Ford Taunus 17m turnier.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja duster73, 16.6.2004.

  1. duster73

    duster73 Gearhead

    Elis tommonen tuli ostettua,on vuosimallia 68 ja korimalli p5,kolmeovinen.onkohan noita paljon liikenteessä/projekteina?ja osia jos olis jollakin?en oo vielä kattonu mitä puuttuu,mut ainakin pelkääjän puolelle tarviis ajovalon lasin,et voipi tarjota!

    onkohan noissa nuo camber-kulmat säädettävissä?kun ainakin näytti silmäl,et on vähän turhan paljo positiivistä camberia...
     
  2. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Taitaa kuitenkin olla -67, koska vuoden 67 lopulla alotettiin jo P7A:n valmistus. Otteessa toki voi ensirekisteröinti olla -68.

    Mulla on P5:n ehjät ovet ja farkun ehjä takaluukku. Camperia ei oikee voi säätää, jos ei viilaile McPherssonin pultinreikiä yläpäästä soikeiksi. Alatukivarret on noissa kaikissa M-Fordeissa heikko kohta. Kato ettei ne oo antanu periks.

    Onnee ostoksesta - noita(kaan) ei oo ikinä liikaa :smile:
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Kysäsin edelliseltä omistajalta nyt tosta ja hää väittiit että etuiskari mc-pärrsön jää jumiin, katoin että motonetissä 40e...

    Eikös P5:ssa ole jo tukevampi pyöränripustus rakenne kun vanhassa kylpyamme P3:ssa?

    Ehkä ne ongelmat tulee vasta isommilla ajokilometreillä, tuohan on aika vähän ajettu.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: cb125twin 2004-06-16 07:35 ]</font>
     
  4. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Kyllä joo on tukevampi, mut tarkotin heikkoudella ruosteherkkyyttä. Tukivarsi on tehty niin, et sinne jää rakoja, joissa ruoste tykkää muhia. P3:n on vielä Escortin mitoille tehty, mut P5 on jo uuden taunuksen mitoissa...
     
  5. Christoffer

    Christoffer Gearhead

Kerro tästä muillekin!