th7004r sähköpistoke

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Henkka H, 17.9.2012.

  1. Henkka H

    Henkka H 1st gear

    Eli mikä virka tällä pistokkeella on pitääkö siihen tulla virta vai onko se pakkivalon pistoke??
    ja jos siihen pitää tulla virta niin miten sen on ohjattu jatkuva virta vai miten??? :eek:
     
  2. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Turbiininlukko ottaa sitä kautta ainakin virran, alla kuva yhdenlaiseen kytkentään! [​IMG]

    Eli siis A napaan virta (katkaisija väliin, jos tahtoo) ja sitten B ja D navan välille karva.
     
  3. Henkka H

    Henkka H 1st gear

    ok kiitoskia tiedosta
     
  4. Henkka H

    Henkka H 1st gear

    onkos siitä mitään haittaa jos sinne menee jatkuva virta aina kun auto käynnissä??
     
  5. Juicee

    Juicee 1st gear

    Onko toi nyt sitten niin että nelonen ei mee päälle jos ei mee piuhoja lootaan?
     
  6. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Nelonen menee päälle, turbiinin lukko ei. Ei oo haittaa siitä et menee virta ilman katkasijaa, jotkut vaan haluaa hallita sitä saako lukko mennä päälle vai ei!
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei tuohon ole mitään yksiselitteistä oikeaa vastausta, miten se sähkö sinne
    pitää viedä. On siitä niin monta variaatiota.
    Parasta on tutkia se oma loota ihan sisältä, että tietää miten se sieltä
    on kytketty. Sitten tekee tarvittavat kytkennät, kun tietää mitä tekee.
     

Kerro tästä muillekin!