Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. controlli

    controlli 1st gear

    oisko tosta välijäähdyttimen putkiston teosta juttua/kuvia
     
  2. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no ei kai se tarvia sen imusarjaan käypäsen osan lisäks mutkia, silikoniputkia ja klemmarreita... ja sen jäähdyttimen.
     
  3. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    On siel vaan niin törkeen ahdast että jonkun 2.5" putken tuomiseen maskin takaa konehuoneeseen kyl vois ottaa vinkkejä vastaan.
    Helpoin ois vissii muuttaa flekti sähköseks ja siirtää kaikkii vähä taaemmaks ni sais vähä sivulle tilaa putkille...
    Hmmm... subaruissahan on ollu myös ilmajäähyy poikesin koneen päällä. Sais kai tuoho sellasenki helposti asennettuu...
    Nooh... wta olis ehkä vähä huomaamattomampi, ainaki ulospäin...
     
  4. oobee

    oobee 1st gear

    Niin, onhan se WTA myöskin osien paljoudesta huolimatta helpompi sovittaa ja toimivampi/tehokkaanpi myös kaupunkiolosuhteissa .
     
  5. Sturmer

    Sturmer 2nd gear

    Vähän haastavampi kyssäri :)

    Mitäs eroa on tollasella Standard Motor Products IP7 ruiskupumpulla ja IP12.
    Se selvis et IP7 on kait C koodilla. IP10 ja IP11 J koodilla.
    IP12 myös J koodilla ja pari vuotta uudempi malli mutta mitä muuta eroa?
     
  6. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Niinpä.. 8). Huomaamaton se ei oo, ainakaan mulla kun tuli ton kennon kanssa hieman liioteltua vahingossa. Noh, eipähän ainakaan jää siitä kiinni. Ilman korinkorotus ei mahdu toi mun kenno konepellin alle tollasella asennustavalla, tai sitten kyllä joutuu tekemään reiän konepeltiin. Pari kuvaa löytyy FSD-foorumin puolelta.

    Samalla kun tuli toi wta-setti laitettua niin kattelin mä samalla sillä silmällä miten tollanen perinteinen ilmavälijäähy täytyis laittaa... Mahdollisuuksia on yhtä paljon kuin tekijöitäkin mutta oma visio olis kuitenkin laittaa syylärin etupuolelle eli syyläriä täytyis siirtää konetta kohti tarvittava määrä, sähköflekti kaikkein helpoin ratkaisu jos paksua (tehokasta) kennoa mielii. Ahtoputkilla on ahdasta, siitäkin selviää helposti jos hieman silpoo koria. Tietty jos ei sitä raaski tehdä niin sitten saakin muutaman tempun tehdä.
    Imukannen laipan voi kääntää 180 astetta jos kokee sen helpottavan.
    Mun silmissä suht helppo laitettava, ihan niinkuin wta-jäähdytinkin. Työtä on molemmissa. Ongelmia, noh miten sitä nyt kukakin mihinkin suhtautuu..

    Esim. 90-luvun alkupuolen Pajeroissa on välijäähdytin laitettu tehtaan toimesta konehuoneeseen, ulkoilmaa tulee kanavia pitkin konepellin etureunasta. On sille laitettu vieläpä sähköflekti kaveriks, kait tollasestakin jotain riemua on :wink:
     
  7. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Tää on nyt ihan mutua, mutta jotenkin olis sellanen mielikuva että kuuskekkosessa olis joko 130hp (tai jtn sinnepäin) tai 155hp (ehkä) ja pumpuissa se ero tehdään, ja tossa "tehokkaammassa" versiossa olis toi J-mallin pumputin. Oliko tarpeeks epäselvästi selitetty :rotfl: ??
     
  8. JP-350

    JP-350 Gearhead

  9. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Musiikkia jonkun verran tuntevana sanosin että aika kultasuoneen on isketty,tykkää räpistä tai ei mutta biisirakenteeltaan vuoden 2012 paras biisi. Pojan kanssa kenties joku kotivideotyyppinen tästä väsätäänkin..
     
  10. kojo

    kojo Gearhead

    Yhteistä tähän mennessä kaikelle standard merkkiselle on ollu luokattoman huono laatu...
     
  11. Panze

    Panze 3rd gear

    Noi on joitain stanun itse keksimiä tyyppinumeroita.
    Ja komppaan kojoa standard laadusta, tasalaatuista sontaa.
     
  12. Late10

    Late10 1st gear

    Niin saako noita oven alareunoja jostain -96 silveradoon? Ruostunu tosiaan puhki molemmat.
     
  13. ssi

    ssi 2nd gear

    Ei kellään sattus oleen hyllyssä uuenkarheeta hihnankiristäjää jouten??
    Meni ilmeisesti jousi poikki...
     
  14. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Kuin myös omakohtaisesta kokemuksesta todeta kans että ihan sit takuuvarmaa sontaa saa kun Standard merkkistä osaa hankkii :soosoo:
    En suosittele kellekkään.
     
  15. controlli

    controlli 1st gear

    olisko tuomolla_ kuvia pistää omasta välijäähdytin projektista?
     
  16. kuutio

    kuutio Gearhead

    Joo, jonkun verran teetti työtä ettiä löpövuodon alkuperä..

    syylliseksi paljastu paluulinja ja siitä se pikkutumppi mihin linja loppuu..

    tuntuu toi paluuletkujen kumimateriaalien laatukin kovin vaihtelevalta :argue:
     
  17. kolli22

    kolli22 2nd gear

    Olisiko jollain tietoa, mistä saisin ilmastoinnin painekytkimen nopeiten? Kyse on siitä kytkimestä, mikä tulee siihen tulipellissä kiinni olevaan alumiiniseen purkkiin. Oon sitä tässä nyt yrittänyt muutamasta paikasta metsästää huonolla menestyksellä....
     
  18. Panze

    Panze 3rd gear

    Siis kuivaimen kylkeen.
    Eikös noita nyt oo joka ikisessä amerikan osapuljussa hyllytavarana?
    Southwest trade us-center jne.
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oli ainakin noita viimekesänä joka vauhtipuljussa myytävänä.
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    En muista joko oon täällä kysellyt,että näkeekö koodien luvulla cruisen viat?
     

Kerro tästä muillekin!