1937-1939 USA Fordit Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Crown57, 7.5.2013.

  1. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Onkohan noita paljon MR-rek, tai yleensäkään elpymässä?

    Ainakin Espoossa Blomroosilla

    1938 Ford Deluxe roadster
    1938 Ford Fordor

    Raision Ruoste-eston Seppo Mikkolalla

    1938 Ford Standard Fordor

    Olisi itseäni kiinnostava malli, mikäli saisi tuollaisen joskus hankittua kokoelmaa täydentämään, varsinkin 1939 Standard Fordor :)
     
  2. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    No mulla on -39 mercyry kait se foord on sekin,rekisterissä ja alkuperäinen mut ei mr.
     
  3. hukkaputki

    hukkaputki 1st gear

    Mulla 39 Tudor projekti.
     
  4. homer

    homer Double Gearhead

    Espoon automuseossa seisoo musta neliovinen 39 (vaiko sittenkin 40). Tämä yksilö muistaakseni koeajettiin joskus vuosia sitten Mobilistissäkin.
     
  5. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Juu, se on 1940. Eikö noita(kin) tullut ihan armeijan käyttöön uutena ja taitaa jokunen olla vielä jäljelläkin ?
     
  6. pommari

    pommari Gearhead

    Pargasissa oli pari vuotta sitten(saattaa olla vieläkin)'39 Deluxe aika rapeassa kunnossa.Samalla kaverilla oli myös '38(?)Ford siinä vieressä.
     
  7. hagle

    hagle Gearhead

    Mulla on -37 2d sedan slantback suomiauto.
    Liikenteessä mutta ei MR.
     
  8. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Muistaakos joku vanhassa V8-Magazinessa(ehkä jostain 90-luvun alkupuolelta?) oli juttu vanhasta papasta, jolla oli uutena ostettu 1937 Ford Tudor edelleen jemmassa, ja taisi käydä leimaamassakin sen joka vuosi ?
     
  9. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Hep, täällä 38 fordor raato, oishan se hienoo laittaa joskus jonkimmoiseen kuntoon. :-?
     
  10. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Eikös arvon nimimerkeillä ole mitään kuvia laitteistaan? :p
     

Kerro tästä muillekin!