banks
     
  12. Panze

    Panze 3rd gear

    Diamond Eye on hyvä. H&S putket on myös olleet hyviä kuten tuneritkin :)
     
  13. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Ja "vanhemmissa" versioissa parhainta puhtia :rotfl:
     
  14. Durapex

    Durapex 3rd gear

    Mulla on ollut kohta vuoden aikana parikin eri versiota "kojosta" ja tyytyväinen olen ollut. Tohtori on ottanut hyvin vastaan "tuotekehitys" ajatukset, ja nykyinen versio on "täydellinen", kunnes jotain uutta tohtori keksii. Varsinkin vaihtokohtien rukkaaminen on minun käyttööni käynyt kuin nyrkki silmään :poff:
     
  15. Durapex

    Durapex 3rd gear

    Aika on huono mulle, muuten olisin varmasti paikalla. Menkää muut edustamaan GM-tuotteita, kivaa siellä oli 2009!
     
  16. Skeletor

    Skeletor 1st gear

    Kunnon üübertykki veturina muuten, tuli sekin testattua ekaa kertaa ratapäivillä käydessä!! Ei paljoa reilu kaks tonnia perässä tuntunut..

    Saakos jostain 3500 kg koukkua tohon jenkkimallin päähän. Oli vanhan pelin jäljiltä jäänyt 10" pudottava mutta se on näköjään 3500 lbs ainoastaan..
    Tai saako tohon kiinteetä koukkua mistään?

    [​IMG]
     
  17. hecatti

    hecatti 3rd gear

    [​IMG]

    joitakin "pieniä" pisteosia on vieä hankinnassa, mut jos jussina pyörähtäs projektinpoikanen käyntiin :rotfl:
     
  18. timppa72

    timppa72 1st gear

    voimaaa!iso käsi maxduralle

    pakko hehkuttaa! gemssi käytetty sipoossa salosen mikalla lastutettavana..voimaa tuli aivan järjettömästi,voin suositella kaikille jotka haluaa hymyn olevan korvissa!! pakko pumppailla muuten sulaa kumit aivan täysin...uskomaton setti vakioon verrattuna,thanks
     
  19. hecatti

    hecatti 3rd gear

    Re: voimaaa!iso käsi maxduralle

    joo, tuskin vanhaan softaan on paluuta :rotfl: :rotfl:
     
  20. Erska

    Erska Gearhead

    Nyt ois sitten enää pari päivää aikaa ilmottautua tonne miittinkiin.... Jos nyt saatas kolme sälliä vielä niin varaisin viimeisenkin mökin. Jos ei niin sitten jää miittinkin mökit kahteen...

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=238497

    Eipä oo yhtään GM jätkää näkynyt... aika onnetonta.... Subbareita ja pikkareita kun on niin helvetisti kuitenkin...
     

Kerro tästä muillekin!