-80 aspen prässiin!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ss-65 2d coupe, 3.4.2013.

  1. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    noissa jakamattomissa pesissä ja myös kun menee valtiolle kun ei ole perillisiä niin pitäis olla muutaman vuoden jälkeen pakkohuutokauppa ja tilitetään sitten edunsaajille...
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    UP!!

    Rajoitettu erä, vain SINULLE tässä säväyttävä museoajoneuvotarjous.
     
  3. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Ei muuten mene. tähän on tullut muutos ja pelkastaan yhden perikunnan jäsenen allekirjoitus luovarissa riittää.
     
  4. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    jaa milloin? :eek: vai tarkottaaks se että uus omistaja raapustaa samannäköisen koukeron paperiin kun mitä on nähny virallisissa perunkirjoissa? :odroll:
     
  5. signet

    signet Gearhead

    Kuukauden sisään tuli muutos ettei romutusta varten tarvii enää perunkirjaa ja kaikkien osakkaiden nimmaria,yhden osakkaan riittää,hän on vastuussa muille osakkaille tekemisistään.Todennäköisesti myyminen käyttöön tarvii edelleen kaikkien nimet ja viralliset laput.
     
  6. grantorino

    grantorino Gearhead


    No ei se Aspen nyt noin huono ole, pikemminkin päinvastoin, tullessaan 1976 Aspen valittiin vuoden autoksi USA:ssa.
    Onhan Aspenissa kehittyneempi etujousituskin kuin missään muussa Mopar autossa aikaisemmin, poikittaiset vääntösauvat, aikaisemmin oli kaikissa moppeissa pitkittäiset vääntösauvat ns. torsiojousitus, joka aiheuttaa jyminää.
    Myös takajousituksessa Aspenissa lehtijousi+taka-akseli kiinnityksessä on käytetty kumivaimennusta välissä. Näillä keinoin kompaktikokoisen auton kulku oli saatu säädettyä miellyttäväksi.
    Ohjaus on myös hyvä, ei liikaa kierroksia ratissa.
    Moottorit ovat kestävyydessään käsite, vahvaa perustekniikkaa.
    Lastentaudit korjaantuivat mallivuosien myötä.
    Tekniikan maailma lehtikin testasi Aspenin ja normaalien jenkkiauto moitteiden jälkeen povasivat Aspenille pitkää ikää. Tämä on pitänytkin hyvin paikkaansa, edelleen moni Aspen liikkuu ilman suurempia täysremontteja maamme teillä.
    Paljon Dodge Aspenia huonompia autoja löytyy.
     
  7. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    Nimenomaan VUODEN auto, ei ole mun keksintö toi että persetussit on tuomittu yhdeksi fiaskoksi USAssa, tekniikan maailma taas voi olla asioista ihan mitä mieltä vaan, siellä ratkaisee se kuka ostaa eniten ja kalleinta mainostilaa ko. julkaisusta.
     
  8. grantorino

    grantorino Gearhead


    Sinähän näitä tuomioita tänne kirjoittelet.
    Suomi on vähän eri asia kuin USA ja vuoden auto kestää täällä jo 37 vuotta, eikö ole ihmeellistä.
     
  9. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    Älä sössötä mistään tuomiosta :soosoo: vaan tutustu auto-historiaan :eek: , voi olla tietty vaikee myöntää faktoja :( jos on persetussin omistaja :rotfl: ..
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Nettiksen perstussi oli jo varattu, kyllä kohta kaikkia vituttaa :rotfl:

    Tuossa nuo vuoden autot vertailuksi mille kaikille sitä titteliä on jaettukaan. 70-luku oli karua aikaa, ei ole eikä tule ikävä:

    2013 Tesla Model S
    2012 Volkswagen Passat
    2011 Chevrolet Volt[10]
    2010 Ford Fusion[11]
    2009 Nissan GT-R
    2008 Cadillac CTS
    2007 Toyota Camry
    2006 Honda Civic
    2005 Chrysler 300
    2004 Toyota Prius
    2003 Infiniti G35
    2002 Ford Thunderbird
    2001 Chrysler PT Cruiser
    2000 Lincoln LS
    1999 Chrysler 300M
    1998 Chevrolet Corvette
    1997 Chevrolet Malibu
    1996 Dodge Caravan
    1995 Chrysler Cirrus
    1994 Ford Mustang
    1993 Ford Probe GT
    1992 Cadillac Seville Touring Sedan
    1991 Chevrolet Caprice Classic LTZ
    1990 Lincoln Town Car
    1989 Ford Thunderbird SC
    1988 Pontiac Grand Prix
    1987 Ford Thunderbird Turbo Coupe
    1986 Ford Taurus LX
    1985 Volkswagen GTI (built in VW's now-defunct Pennsylvania plant)
    1984 Chevrolet Corvette
    1983 AMC / Renault Alliance
    1982 Chevrolet Camaro Z28
    1981 Chrysler K Cars, Dodge Aries and Plymouth Reliant
    1980 Chevrolet Citation
    1979 Buick Riviera S
    1978 Chrysler, Dodge Omni and Plymouth Horizon
    1977 Chevrolet Caprice
    1976 Chrysler, Dodge Aspen and Plymouth Volare
    1975 Chevrolet Monza 2+2
    1974 Ford Mustang II
    1973 Chevrolet Monte Carlo
    1972 Citroën SM
    1971 Chevrolet Vega
    1970 Ford Torino
    1969 Plymouth Road Runner
    1968 Pontiac GTO
    1967 Mercury Cougar
    1966 Oldsmobile Toronado
    1965 Pontiac Motor Division
    1964 Ford Motor Company (not for the Mustang)
    1963 American Motors (AMC) Rambler
    1962 Buick Special
    1961 Pontiac Tempest
    1960 Chevrolet Corvair
     
