mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Tosta, ei oo mata loosterin pohja enaa, supertuuletettu :-D
    [​IMG]

    Kylla tosta nyt pitas ainakin kymppi saada, pannaanko seilaamaan
     
  2. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear


    Mun mielestä ton hinta on sopiva vaikka olis prossat täynnä, sehän on bb kuitenki eikä niitä kukaan kattele et onko 383 vai 440, rupee ny tommosta tekemään et ensin etit bb aihion ja laittelet tohon kuntoon, veikkaan et toi 22ke ei siihen enää riitä, tommoset kv autothan on pala tätä härmäläistä jenkkiauto kulttuuria, ei niitä pelätä tartte ku niitähän on katsasteltu jo hyvällä tuurillä muutama kymmenen kertaa täällä ilman ongelmia.
     
  3. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    vaikuttaa kyllä todella vahvalta peliltä tuo nettiauton kv challenger. En kyllä minäkään menis tosta pannua vaihtamaan mutta mites noi prosenttipelit menee, jos haluais vaihtaa ton rattikarahkan esim 4 speed manuaaliin?
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Olis yks pohjoisen ex-Challenger kateissa. Kuka tunnustaa omistavansa Rovaniemelle 1990 -luvulla tuodun oranssin 1970 Challengerin? Hyvänä tunnusmerkkinä sisusta, joka oli legendaarisesti päällystetty kauttaaltaan punaisella plyyshillä.
     
  5. juke83

    juke83 3rd gear

    Onhan tuo mielessä käynyt kun tutkailet oman autosi otetta niin huomanet että missään ei sanota mikä loota on paikallaan. ja koneeseen sama stroukki sarja ku ppr cudalla niin luulis pärjäävän ihan kohtuudella.
     
  6. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

  7. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Ei tosiaan millään pystytä sanomaan et mikä aski siinä kuuluu olla, et manukka kiinni ja stroukki setti erinomanen vaihtoehto ku virittely kuitenki vapaata kv autoissakin mut jos ny vaikka 440 olis varastossa ni nokalle vaan.
     
  8. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Laitoin seurantaan kuitenkin,jos ei muuten niin mielenkiintoista nähdä paljon tosta huudetaan. Mulla on GTX:ssä vääränvuotinen 440 ja se tekis mieli korvata oikealla 68 vuoden moottorilla ja toi sinällään hyvin tehty ja toimiva moottori joutaisi vaikkapa e-koriin. Siitä se isolohko ajatus lähtenyt. Olen mä käynyt katsomassa yhden 340 challenkin mutta se oli koriltaan liian isotöinen mulle, ensimmäiseksi entisöinniksi.
     
  9. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    LIsäksi näissä e poodeissa kun on noita korihommia niin siinä euro nauraa kun noita peltiosia hommaa.Monta mustangia olisi saanut noilla rahoilla pellitettyä.En tosin ole mennyt noilla halvemmilla osilla.Mutta kuitenkin.Ja sehän on vasta sitten se korin osuus.Menee sitä siihen tekniikkaan lisää...

    nimimerk 6te peltiosiin.
     
  10. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Juu kun olen nähnyt Villen projektin, ja sitten ajattelee tuota omaa joka on CA-auto ja vain parikyt vuotta vanha kun mulle tuli ja seissyt täällä miltei aina sisällä. Niin reippaasti alkavaa ruostetta siinä sittenkin oli vaikkei reikiä olekaan. Takanurkat jo aikoinaan "korjattu". 5 vuotta ajoa ilman pohjan pesua ja suojausta niin olisi saanut siinäkin alkaa paikkuuhommiin.
    Eli 5ke paremmasta korista kannattaa varmasti. Tuo ebay projekti on sikäli ainakin rehellinen. Tosin lähikuvaa ongelmapaikoista silti kaipaisin, epoksilla voi peittää pahojakin huokosia. Ja olihan siinä punaisessa ainakin rehellisesti kuvattu ruosteista kontin lattiaa että ei siinä mitään huijausta voi manata.
     
  11. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    kyl tuo aika mahtavaa on omistaa ruosteeton isolohko e-body :eek:

    joskus vaan unelmat toteutuu,,ja jos joskus elämäntilanne vaatii myymistä,niin sitten vaatii.
    mutta nautitaan nyt,kerran täällä vain eletään!!
    1mm päässä kuolemasta käyny,niin varaa sanoa noin,,

    mutta aito rt ja ruosteeton,.,
    melkein tulee halvemmaksi täältä härmästä ettiä ja on helpompaa+pienemmät riskit.,,,täydellisiä nämä ei varmaan ikinä ole :)
     
  12. JH-383

    JH-383 1st gear

    Hinta on kohdillaan kyllä tossakin tapauksessa.
    kyseessä kummiskin täysin läpikäyty peli.
    Ei juurikaan tuntipalkoille pääse myyjä, jos ei ole saanut autoa ilmaiseksi.
     
  13. Gunskynttila

    Gunskynttila 3rd gear

  14. JH-383

    JH-383 1st gear

    Jo auton korin ryhdikkyys ja osien istuvuus kertoo paljon.
    Eikö olisi helpompi kertoa mistä kohtaa ne ei ruostu helposti. :D
     
  15. JH-383

    JH-383 1st gear

    12 ke challengerista suomeen tuotuna tarkoittaa sitä,että auto pitää saada hankittua satamaan kuljetettuna 7ke:llä !
    Kyllä tolla rahalla voi löytää järkevän kuntoisen korin ilman tekniikkaa.
    Mulla tulee loppu vuodesta helppo projekti myyntiin,mutta ei mahdu tohon budjettiin...
     
  16. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    kaverilla on myynnissä ruosteeton U-koodi 70 Challenger RT440, F8 vihreä,automaatti, 4.10 Dana. $25000 toimitettuna satamaan Los Angelesissa. Tai aito hyväkorinen T/A 340 sixpak automaatti $27500. Molemmat numbers matching. Euroiksi muutettuna tosi halpoja...kysele jos kiinnostaa: ebodycab@msn.com
     
  17. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

  18. paycheck

    paycheck 1st gear

    kyllä auto on kopaltaan todella hyvässä kunnossa.
    tehot tallella koneessa.
    tällä viikolla auto muutoskatsatettu museoautoksi.
    mustat kilvet tilattu saan ne viikon sisällä.
     
  19. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    onko tämä Harrin edellinen Espoosta?
     
  20. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    kilpi ainakin sama.,.,.,.,
     

Kerro tästä muillekin!