Halpaa apuva?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Dartsan, 21.6.2004.

  1. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Loppu tuossa gasoliini eräälle syrjätielle ja siihen vanhempi mieshenkilö avuliaana pysähtyy auttamaan. No penssaa löyty akkiä ku asu 200 metrin päässä ja antoi ruhtinaalliset kaks litraa, ehkä hieman yli. Ku kaikki ei oo aina maksaneet ku on "lainattu". Ja löpöt tankkiin ja starttaamaan...Vououou. Virta finito. Ja saman ukon luo juoksemaan että jos vielä sais virtaa. No saahan sitä virtaa. Kone käyntiin ja kysymys: Mitä oon velkaa? Vastaus: Oisko viis euroo ku meni tuota virtaaki. Varmaan sitä savolaista kaupan käyntiä... Mut pästiinpähän kotio.
     
  2. fe390

    fe390 Gearhead

    Olisit tyytyväinen että pääsit pois. Minä olisin antanut kympin.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin varmasti kalliimmaksi olisi tullut hinausauto tai taksi..
     
  4. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Ja halavalla oot päässy kun Savossa ollaan :wink: Auta armias jos oisit vielä tarvinnu vettä jäähdyttimeen...
     
  5. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Oli vaan niin huvittavaa se sähkön hinta. Ku ollaan totuttu et ihan ilmaseks on sitä sähköö suanu. Penssoo en ole kyllä ennen tarvinnu, ku on ollu aina kannu mukana. Mut olen kyllä joskus kaatopalkalla muille lutrannu.
     
  6. dart -66

    dart -66 Gearhead

    No viimeksi pari viikkoa sitten kun itse annoin yhteen bemariin 5 litraa bensaa, kaveri ihan pokkana tarjosi 20€, vaikka sanoin että omat eli 6€ on kohtuullista periaatteella " saatanhan itsekin joskus tarvita". 10€ oli kompromissi kun ei kuitenkaan viittinyt tapella työaikana... :grin:
     
  7. ToniR

    ToniR Gearhead

    Sehän on se legendaarinen kysynnän ja tarjonnan laki...
    Itse en ottanut mitään kun jouluaattona klo 20 illalla annoin virtaa ja bensaa kahdelle jannulle karmeassa lumisateessa valtatien poskessa. Eihän sitä nyt jouluna...
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Haha, viimeks kun oli bensa loppu piti lisätä 15 litraa että auto suostu ees käymään. 2 litraa riittäis vaan kasteleen tankinpohjan!
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin, miten pääsit pois syrjätieltä kahdella litralla?
     
  10. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Se se on kun nämä amerikanraudat syö niin hirveesti pensaa!!:D
     
  11. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Asumme lähellä isoa tietä ja kohdallemme on vuosien varrella pysähtynyt jos jonkinlaista avun tarvitsijaa. Yleensä emme ole ottaneet maksua, mutta olemme saaneet palkkioksi vaikka mitä. Mm yksi aamu postilaatikossa odotti oluttölkkejä. Siis täysiä tuontiolut tölkkejä. Kerran postissa tuli paketti, jossa oli oluttuoppeja ja jääkaappimagneetteja. Näin muutamia esimerkkejä mainiten.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Äärimmäisen vastenmieleistähän tuo on , jos ei juo olutta! Mitähän huligaaneja tekin olette auttaneet?
     

Kerro tästä muillekin!