  11. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    niin siis kuka tahansa perikuntaan kuuluva saa soittaa koura-auton paikalle heti kun asianosainen on potkassu tyhjää. :mad: näin varsinkin jos on varma että se on jollekin omaiselle erityisen rakas ja paperilla vaikka luvattu jollekin... :lol:
     
  12. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Toivottavasti nämä pieksemisfantasiat olivat vitsi. Perikunta saa tehdä omaisuudellaan mitä itse haluaa, lain puitteissa.

    Jos perikuntaa haluaa ladon tyhjäksi ja sitä myöten tonttimaan kaupaksi niin siitä vaan. Perikunnalla todennäköisesti on duunit, perheet sun muut. Tuskin "taviskansaa" kiinnostaa esim. Nettiautossa alkaa myymään Aspenia ja vastailla "monta omistajaa" tai "vaihto BMW 323 -96 ja mulle pari tonnia väliin???" -kyselyihin. Saati sitten näihin "varmat kaupat" tyyppeihin jotka eivät tule paikalle.
     
  13. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead


    No ei tarvitse. Jos ette tiedä, onko pakko sellaista kirjoittaa.
    Kyllä niitä vääriä huhuja on muutenkin ihan liikaa.

    http://www.trafi.fi/filebank/a/13510540 ... rointi.pdf
     
  14. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Jahas, lähti sit etusivulta tääkin topikki. Tais joku mulkero painaa ilmiantonappia.
     
  15. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Näemmä lähti etusivulta. Mutta tuo toissasivulla linkitetty nettiauton Aspen...nyt itkijämummot sanoista tekoihin ja ostamaan se 5000 eurolla. Ei mitään vaihdossa, ei osamaksua vaan 5000 käteistä räpylään. Vai onko niin että se on se kuuluisa -joku-, jonka pitäisi se ostaa? Aina kun voi sanoa, varsinkin jälkeenpäin että se -joku- olisi tuon vielä näyttelykuntoon laittanut. Siis siinä vaiheessa kun on jo paali puristettu tai kulmahousu on sen Nettiautoon laittanut tuplahintaan, itselleen rekisteröimättä.
    Tosin ilmoituksen Aspen on varattu. Saa vain nähdä hakeeko varaaja autoa. "Varmoja varaajia" kun on ollut ennen V8-lehteäkin Suomi täynnä.
     
  16. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Kyllä on kateellista porukkaa...
    Enkä mä usko että museoautoa ihan helposti viedään paaliin jos se ei heti mene kaupaksi...
     
  17. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tänään pitäis selvitä saako varaaja rahaa, suostuin varaamaan kun käteisostajia ei liikaa liikkeellä ole. Joo, on mun aspen ja minun aikana mr-tarkastettu hyvin säilyneenä, ei entisöitynä. Ei se mikään entisöintikilpailutasoinen ole, niin kuin ei kaikkien kuulukkaan olla. Yyveellä voi saada kopion tarkastuspaperista jos oikeen kauheesti kiukuttaa. :)

    Paaliin ei ole menossa, miksi menisi, ei maksa kuin 40€ vuosi seisottaa tallissa ja ajella nätteinä päivinä, myynnissä vain kun on muitakin mr-autoja jo ihan tarpeeksi. On siellä mulla -76 taunuskin myynnissä, kolme tonnia pyynti, vähän ajettu entisöimätön sekin, miettikää ny, taunus ja 3000, niitähän sai kossupullolla jäärata-autoiksi 80-90-luvuilla. Tai norttiaskilla taisin yhden ostaa, mut kuitenkin.
     
  18. paja1

    paja1 Double Gearhead

    no nii!! ettäs kehtaat, joppari perkele. ihan selvää bisnestä! kivittää pitäs! hyi hyi :soosoo:
     
  19. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    aspenlappalainen tais kaupata mr aspenia 2500e vuosi sitten tjsp...

    oisko 2% hinnannnousu... :rotfl:
     
  20. Ahis

    Ahis Gearhead

    Vanha juttu, ite oon itteni johonkin jopparitopikkiin joskus ilmiantanut. :lol:

    Aattelin jos siirtyis vallan 80-luvun ooppeleihin. Pääsis opel-foorumille jos viittis rekisteröityä ja kirjautua ym ym.
     

Kerro tästä muillekin!