Kuljetusapua/kyytiä tarvitaan/tarjotaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja fe390, 11.3.2008.

  1. 19Ford59

    19Ford59 Gearhead

    Minulle ilmaantui pieni kuljetustekninen ongelma. Eli pitäisi saada siirrettyä n.700kg painava työntöpöytäsirkkeli Tuusulan Kellokoskelta Vantaan Tikkurilaan.
    Sirkkelissä on hyvät nostokoukut josta sen saa Hiabilla nostettua kyytiin. Leveyttä koneella on n.1,5m ja pituutta työntöpöydän kanssa hieman yli 3m. Siirto pitäisi tehdä 3.3.2013 mennessä.
    Olisiko jollain auto jolla onnistuisi? Laita viestiä niin sovitaan tarkemmin.
     
  2. Mouho

    Mouho Gearhead

    Auton siirtoa tarvittaisiin Mäntyharjulta Kouvolaan, tai vaihtoehtoisesti Dolly/autonkuljetusauto vuokralle.

    040-7635127
     
  3. Sipla

    Sipla 1st gear

    Pitäisi saada Ford Torinon konepelti Göteborista Helsinkiin, löytyykö apua?
    Tietysti sopivaa korvausta vastaan.
    Pellin mitat 1700x1500mm.

    0500 674282
     
  4. uazmies

    uazmies Gearhead

    Kyytiä tarjolla PKS-KAJAANI

    Viikon sisään (viim. 8.3) lähtee autonkuljetusauto jossa kantavuutta 7tn Espoosta tyhjänä käväisemään Kontiomäellä, takaisin tullaan kuorman kanssa, mutta jotain pientä (isojakin osia) mahtuu siihenkin.

    Reittinä Espoo-Lahti-Mikkeli-Varkaus-Kuopio-Iisalmi-Kajaani-Kontiomäki, mutta rahastahan mennään mihin vaan.

    Kyytiin sopii useimmat maasturit, traktorit jne.

    Tokikaan ei lähde jos sieltä joku on jo tyhjänä tänne tulossa, maksun saa rahana tai jalluna.

    Soita ja ehdottele (kaikkea sopimatonta ) 0207850399 / Tuomas
     
  5. Aaltospoika

    Aaltospoika 1st gear

    Vähän pidemmältä kyytiä. Elikäs olisi tiedossa mahdollisesti henkilöauto Saksasta. Sen pään myyjä voi toimittaa auton Saksan sisällä minne vaan. Olisiko kenelläkään tulossa rekka, kuorma-autoa tms tyhjänä Suomeen. Riittää, kun tulee jonnekin päin Etelä-Suomea.

    Olen kysellyt merirahdit muutamista liikkeistä ja niillä homma onnistuu ilman kuskia rahtina. Tosin hinta on 500-650e. Jos vähäsen halvemman keinon löytää, niin hyvä. Ei kyllä itse jaksa ajaa Ruotsin kautta sitä. Räpsä on sen verran halpa, että rahdi melkein tuplaa hinnan. Kintaalla kannattaako, mutta eipä tässä järjellä kovinkaan usein ajattele.

    Laita vaikka yv, jos apuja. Tai sähköpostia mikko.olavi at saunalahti.fi
     
  6. Fargo

    Fargo Gearhead

    Mulla on taas eksynyt pihaan autonkuljetuskalustoa trailerista lavettiin eli kaikenmoiset siirrot onnistuu. Onnistuu myös ihan alvillisella kuitilla ja liikenneluvatkin löytyy. Pk-seudulla yleensä pyöritään mutta tarvittesssa toki muuallakin.

    0400-509242
     
  7. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    jos joku ajelis Kuopiosta tänne pääkaupunkiseudun alueelle,(Pitäjänmäki-Karkkila) akselilla kuljen työmatkaa , olis yks kempin migi saatava jollain kyydillä kulkemaan , tarjoa p.nolnelnol-7501635
     
  8. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

    Kokkolasta pitäisi ehkä saada pieni eurokinneri Valkeakoskelle, kaupanhieronta vielä hieman kesken. Painoa ei tällä ole ku vajaa tonni.
    Rullaava without brakes..
     
  9. samppe

    samppe 1st gear

    Pääkaupunki seudulla ja pidemmällekkin hinurilla siirtoja.
    Olen lähdössä parin viikon sisään viemään kahta jenkkiä kemiin,
    Jos jollakulla kyydin tarvetta etelään, mahtuisi yksi auto mukaan.

    0458875703 tai yv
     
  10. Lokari

    Lokari 1st gear

    Seinäjoelta Porvooseen pitäisi saada tavaraa menemään arviolta 7 kuutiota. Isoin tavara noin 3 metriä pitkä ja vajaa 2 korkea. Aikataulu huhti/toukokuun vaihteessa. Tavarat ovat kohtuu kevyitä, pääasiassa uretaania.

    Jos löytyy vapaata kuljetuskapasiteettia niin soittele 040 964 2611.
     
  11. samppe

    samppe 1st gear

    Hain sieltä tänään auton,oli jo toinen kyydissä, eikä olis muuta.mahtunu.
     
  12. Lokari

    Lokari 1st gear

    Taidan vuokrata pakun ja viedä tavarat itse. Paluu kyydissä saattaisi jotain sitten kulkea takaisin päin.
     
  13. keituri mc

    keituri mc 3rd gear

    Mulla olis laitilassa servolet astro joka pitäs saada mahd. lähelle lahtea. Auto on sen verran kunnossa et pystyy ajaa kyytiin. Soitot 050-5290932 jani
     
  14. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Tarvis 4 rengasta saada kokemäeltä lahteen/riihimäelle. Yvllä tavoittaa parhaiten.
     
  15. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Olisi tarvetta saada yks uustuonti full-size Hämeenlinnasta Tampereelle parin viikon sisällä?

    Tällä hetkellä ei oikein ole kuljetuskalustoa tai kunnollista vetoautoa käytössä eli kyselläänpä apuja täältä.

    Yyvee tai 0504860311
     
  16. Sheikki

    Sheikki 3rd gear

    Maanantaina siirtyy yksi auto hämeenlinnasta Espooseen ja sieltä Lahteen. Kärryyn mahtuisi vielä vaikka 6 autoa. Saa tietenkin olla reitistä ulkonakin, kun voi sitä koukkiakkin ristiin rastiin.

    soittele 0400-558757 älä laita yv:tä ettei mene ohi.
     
  17. Mac

    Mac Gearhead

    Pistetään nyt tännekkin, että keneltä kannattaisi kysellä B-koppaselle Moparille kuljetusta Kotkasta Valkeakoskelle?
     
  18. Vani76

    Vani76 Gearhead

    Salolaiset hei, mistä kannattais kysellä Salosta traileria vuokralle?
    A-body pitäis hakea perjantaina kotiin.
     
  19. Sheikki

    Sheikki 3rd gear

    Viikolla joka alkaa maannataina 13.5 menee auto Hämeenlinnasta Lappeenrantaan ja sieltä takas. Mahdollista 6 auton kärry, lavettia tai vaihtolavaa ottaa perään, eli nyt kannattaa ottaa yhteyttä jos tuolle välille jotain kuskattavaa löytyy. Olen ajossa joten kannattaa soittaa 0400-558757 yv;t saattaa mennä ohi.
     
  20. keituri mc

    keituri mc 3rd gear

    Astro saatu laitilasta kotio.........
     

Kerro tästä muillekin!