Missä X?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pertti K, 26.1.2007.

  1. usvamoppe

    usvamoppe 1st gear

     
  2. usvamoppe

    usvamoppe 1st gear


    Kummallista, mulla ollessaan (1986-1990) auto oli 230cid+3v od? Nyt auton tiedoissa oli 5,7L V8.
    Auto oli joutunut muuten murron uhriksi 85-86, ilmeisesti Rovaniemellä, autosta oli rikottu kontin luukku, viety taka kajarit ja (Grant)ratti? Samoihin vuosiin oli sattunu kolari jossa Malibu oli karannu käsijarrusta päin pyörätelinettä, ja vas.etulokkari oli rypistynyt. Auton perä oli muuten vuoden 1979 värissään vielä 1990 minulta lähtiessä. Mulla on muutama kuva projekti tilanteessa.
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Siellähän se exä luuraa: http://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/5196256

    On kyllä rumentunut siitä kun minulta lähti, varsinkin nuo lavakaiteet - yöks.
     
  4. slantman

    slantman 3rd gear

    onkohan näistä entisistä joitten rekkarin muistan tai kuvista vielä näin niin mikään enää olemassa?
    -?? Opel Commodore GS Coupe A BR-684
    -8? Caprice stw NFH-69
    -66 Plymouth Belvedere/Satellite kv. BBR-22
    -78 scottari letukka JKY-93
    -74 Valiant JJK-78
    -7? Aspen NR-47
    -7? Jeep Wagoneer NZH-79
    -80 Aspen JMC-?3
    -67 Dart KTU-83
    -75 Valiant JOL-66
    -76 Fury STW NR-290
    -64 Fury JRU-67
     
  5. JariV

    JariV 2nd gear

    Toi Commodore GS BR-684, minkä värinen se oli?
     
  6. slantman

    slantman 3rd gear

    kullan värinen, musta vinyylikatto ja musta sisustus.
     
  7. slant

    slant Gearhead

    Re:

    1989 tai -90 oli tumma metallivihreä, kävin koeajamassa silloin, oliko Suonenjoella en ole varma, ainakin niillä suunnilla. 225 ja rattimanuaali oli silloin ja silloisella omistajalla oli ollut pitkään.
     
  8. kj

    kj 2nd gear

    Liekö kellään tietoa?
    -Punainen BelAir -66, rek. -80luvulla GJH-2
    Myytiin H.Linnasta Valkeakoski-Tampere suunnalle.
    -Punainen Chevy 2 -65, rek. NHT-19
    -Musta Fairlane 500 -62, rek. NT-411
    Kaikki neljäovisia kovalla tolpalla.
     
  9. JariV

    JariV 2nd gear

    Eri auto sit kyseessä.
     
  10. Liekki

    Liekki 3rd gear

    Moro!

    Kaverin puolesta kyselen erään Volvon kohtalosta.

    Kyseessä on siis Volvo 244 2,1 vuosimallia 75. Auto on rakennettu Kärsämäellä perinteiseksi Suomi-kustomiksi joskus kasariysärivuosina. Poistunut rekisteristä vuonna 1997. Rekkari on ollut UKJ-329.

    Jos jollain on tietoa tämän auton myöhemmistä vaiheista niin laita kommenttia joko tähän tai yyveenä. Kiitos jo etukäteen. :D

    Tässäpä kuva autosta. Luulis jonkun tämän muistavan. :lol:
    [​IMG]
     
  11. jersey87

    jersey87 3rd gear

    Kysellääs piruuttaa faijan puolesta sen ensimmäisestä jenkistä. Vieläkös ois liikenteessä -65 belvedere 4d, rekkari tais olla BCM-1 tai 2. Orkkis kasikoneinen ja viininpunainen, punaisella plyyshisisustalla ja sloteilla. Pyöri lahdessa -85 vuoteen asti jolloin viimeisen kerran näkyi jossain autoliikkeessä myynnissä, orkkis 273 koneen tilalle oli laitettu kutonen ja rattimanuaalilla oli ainekii vielä kasin kanssa. Faija meinaili että ois jo paalissa, mut mistäs näistä ikinä tietää :D
     
