Uusi koppainen Chevyn Tahoe

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kiimaliiteri, 2.11.2012.

  1. kiimaliiteri

    kiimaliiteri 1st gear

    Edellisellä reissulla ison veden taakse huomio kiinnittyi vm-07 ja uudempaan chevyn tahoeen. Mielestäni hienon näköinen auto. Reissusta lähtien on oma tahoe siintänyt mielessä, joten ajattelin tulla kyselemään hiukan tietoja sellaisen laivaamisesta ja rekisteröinnistä. Mielessä pyörinyt että mihin ajoneuvoluokkaan kannattaa rekisteröidä? Kevyt K-A vaatii ainakin rajottimen kun taas pakussa on kovat verot.. Ja valoille varmaan joutuu jotain tekemään? Kaikkee saa neuvoa ja kertoa ko autosta mitä mieleen tulee.. Kiitos!!
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Tahoesta ei saa kuorkkia.
    HA tai PA on vaihtoehdot
     
  3. T5

    T5 Gearhead

    Nettiautossa on pyörinyt välillä noita 90-luvun Tahoeita kevyt kuorkeiksi rekisteröityinä. Tässä, tässä ja tässä
    Samoiten tässä ja tässä mainostetaan kevytkuorkkeina.

    E: Etuvaloillehan ei nykyään tarvi tehdä mitään, jos valokuvio on kunnossa.
     
  4. ihd

    ihd Gearhead

    Niin mullekin inssi väitti ettei saa kuorkiksi enää nykyään kun ei paino riitä. Tuli itsellekin yllätyksenä kun Escaladea rekisteröin.
     
  5. kiimaliiteri

    kiimaliiteri 1st gear

    Eikös maahantuoja kirjottele pientä nimellistä korvausta vastaan jonkunlaisen paperin missä kokonaismassa nousee kuorma-autoksi vaadittavalle tasolle? Ja uusi tahoe on parisataa kiloa painavampi kuin vanhempi malli..
     
  6. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead


    Mulla on luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa,kun ei ihan nyt aukea, että,

    a) olitko tuonut Escan ja jouduitkin rekisteröimään se pakuksi,
    vai

    B) saitko siihen kuitenkin K-A paprut inssin mutinoista huolimatta?

    Ite en viittinyt ottaa riskiä painojen kanssa kikkailuista, enkä halunnut rajoitinta, mutta mahdollisimman uus piti kuitenkin saada. Vaihtoehdoiksi ei jäänyt kuin ´04 Suburban 2500 4x4 alustalla ja Vortecin 6.0L koneella.
    Keveympikin alustainen ois kelvannut pienemmällä koneella...
     
  7. ihd

    ihd Gearhead

    Henkilöautoksi rekisteröin Escaladen.
     
  8. Pattis

    Pattis 2nd gear

  9. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    No pikaisella googletuksella gvwr = kokonaispaino 7300lbs eli 3314kg,
    Eli ei ainakaan lain mukaan saa ka;ksi.

    Mutta ainahan joku jollain pas...paperilla leimaa kunnes kielletään...
     
  10. Pattis

    Pattis 2nd gear

    no joo, vaikee sanoo millä papereilla.... hmmm, mielenkiintoista!
     
  11. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ei taida enää leimata millään papereilla kun eräät poltti sormensa noiden escaladejen kanssa
     

Kerro tästä muillekin!