mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. juke83

    juke83 3rd gear

    Miten Pepe ammatti surffaajana ja autoni nähneenä olisi tuo mun kotteron realistinen myynti hinta oisko heittä vaikka yyveenä jotain hinta arviota.
     
  2. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  3. Mutku

    Mutku Gearhead

    :eek: :eek:

    YYBERKOVA JUTTU !!! Kesä on kiva.

    Omahyväinen lisäys: hieno värivalinta!
     
  4. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    http://www.youtube.com/watch?v=IV60PqURFU0

    70 Challe SE kirjaimellisesti 'sulautuu luontoon'...tarkempaan tutkiskeluun aiemmin
    ryhtyneet saivat hauleja persiiseen...jenkeissä kun ei aina ole terveellistä ryhtyä
    tutkimaan luontoakaan sen tarkemmin tahi kolkuttelemaan vento vieraiden oven
    taakse.. :mad:
    t.AZ
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ei tartte mennä Jenkkeihin saakka...
     
  6. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Hienoa autenttista tilataidetta kaikkien nähtävillä.

    Joku harrastaja kumminkin hiois kaiken vanhan pois ja pistäis lopputuloksen muilta piiloon ilmatiiviseen näyttelykaappiin olohuoneensa nurkkaan.

    Asiasta toiseen: Onko lämmityslaite tosiaan liitetty niin suurpiirteisesti tuulilasin ilmakanavaan, että välissä on 1cm rako, vai kuuluuko siihen jokin tiiviste?

    Ja miksi jarrupoljintuen irrottaminen tehostamattomilla jarruilla varutetusta autosta edellyttää kaiken purkamista aurinkolippoja myöten... :-?
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Retkottaako sulla lämppärin kotelo? Onko kiinnityskoukku jäljellä/paikoillaan oikealla kojelaudan kulmassa?

    Jarrupoljinhässäkän purkamisessa on tosiaan oma hommansa ;)
     
  8. Mutku

    Mutku Gearhead

    Moi,

    Tarkennusta:
    - se jarrupoljin (+ mahollinen kytkinpolkusin) tosiaan tippunee suht kivutta, kunhan muistaakseni irrottaa sen "saranatapin" veks (??"kingpin"??? :rotfl: :poff: )
    - niin, ja orkkiksen kytkinpedaalin varressa on se junanjousenjäykkä palautinjousi kiinni...
    - mutta se koko hilavitkutin/hässäkkä/riipukekotelo/jarrupoljintuki on ihan infernaalisen hauska yritttää saada irti. Itse tuo kotelo/tukihässäkkä lienee kuitenkin sama manuaalivaihteiselle ja mummolaatik... siis automaattilaatikollisessa autossa, polkimet vaan erit (?)
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ai saadakseen hauleja perseeseen?
     
  10. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Pitää katsella lämppärin kiinnityksiä, nyt lämppärin kanava suihkii "sinnepäin" kohti tuulilasin ilmakanavaa, rako saattaa olla parikin senttiä ja kanavien halkaisijatkaan ei ole ihan 1:1.

    Ja koko poljinhässäkkää tosiaan lähdin irroittamaan, kun piti saada ne ylimmät pultit pois tehostajan tieltä ja ne on hitsattu kiinni poljinrunkoon.

    Välivivut olisi saanutkin paikoilleen kojelaudan alla.

    No, tuleepahan maalattua ruosteinen kojelaudan alunen.

    Ne peltiin bostikilla liimatut sentin paksuiset lasivillaräähkät on ilmeisesti tehtaan ajatus äänieristeistä.
     
  11. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    Jos Ilmastoinnilla oleva pirssi niin välissä on abouttia 2 senttinen superlonin
    kaltainen tiiviste.
    Useimmiten kyllä jo karissut matkalle vuosien varrella.
     
  12. juke83

    juke83 3rd gear

  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ja nähdäkseen RT/SE Challengerin maatuvan pihassa. Tuo videohan oli melkeen kuin Kemistä...
     
  14. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    ja onhan pohjoisen pojat muistaneet onnitella sitä "vanhaa" miestä joka ajelee "hemi" challengerilla rajan tuntumassa :D
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Sosiaalinen media pitää nykyään muistamisista huolen.

    Auto 073 päivitetty.
     
  16. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Joo.. sitä tehostinta aloin asentaa, mikä edellytti "vähän" purkamista.
    No nyt kabiinissa näyttää tältä:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Eipä ainakaan mätähommia ole tiedossa. Joissain saumoissa oli selvästi tehtaalla ruiskutettu korikitti, mutta useimmissa todella paksu ja huonosti laitettu musta tiivistemömmö joka näytti laitetun sormilla tms ja oli enimmillään 3cm paksusti. No nyt se oli kuivunut niin että kaikki lähti irti. Mahtaako olla tehtaan asennus vai jonkun oma?

    Niin ja näköjään oli maalattu sisältä vain oviaukkojen puoleenväliin, yläosat paljaalla sinkkipellillä. Tai siis nykyään tasaisessa ruosteessa. Oli vielä tarkka raja ympäri autoa, maalattiinko nämä upottamalla? Jonkinlainen liuosallas? Fiatillakin ymmärsivät sentään upottaa koko auton.

    Pari osaakin löytyi joita en tunnistanut, laittelen kuvia myöhemmin.

    On tuo kyl yksinkertainen laitos, vähemmän sähköjä kuin Fiat 127:ssa eikä noita komponentteja muutenkaan ollut liialti.
     
  17. MudMax

    MudMax Gearhead

  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  19. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Heh, ......on tainnu "hallitus" sanoa kovan sanan tossa tapauksessa.
     
  20. RT6870

    RT6870 Gearhead

     

Kerro tästä muillekin!