Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Fargo

    Fargo Gearhead

    Aja sillä sit, olis taloudellinenkin eikä herättäs pahennusta tai liikaa huomiota.
    Mä voin ostaa sult vaik Dillen pois.
     
  2. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Liikaa laittoa leimalle. Kyllähän se toimii ja käy, jopa kulkeekin, mutta ei kattastussedälle varmaankaan kelpais. Ja pitäis talvikiekotkin ostaa. Nykysistä tuli ruuvarilla kaivettua nastat veke, että kehtas kesällä ajella. Onhan tostakin autosta saanut paskaa ja huonoja vitsejä kuulla. Ite diggasin.

    Pistä jotai järkevää tarjousta tulee?
     
  3. Fargo

    Fargo Gearhead

    Hoida tänne se ensin ni katotaan
     
  4. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Ei oo varaa hoitaa sitä sinne. :p Riippuu paljo sossust saa. Voi olla, että alan itekki ajaa sillä. :D
     
  5. MKultala

    MKultala 3rd gear

    Isäukko ilmestyi eilen jostain seisoskelemaan kun irroitin Challengerista takakontin lattiaa. (tuon kun vaihtaa, niin autossa ei juuri muuta hitsattavaa ole) Ihmetteli ja nauresteli siinä jotain omiaan ja pyöritteli päätään. Jotain tuumas kaatopaikkatavarasta. Pikkusen meinas käämi palaa siinä vaiheessa. Meinasin suorittaa pikaista arvovertailua äijän -05 corollan ja mun -70 Challengerin välillä, että mikä on kaatopaikkatavaraa ja mikä ei. Jätin kuitenkin väliin kun ei olisi vastapuoli kuitenkaan ymmärtänyt. Taidan pitää tallin lukossa tästä lähtien, ettei kaikenmaailman ääliöt pääse päivää pilaamaan.
     
  6. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Tuli vähän samanlainen tilanne isäpuolen kanssa, mutta paikalla oli hyvä naapuri, joka vittuili isäpuolen kevyesti maanrakoon. Siirryttiin puuhastelemaan naapurin pihalle niin johan tuli sinnekin soittamaan suutaan.

    Chevy jyskytti tyhjäkäyntiä niin tää sankari tulee selittämään, että kuinka vitusti auto kuluttaa pelkällä joutokäynnillä ja miten se on ostanut bensat tankkiin. Tiedustelin asiaa niin kuulemma sossun rahoilla tankattu auto ja sossun rahat on kuulemma sen verorahoja. Muistan kun eräs yhdysvaltalainen poliisi kertoi eräällä forumilla, että sille yritetään aina vittuilla sanomalla, että "Mä maksan sun palkat verorahoista" johon tämä konstaapeli vastasi "Maksan minäkin veroja, joten tuolla logiikalla maksan oman palkkani". No meikä heitti tän takas sille ja se ei keksiny siihen mitään ja naapurikin jatko vittuilua sille.

    Siinä vaiheessa en kuitenkaan jaksanut ottaa asiaa enää niin huumorilla, jonka isäpuoli huomasi ja häipyikin sitten paikan päältä. Käytiin sitten vetämässä jenkkiraadoilla koeajot sen pihalle ja annettiin autojen hakata joutokäyntiä siellä. Pitihän sitten Opelin akkuaki ladata antamalla auton käydä. Vähän se kurkki hallista, että mitä vittua siellä ulkona tapahtuu. :D

    Eikä ollut edes sossun rahoilla ostettu niitä bensoja. Vaikka sallittuahan sekin olisi. Ja jos nyt tulenkin käyttämään joitakin sossun rahoja jenkkiautojen korjaukseen niin so what? Itekki olen palkoistani rahoittanut verojen muodossa sossun rahoja ja varmasti on mennyt huonompiinkin tarkoituksiin niitä rahoja kun käyttöauton liikeellä pitoon...
     
  7. 0132

    0132 Gearhead

    Pomo heitti töissä kahvipaussilla tällasen kommentin kun satuin jossain yhteydessä mainitsemaan caminon. "mitä sää niitä perkeleen vanhoja lintanpaskoja?". Totesin vaan että tahtoisin kyll kovasti vaihtaa tuon parikyt vuotta vanhempaan. Kai sillä vähä huumoria oli tuossa heitossa mukana tai sit ei :D Vitustako minä tiiän ja vittuako se mua kiinnostaakaan
     
  8. jyke

    jyke 1st gear

    Oltiin vaimon ja appivanhempien kanssa pari viikkoa Floridassa. Appiukko heitteli takapenkiltä kommentteja tähän tyyliin: "Onpa paljon noita Stuudepaakkereita" tai "Hieno auto on toi Studepakkeri". Aikani kuunneltua aloin selvittelemään mistä autoista se puhuu ja kerroin, että Studebakerin taru on loppunut jo 60-luvulla. No kerran se sano että "Tossa taas menee Stuudebaakkeri". Kyseinen auto oli Suburban.
     
  9. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Mun vani oli kuulemma kans semmonen.....
     
  10. Fargo

    Fargo Gearhead

    mun aikaa sit omistamaa yksilöä sanotiin vaatimattomasti ihan vaan Huora-Ambulanssiks
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    Putsasin darttia lumesta, niin viereen tuli vanhempi nainen, joka sanoi : hän ei paljoa autoista ymmärrä, mutta tämä on hieno :)
     
  12. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Ymmärsi se sitten jotain! :D
     
  13. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Tänään Sevillellä kaupassa.
    Sisään mennessä yks huutaa ovella: Sulla jäi valot päälle. Mä siihen että ne on saattovalot, sammuvat ihan kohta. Huutelija siihen: Jaa,no mutta onpa tuokin korimalli muuttunut. Mä: Sullon joskus ollut vanhempi Cadillac, vai? Huutelija: Ai olikos se Cadillac??
    Jatkoin kauppaan...

    Toisen kaupan pihalla mies kysyy: Onkos se miten lämmin tuommoinen Ameriikan auto? Vastasin että tosi lämmin ja jatkoin että onhan se talvi Amerikassakin ihan niinku meillä. Ilme kertoi ettei kaveri ollut tuota mahdollisuutta ajatellut lainkaan.

    Mukavia päivän piristyksiähän nämä on...
     
  14. bathory

    bathory Gearhead

    mihinköhän se sit sekotti ku sanos et korimalli muuttunut?
     
  15. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Jaapajaa, Mersuun varmaan kun konepellillä on vähän samannäköinen koriste.
     
  16. -mikado-

    -mikado- 2nd gear

  17. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    tänään tuli kaupan pihas vastaan kaks yläasteikästä jannua josta toisen mielestä hieno auto ja toinen tokas heti perään et se on ruumisauto. mulla ei hajuakaan keitä nää jannut oli mut tietämys toisella kohillaan.
    poika on kuulemma päiväkotikaverinsa kanssa ostamassa isältään impalan ja ajeleevat kuulemma vuorotellen.
     
  18. B 50

    B 50 Gearhead

  19. xarper

    xarper Gearhead

  20. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Vähän sivusta kuultuna:
    -sillä on joku korvetti avoauto
    -minkä vuotinen?
    -en tiijjä.. sellanenha se on punanen, nahkapenkit
    -millä koneella?
    -oisko se joku 3-4 litranen ainakin, oonhan miä siltä kysynyt mitä siä tällä oikein teet, auto seisoo lämpimässä tallissa ja raktorit joutuu kaivamaan aina hangesta
    -*sanaton*
    (luultavasti kyseessä -95 Vette)
     

Kerro tästä muillekin!