  12. 66monaco

    66monaco Gearhead

    kellään tietoa '65 dartista, ollut 80-luvun alussa rekkarilla gsb-21
     
  13. janne63

    janne63 1st gear

    Tämä tuli nuoruudessa myytyä:/ -79 royal knight ilman konepeltikuvaa.
    Oispa kiva kuulla jotain auto liikkeistä vuoden -85 jälkeen.
    [​IMG]
     
  14. golden rocket

    golden rocket Gearhead



    sama kohtalo muttei ole sininen
    http://www.nettikone.com/valmet/411-a/1146127
     
  15. sevy68

    sevy68 3rd gear

    Tuo valkoinen El Camino pinnavanteilla herättää muistikuvia Jämsästä Jokivarren Auto oy:n pihasta. Ajankohtakin sinnepäin. Väri ja vanteet täsmää. Voihan toki olla toinen auto.
     
  16. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Voisikohan tätä kysästä täältä? No voi, senkun näpyttelen...

    Tulipa tässä mieleen et tietäiskö joku onko tää rakentamani Tunturi Super Sport vielä elävien kirjoissa ja missäpäin maailmaa?

    Myin sen vuonna '96 jonnekkin, oisko ollu turku, pori, rauma, en muista. Ostaja kuitenkin myi sen melkein saman tien etiäppäi jonnekkin, koska kilvethän siitä lähti alvariinsa ja vittuuntui siihen. Noh, kuinka ollakkaan mulla oli vakio runko millä ne kilvet itse kävin katsastamalla aina hakee takas...

    Tuossa pari kuvaa


    [​IMG]




    [​IMG]
     
  17. Lintzi

    Lintzi 3rd gear

    Muistan ton tuntsan myynti-ilmotuksen v8-magazinessa (???) ja muistaakseni vähän ruinasin isäukolta että ois ostanu ton mulle. Olin kuitenki 11 vee vuonna 96, ei tullu mulle toi. :mad: Mulla ois tollanen samantapanen solikan runko kyllä joutilaana... :wink:
     
  18. Timestone

    Timestone Gearhead

    OOH, tämä! 8) Tää oli mulla hetken aikaa ehkä noin v.2003? Tuli vielä jollain Transpointilla kun ei itellä ollut mahdollisuutta hakea... Kilpiä ei sillon tainnu enää olla olleskaan, paperit ehkä oli? Koska eihän sillä voinut ilman kilpiä ajaa, nii vedettiin vaan hallia ympäri joutessaan... Tyyliähän tossa oli vaikka muille jakaa, vaan ihan kauhee vekotin tuo oli ajaa. :rotfl:

    Myin ja vietiin Kajjaaniin ('03-04??), oisko ollu about 13-15v kaveri mille vietiin, eikä tietoa mitä kävi sen jälkeen...
     
  19. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Jee. Hyvähän se oli ajaa, pysty ajaa yhel kädel ja oikee ku kelas vauhtii ni hetken jopa ilman käsiä..

    Noh näitä muisteluita teinivuosilta... Oisinko kopteri lehestä tilannu jotkuu chopperin rakentelu ohjeet (hitto missähä ne nyt on) missä puhuttii noista keulakulmista ja jätöistä. Narulla ja sillä pienellä kolmionmuotosella astemitalla niitä mittailin "tosi tarkasti" ja niiden mukaa tein ne vinot t-kappaleet.
    Sillon yheksäkytluvul koitin muutoskatsastaa tosta edellistä miedompaa versiota, mutta hylkyhän siitä tuli jäykästä perästä, motskarin takanakista (vaikka pienensin välitystäki että ois ollu suhteessa vielä oikea), ja äänistä, vaikka ei ne nyt niin kovat ollu... Tiiä sit onnistusko tänäpäivänäkään, tuskin.
     
  20. kotr

    kotr 3rd gear

    Raju tunturi!!! ja helewetillisen karkea volvo tuosa aikasemmalla sivulla :D
     

Kerro tästä muillekin!