* 1966-67 CORONET 4 DOOR

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja superB, 31.1.2009.

  1. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    tänne myös hankittu kaikki ovet omaava -66 440 coronet ja vielä slantilla varustettu neekerimalli, pieni miinus varustelun vähyyteen on automaattilaatikko. rekkaria nakattu yv:llä jos listoilta uupuis..
     
  2. superB

    superB 1st gear

    nämä ovat harvinaisempia kun 70 haastajat :rotfl:
     
  3. tommy8267

    tommy8267 Gearhead

    Tässä muutama yksilö:

    OXE-99/NHP-89: 67 4d. Ukkivainaan EX pirssi. Oli 225+904. Poistettu rekisteristä -90 ja romutettu -95.

    GHT-69: 67 4d. 273+904. Oli silloin suhkot originaali. Omistin joskus reilu 10 vuotta sitten (ja se "eka" jenkki). auto nykyään rakenteilla Oulunläänissä??

    BID-22: 67 4d. 225+904. (alunperin 273+904). Harvinaisen hyväkorinen yksilö. Omistin joitain vuosia sitten. Meni takaisin etelään alan harrastajalle...
     
  4. tommy8267

    tommy8267 Gearhead

    Onko niitä "perhemallin" coronetteja löytynyt paljonkin?
     
  5. tommy8267

    tommy8267 Gearhead

    Taitaa olla aika salaista tietoa Suomen Coronet kanta.....
     
  6. okin

    okin 1st gear

    Eikös näitä tänne ole kohtuu hyvin ilmoiteltu 8)
     
  7. Coronetti-66

    Coronetti-66 1st gear

    Hff-55 318+904, alkujaan 273, rek. 360
     
  8. Jussi Camino-64

    Jussi Camino-64 2nd gear

    Toivottavasti tämä paikka olisi hyvä kysellä ko. autojen omistajilta, että löytyiskös -66 Coronettiin mistään tallin nurkasta lokasuojia tai muita peltiosia?
     
  9. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    korsnäs/smedlund purkaa -66-67 4D coronettia...
     
  10. Jussi Camino-64

    Jussi Camino-64 2nd gear

    Oliskos tarkempaa yhteystietoa vaikkapa YV:llä?
     
  11. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    kuka purkaa? onk toi joku firma vai yksityishenkilö? olis kanssa vähän tarpeita juuri kyseiseen korimalliin.
     
  12. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    yksityishenkilö ja hänellä on aika monta purettua -66-70 B-bodyä ja laitan numeron yv.nä
     
  13. janio89

    janio89 3rd gear

    Eilen hain itselle -66 neliovisen, 273sella ja seissyt vuodesta -89. Rekisteri on GX-783, kenelläkään muistikuvaa onko aikoinaan pyörinyt jossain? Maalattu paria vuotta ennen seisomaan jättämistä, viiksivallu kumimatot lattialla, maskin takana lukkopellissä woodpecker tarra, vanha fhra avaimenperä ja muutama muu menneen ajan ilmentymä.
     
  14. demented

    demented 3rd gear

    Täällä kans 66 coronetti jossa ovia ainakin toistaseks viel neljä. Rekkari HED-14 vanha tampereen taksi. Ollut nyt muutaman vuoden leimaamatta mut jos tänä kesänä taas.. Tekniikka 273 ja rattimanuaali. Kyllähän noita kuuskutosia rauman kokoses pikkukylässä on ainaki kolme ja satakunnan alueella taitaa olla jo useempia.
     
  15. moppe509

    moppe509 1st gear

    -67 4D coronet, alunperin 383 manuaali lootal, rek tunnus NHK-16 , nykyää 2D ja 509 BBC, ollu lähemmäs 20 vuotta leimaamatta mut tänä kesään koitetaan saada ajoon
     
  16. Zammer

    Zammer 1st gear

    Tuo NHK-16 oli alun perin BIT -1. Faija osti sen -83 Nummelasta joltain jobbarilta, hintaa taisi olla 20000 markkaa. Minä pääsin ajamaan sillä -84 keväällä kortin saatuani. Saman vuoden elokuussa yksi kotikylän rattijuoppo tuli väärää kaistaa vastaan ja romutti escorttinsa Coronetin keulaan. Coronet kärsi sen verran vaurioita, että meni lunastukseen. Oli kyllä upea auto.:(
     
  17. hantta

    hantta Double Gearhead

    Velipojalla oli -80 luvulla musta -66 neliovinen kutosella ja manuaalilla.Rek. valkopohjainen pitkä, numerot 666.
     
  18. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tunnustan pilkkoneeni kesällä -89 -66-mallisen 4-ovisen Coronet 440:sen tekniikan takia...

    Puolustukseksi voitaneen laskea se, että ko. auto oli tullut AVK:lta Hämeenlinnalaiselle purkaamolle purettavaksi. Kevyt osuma jommassa kummassa etukulmassa, mutta ruttutukussa kakarat polttaneet sen sisältä... Oli 273+904+83/4 ja oli ollut hyväkuntoinen peli. Tekniikka meni -73 Valiantin kautta -66 Satelliten keulalle, jossa se on vieläkin ja suurin osa loppuosistakin hyödynnettiin kyllä.
     
    Muokattu: 13.9.2016
  19. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Mä hain 2002 joensuusta rullaavan 66 4D tehtaalta lähtenyt 225 koneella muutettu joskus 90 luvulla 2 oviseksi ja 440+manuaali tekniikalla muistaakseni JPK-22 tunnuksella ollut. Nykyään alkuperäisellä ECE-90 rekisterillä
     
  20. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Täälä on 67 440 evl-43.
     

Kerro tästä muillekin!