ESRA 2012 Letkajenkka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Jussi L., 6.7.2012.

  1. Jussi L.

    Jussi L. 2nd gear

    Laitoimpa tänne oman topikin natikoille, kun hukkuu niin äkkiä tuonne "TAPAHTUMA-osioon".

    Ollaan lähdössä mahdollisesti useamman auton voimin perjantaina 13.7. klo 12.00 Pitäjänmäestä(HKI) kohti Ellivuorta, tarkoitus koukata Riihimäen kautta kyytiläisiä. Jos jollakin on kiinnostusta liittyä letkaan, niin voi soitella mulle päin, nolnelyks 4891404.

    -Jussi-
     
  2. Tuumer

    Tuumer Gearhead

    Kalustosta johtuen matkavauhtimme ei ole tarkoitus olla päätähuimaava, eli sen takia ei ainakaan kannata arastella tähän letkaan mukaan liittymistä! 8)
     
  3. Jussi L.

    Jussi L. 2nd gear

    Juurikin näin, "Four Bangerit" pitää perää :wink:

    Olisi tarkoitus ajella vanhaa tietä Riksuun, siitä tie #54, 283, 230 ja 252.
    Vähän maisemareittiä, tämä tosi säävarauksella..
     
  4. Tuumer

    Tuumer Gearhead

    Kukas kerää matkalle tippuvat osat sitten? :lol:
     
  5. Otto

    Otto Gearhead

    Höpö höpö Jussi, et sä mitään säävarausta tartte, Ruåtsin ja Pelkian pojatkin ajo tänä aamuna näin rohkeasti sateessa;
    http://used-dirt.blogspot.fi
     
  6. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Onko lähtö riihimäen nurkilla mistä? ABC? Entinen karavaani?
     
  7. belair54

    belair54 Gearhead

    Alustavasti on sovittu että Launosten ST1:llä letka pysähtyy(veikkaus n.14 aikoihin), siis jos keli ok ja ajetaan maisemareittiä, sateen sattuessa ABC:lla ja siitä vanhaa tietä kohti natseja. Ota Jussiin yhteyttä jos haluat letkaan, mä oon vaan kyytiläinen joka hyppää launosista kyytiin.
     
  8. Jussi L.

    Jussi L. 2nd gear

    Jeppistä, viimeistään klo 12.30 lähetään Stadista. Ehkä n. klo 13.30 ollaan Hyvinkäällä, ABC:ta vastapäätä vanhantien varressa olevalla ST1-asemalla, josta letkaan liittyy osa porukasta. Seuraava etappi luultavasti Riihimäellä tie #54 varressa ABC tai ST1.

    Soitelkaa ihmeessä mikäli messiin mielitte.

    Otto---> En minä, mut ne muut :wink:
     

Kerro tästä muillekin!