-80 aspen prässiin!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ss-65 2d coupe, 3.4.2013.

  1. Ahis

    Ahis Gearhead

    Eikä tainnu mennä kaupaksi? :lol:
     
  2. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    oisin mä voinu ostaa jos joku ostais suulin enste tyhjäks kaikesta ryjästä. kts allekirjoitus
     
  3. Ahis

    Ahis Gearhead

    köh :lol: Jawa -51, Buick Century -58, Chevrolet Bel Air SC -58, MF35 -58, Valmet 565 -64, Simson -64, Rekord C -67, Ford 17m -68, Yamaha -69, Tunturi -70, Taunus -76, Volvo 343 -77, Aspen -80, Kadett -81, Irmscher-Kadett -82, Beauville -83, Kawasaki GPZr -87, Yamaha YZ -88, Sierra -91, Pajero -89, Chevy van -91, TransSport -99

    Pajerokin olis myynnissä.
     
  4. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    anna joku traktoreista,niin saat yhen -89 pajeron lisää! (heh)kts.myydään muut!
     
  5. nixon

    nixon 3rd gear

    Ooppeleista sen verran, että just äsken yks (muijan)sukulainen kerto ajaneensa kohtalaisen ehjän oloisen a-asconan romutettavaksi. 90 kuulemma sai, sanoin sille et oon etsinyt halpaa tuollaista pidempään ja oisin maksanu paljon enemmän. Vittu. :x
     
  6. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    tohon ois voinu lisätä että oisin maksanu 2000e,

    kuinkahan ison %:n mielestä käytetyn auton vieminen paaliin on ainoa vaihtoehto silloin kun ei kelpaa vaihdossa uudempaan? geelitukka pukumies sanoo että ei me oteta tota, vie stenalle. niin tottahan sitä niin tehdään kun geelitukka niin käskee
    :odroll:
     
  7. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Eiköhän ole melkolailla olosuhteista riippuvaista. Maalla voi ylimääräisiä autoja säilyttääkin, mutta kerrostaloasujalla se yhdenkin auton säilytys voi olla ongelmallista jos on ilman tolppapaikkaa jäänyt.
     
  8. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Hah. Kävin hakemas 76 aspenin "laatikkojuntturisen" joku tunti sitten.

    Ihan oli vetolevy antautunu.

    Ajetaan kai tänään .
     
  9. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Hah. Kävin hakemas 76 aspenin "laatikkojuntturisen" joku tunti sitten.

    Ihan oli vetolevy antautunu.

    Ajetaan kai tänään .
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tämä oliskin pitänyt mainita jo aikaa sitten. Kokemuksesta voin nyt lausuhea, että maaseudulle tai ainakin kerrostalosta pois muutto on autoihin liittyvän harrastuksen edellytys numero 1. Mielellään vielä suomesta pois niin johan alkaa harrastaminen sujumaan.
    Olisko liioittelua sanoa että kerrostalosta ei löydy todellista automiestä?
     
  11. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

  12. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    :rotfl: niin arvelinkin
     
  13. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    joo mummot ei tykkää kun levittää kaluston kerrostalon parkkikselle.
    [​IMG]

    t-birdin lämppärin kennon vaihdettuani asensin autoon eibachin jouset ja koska mulla oli vain yksi tunkki niin takajouset pätkin rälläkällä. onneksi lämmitystolpasta sai sähköä vuoden läpeensä. tämän auton massasin (spray-tavaralla) kuitenkin eräällä levähdysalueella mutta edellisen '91 t-birdin massasin tuossa parkkipaikalla. kyllä siinä verhot heilu ja parvekkeilta kuikuiltiin
     
  14. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tuo aiemman linkin mr-aspen ei ainakaan mun omistusaikana lähtenyt prässiin, kurvasi hetki sitten kohti Lahtea.
     
  15. nixon

    nixon 3rd gear

    En mä nyt todelliseksi automieheksi uskalla itseäni kutsua, muutenkin on enää viis autoa omistuksessa. Kerrostalossa asun, kaks tolppapaikkaa ja pikkunen talli mihin ei mahdu edes keskikokonen eurooppalainen. Autot majailee muuten neljässä eri osoitteessa. :x
     
  16. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Yleensäkkin se ihmetyttää ihmisissä, et miksi ennemmin paalataan kuin samalla hinnalla myytäisiin hyvään kotiin tai sitten osiksi jotta elvyttäisi useamman liikenteeseen.

    Jos yritetään myydä ennen paalausta niin vain osiksi kelpaavaa autoa kaupataan 3000€ ja kirotaan kun ei kelpaa kellekkään eikä vahingossakaan myydä jollekkin joka tarjoaa 200 käteen ja hakee tunnin sisällä, sitten romutoope hakee antaa 50-90€ ellei vaan kiittele, mut sit kuitenkin muistetaan sille 200@ tarjoajalle soittaa, et just lähti paaliin kiitoksilla.
     
  17. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    En minäkään tarkoittanu et kuvittelisin ite olevani mikään todellinen automies.
    Kyllä tällä kerrostalo asumisella, ainakin omalla kohdalla, on huomattava romun keräystä vähentävä vaikutus(onneksi).

    Sorry ot... :oops:
     
  18. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Oisko tuollasessa sitä perisuomalaista, kun en minä saa niin ei saa sitten muutkaan, mentaliteettia.
     
  19. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No joo, taitaa nixon ja makke olla enemmän automiehiä kuin minä, jäi kerrostalon parkissa tehdyt hommat venttiilien ja sytkän säätöön yms, kadunvarressa olen vaihtanut jarrupalat ja jotain vastaavaa. Tosin oli paikatkin niin kapeita ettei ovia edes saanut auki kunnolla. Autojakin vain yksi....
    Sorry ot :rotfl:

    ps ootteko nähneet muuallakin mainitun Roadkill sarjan jakson missä Freiburger ja Finnegan vaihtaa Caminoon koneen Summitin parkkipaikalla pienessä lumisateessa? Hyvä jakso, ja sarja kaiken kaikkiaan, oikeaa asennoitumista.
     
  20. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Pitäs tänään vaihtaa vetolevy kuutosen ja 904 väliin.

    Aski irti kaiketi? Lähtenee? Ei oo moottorijumppavehkeitä.

    Ondaako alakautta?
     

Kerro tästä muillekin!