C/K Suburban/Pickup miittikeskustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kane, 24.9.2008.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    ... :odroll:
     
  2. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Nyt on tilanne sellanen että työesteen takia en pysty lähtemään Pe tonne Surkeenjärvelle.... Kojolla on sama juttu... Ellei jollain muulla ole halua alottaa järjestelyjä FSD miitin alullesaatoon varaamalla sieltä mökkiä ni taitaa koko miitti jäädä tältä vuodelta pitämättä koska meillä ei tosiaan oo mahdollisuuksia siihen tälläkertaa. Ihmetyttää muutenkin suuresti porukan todella pieni osallistuminen yleensäkkin koko aiheeseen.
     
  3. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Entä jos tuota lykkäis vielä eteenpäin, lokakuun puolel? Paikka pitää tietty kattoo uusiks?
     
  4. kojo

    kojo Gearhead

    Mulle kyllä käy lokakuussakin, ja voihan tuollakin olla silloin sitten tilaa vaik syyskuun muut viikonloput oiskin ollu jo täynnä.
    Mun työvuorot kyl menee näillä näkymin niin että ne lokakuun 2 ekaa viikonloppua on molemmat töitä. Parhaiten sitten kävis töiden puolesta se marraskuun eka vkl...
     
  5. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Sama kai se vaikka menis marraskuullekki, illat o joka tapauksessa pimeitä ja terassikausi ohi...
     
  6. kuivasu

    kuivasu 1st gear

    Hei

    Huomasin sattumalta keskustelunne, minulla olisi
    Himoksella tarjota teille kymmenen hengen mökkiä syysmiittiinne.
    Syyskuussa vapaita viikonloppuja 7.-9.9, 14.-16.9 ja 28.-30.9.12

    Hinta 250€, pe-su, pe klo12-su klo14 saakka.

    Mökki sijaitsee 200m:n päässä HimosAreenalta ja -kaupalta.
    Osoitteessa Kuikantie 26, jos haluaa kartalta katsoa.

    Ohessa linkki Nettimökinsivulle, jossa tarkempi kuvaus mökistä.

    http://www.nettimokki.com/jamsa/2231

    Jos olette kiinnostuneita laittakaa viestiä minun gmail osoitteeseen
    löytyy nettimökin sivulta.

    Terveisin
    Susanna
     
  7. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Oliskos se aika Turun miittille vielä ennen ku illat on pimeitä.
    Esim. torstaina 13.9 18:00 vaikka orikedon Shell.
     
  8. uti69

    uti69 1st gear

    Mites syysmiitin suunnittelu etenee... Täältä Kajaanista ainakin oltaisiin tulollaan.
     
  9. kuutio

    kuutio Gearhead

    no jos turkkusiin minimiittiä suunnitellaan, nin seuraava viikko kävis mulle... vaikka maanantaina.. iltasella
     
  10. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Siis 17.9?
    Onnistunee...

    Syysmiittist viimeeks oli juttuu et marraskuussa mut tiiä sit...
    Vai suosiol kevätmiittii suunnitteleen pidemmän kaavan kautta.
     
  11. uti69

    uti69 1st gear

    Molempi käy... marraskuussa ainakin ois pimeet illat :eek:
     
  12. kojo

    kojo Gearhead

    No marraskuun eka viikonloppu on näillä näkymin mun seuraava "täys" viikonloppu, mut eihän tässä mun töiden mukaan voida koko palloa pyöritellä, on tossa sellasia osaviikonloppuja tota ennenkin...
    Mut ilmeisesti miitin suunnittelu ei oo edenny niin pitkälle että ois päätetty sitä paikkaakaan?
     
  13. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Oliks kettään muu ku mää ja kuutios kokoontumas turkkuses ny tulevana maanantaina?
     
  14. paskamaha

    paskamaha 1st gear

    Olisko mahdollista järjestää meeting Gearman oy:n parkkiksella/tiloissa niin pystyisin osallistumaan,yhtiö tarjoo kahvit.
     
  15. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Mun puolest on ok.

    edit: Kuutiol netti takkuaa mut hänel sopii myös.

    Kuudelt varmaan? Laitaks osoitteen?
     
  16. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Osoite olis hitsarinkatu 5, turku
     
  17. kojo

    kojo Gearhead

    Onkos kellään mielenkiintoa järkätä syysmiittiä olleskaan tänä vuonna?
     
  18. kuutio

    kuutio Gearhead

    No ninkun nähtiin, ei isommalle miitille sitte syssyllä ollu valtakunnallista mielenkiintoo..

    onneks sentäs tuli minimiitti pirettyä

    mutta oliskos kohta taas edes minimiitin paikka vaikka turkkusissa?

    tänä kesänä vois yrittää vaikka isompaakin, pitäs näin ajoissa alottaa keskustelu, jos vaikka jtn tapahtuskin..
     
  19. kojo

    kojo Gearhead

  20. kuutio

    kuutio Gearhead

    eli olisko päivä la vai su?

    ja kello..?
     

Kerro tästä muillekin!