Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

  3. Kylmä-Mika

    Kylmä-Mika 2nd gear

  4. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead


    Miten niin... :rotfl:

    Katsokaa myyjän kotisivulta (http://www.jvsahkopalvelu.com): esimerkkejä ja kuvia. :D
     
  5. Hai

    Hai Double Gearhead

    Joo,
    Ja dieselistä on katsastuksessa mitattu CO:t!
     
  6. Make.S

    Make.S Gearhead

  7. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    http://www.voimavirtaa.webs.com/

    Kunnallisvaaleissakin ehti olla. Mahtoikohan päästä?
     
  8. T5

    T5 Gearhead

    23 ääntä. Ei päässyt.
     
  9. T5

    T5 Gearhead

    Eipä tämäkään kauaa ollut poissa nettiautosta.

    E: Vanhentunut vuodella ja 5000km lähtenyt pois mittarista :D
     
  10. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Mitäköhän hyötyä on siitäkin että päälle 250k ajetusta "leikkaa" kilsoja pois? Sen nyt ymmärrän, että autoliikkeet yrittävät vähätellä sitä tosiasiaa että auto on yli 100k ajettu esim. 102 400 todellinen -> Ilmoituksessa 98 500.

    Puhumattakaan "ysi-ysi" -hinnoista...
     
  11. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Joo, hassua on tuo nörttiautossa ilmoittelu.
    Muutamia autoja joskus on ollut melko edullisesti kaupan ja ne ovatkin menneet sillä hinnalla. Sanotaan vaikka 800€. Sitten sama auto ilmaantuu hetken päästä myyntiin hinnalla 2600€ ja roikkuu tuolla myynnissä vuositolkulla ja nyt vaikkapa parin vuoden jälkeen taas 1200€.

    Näitähän on ja kaupat tulee sitten millä hinnalla tulee, on se vähän hassua viikon päästä samaa autoa tuplahinnalla kaupitella mutta kauppahan se on mikä kannattaa.

    Minäkin olen kyllä vähän kalliimmalla yrittänyt myydä mitä itse maksoin, lähinnä että saisi edes hiukan vaihdetuille osille hyvitystä mutta en kyllä ole 2008 jälkeen onnistunut myymään mitään. Ei ole kauppamiehen verta minussa sitten yhtään.
     
  12. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ^kaffeet meni nenään. no 2.8d olds tai yleensä dsl usafarkut on just noita .

    petteri, me ollaan hävitty tää peli. :rotfl:
     
  13. Herje

    Herje Double Gearhead

  14. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Joo näköjään nykyään myydään jo muutenkin kuin VAIN OSINA...
     
  15. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  16. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  17. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Varmaan ne petroolihirvitykset söivät lopunkin Talbotin uskottavuudesta.
     
  18. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Komia lada, eikä ollenkaan pahan hintainen, jos olisi tuollaisen tarvis, niin voisin maksaa tuon kuntoisesta melkein tonnin enemmänkin. Tuo Talouspotti, vaikka hieno onkin, tuskin löytää omistajaa tuolla hintaa. Arvostusjuttuja nääs... onkos tuo tehty Ukissa?

    Tuolla Ladan vaihtotarjokkaissa näkyy kaikkea hassua ja kiinnostavaa, erityisesti tuo Datsun 160j... Noitakaan ei ole enää kaikilla.
     
  19. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Erityisesti sössömallin (SSS) 160J olisi kannattanut korjata talteen, kun hinnat olivat vielä pohjalla.

    E: Mutta vähän jo asiasta toiseen...minun mielestäni on hassua nähdä 80-luvun autoja museokilvissä. Jotenkin näyttävät liian tutuilta. Mielestäni autoilun tietynlainen kultakausi ajoittuu aikaan 1920-luvulta johonkin 70-luvun puoliväliin. Syystä:

    a) Tuon aikakauden alkupäässä autot olivat riittävän kehittyneitä verrattuna aikaisempiin, hyvin primitiivisiin ja osittain hevoskärryistä peräisin olevia teknisiä ratkaisuja hyödyntäneisiin vaunuihin. Loppupäässä taas energiakriisin jälkeen ylipäänsä autojen valmistusmenetelmät, autoteollisuuden organisaatiorakenteet ja autoilevan maailman asenteet ovat muuttuneet radikaalisti.

    b) Nykyautojen muodot ovat tulosta sille kehitykselle, mikä on alkanut 70-luvun puolivälissä. Voi olla eri mieltäkin.
     
  20. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Tuos olis jo kone ja loota...
     

Kerro tästä muillekin!