vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. kunnes

    kunnes 2nd gear

    monest moneen porukka yleensä o?
     
  2. Fargo

    Fargo Gearhead

    Mä tuun 19.59
     
  3. 383

    383 Gearhead

    19.00-23.00
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

    pikku kuuroja näyttäs olevan luvassa, mut onneks on kohtuu lämmintä... 8)
     
  5. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    Munamankelin selekään jos pomppais.. Ja pyyhkäsis pölyt poijes =)
     
  6. ata

    ata Gearhead

    Jos sitä lähtisi poikkeamaan tuolla... eli korkkaamaan Vantaan cruising-kesä omalta osalta.
     
  7. Panze

    Panze 3rd gear

    Porukkaa oli kiitettävästi mestoilla :)
     
  8. rb

    rb Double Gearhead

    Oli joo.

    Kävin prätkällä (kevään ensi ajelu) pikaiseen pyörähtämässä että selvisi vielä kuivana kotiin....
     
  9. duster 70

    duster 70 1st gear

    Pakko sanoa kun paikalla tuli käytyä että toivottavasti nää oli viimiset cruisingit Vantaalla mitkä ilmotellaa tollee julkisesti ja otetaa bändit yms. mukaan. Meinaan vaa et tapahtuma keräs paikalle aikalailla paljon porukkaa joka ei jatkoa ajatellen ole välttämättä hyvä juttu. Siksi toisekseen, jos tollanen meno jatkuu muuttuu koko homma järjestäytyneeksi joka muuttaa koko cruisinkien luonnetta melkolailla. Pitää olla ensiapuporukka + järkkärit + poliisit yms. + paikalle tulee jo edellä mainittuja tyyppejä. Sitte loppuu pallon pyöritys ym. ja veikkaan että koko meininki muuttuu aikalailla jonka johdosta porukkaakin karsiutuu melkolailla. Mutta tämähän on vaan mun mielipiteeni.
     
  10. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    Hurjaa oli meno! ihme ettei ole käyny mitää isompaa ja sittenku käyn tulee stoppi hommalle!
     
  11. VSOP

    VSOP Gearhead

    Eiks Vantaalla ole menossa joku viikon mittainen kaupunkifestari ja siitä johtuen oli bändi sekä väkeä enemmän kuin laki sallii. Näin luulisin, korjatkaa jos olen väärässä luulossa. Seiskan jälkeen siinä yksi ählämi veti Pontiacin kanttariin kun lähti lapasesta, onneksi pysähtyi siihen eikä tullut jalkakäytävän yli parkkeerattujen autojen päälle. Ihmisistä puhumattakaan.
     
  12. Fargo

    Fargo Gearhead

    Festari?

    Mä luulin että sirkus kun eikös sellaisissa ole pellet ohjelmanumeroiden välissä? Tai sellaisiksi mä ainakin niitä muutamaa pemaripojua luulin. Toinen niistä tuli vinguttaa palloa jo sinne parkkialueellekin ja olis tullu rengasraudasta kalloon jos olis kääntyny sinne autojen väliin.

    Kiva meininki muuten ja taas näki paljon tuttuja, sää pelotteli mut hyvät kekkerit oli.
     
  13. JariV

    JariV 2nd gear

    Tämän iltainen oli ihan samaa mitä Ruotsissa tapahtuu aina. Mun mielestä oli hauskaa ja pysyi täysin hallinnassa. Itse menin siihen keskelle tietä parkkeeranneen poliisin eteen näkökenttään seisomaan ja olis toivonu että muutkin olis tullu siihen näköesteeks. Tarpeeks paljon vaan ihmisiä ja muuta ei olis tarvittu. Mitä ne olis voinu tehdä? Ei mitään. Tartteeko mainita että näin Ruotsissakin tapahtuu katulaittomissa. Mutta täällä poliisia pelätään liikaa. Tosin ruotsalainen poliisi ei ole koskaan ollut vakuuttava, mutta ehkäpä me täällä vaan tyypillisesti jupistaan itseksemme ja ei tehdä mitään.
     
  14. 440

    440 Gearhead

    8) Muuten ihan asiameininkiä mutten ymmärrä mikä into on ajella autojen seassa polttisautolla mikä voi lähteä "lapasesta" toisten nilkoille.Auto kuitenkin painaa useamman kilon ja tekee "hyvää" tuhoa osuessaan.Kyseisen auton olis voinu jättää sinne hiekkalaatikolle mistä se on löytynytkin... :soosoo: http://www.youtube.com/watch?v=VKU4nkbZjD4 :poff:
     
  15. JariV

    JariV 2nd gear

    No ajattelin että siinä olis vähän nähtävää ku poliisi lamautti koko toiminnan ja autojen seassahan mä en ajanut vaan parkkiksen sisääntulo-asvaltilla. Aika hyvin siihen ihmisiä keräänty kattelemaan ja ei sekään laite lähteny lapasesta. Poliisiautonkin edestä kävin tarkotuksella ajamassa sillä monta kertaa eikä se edes häirinny niitä. Melko ihmeellistä että se nakin poltto on puolentoista tonnin vehkeellä sulle ookoo ja nyt tulee tollasta kommenttia kymmenkiloisesta kauko-ohjattavasta. Kummassakin yleisö ihan yhtä lähellä. Olisit tullu sanoo että häiritsee. Kukaan muu ei kyllä tullu.

    Kaikki muut jotka tulivat sanomaan jotain olivat kiinnostuneita ja halusivat ottaa valokuvia joten olisko sun itses pitäny jäädä hiekkalaatikolle kenties.
     
  16. 440

    440 Gearhead

    8) Olen vaan nähnyt mitä kyseinen laite tekee auton helmakoteloille (nilkoista puhumattakaan) ja hiekkalaatikolla leikin lasteni kanssa päivittäin :eek: ja ainahan löytyy mielipiteitä :eek:
     
  17. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...kuviaa, kuviaa, KUVIAAH?!
     
  18. Jarkko E.

    Jarkko E. 1st gear

    Poliisit, rc-autot ja bemarit yms. nissanit kun jätti pois niin oikein mukava ilta oli taas
     
  19. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Monennäköistä ja kokoista kulkijaa niin ei voi millään kaikki tykätä toisistaan, toisilla erilainen ajatusmaailma kuin toisilla, jos ei tykkää katella toisten toimintaa niin kattelee toiseen suuntaan, jos on sanottavaa niin käy sanomassa asiasta, jos kysyttävää käy kysymässä jne..
    Ihan vitun ärsyttävää kun jengi vinkuu täällä jälkikäteen, aikuisia kuitenkin suurin osa että luulis olevan sen verran selkärankaa että käy naamatusten juttelemassa jos on asiaa.

    KUVIA KEHIIN!
     
  20. cadi-60

    cadi-60 Gearhead

    Kuka voi olla niin idi...tti, että alkaa ajelee siel polttiksella. Ei sillä, että se hiace porukan toimintakaan ois mitenkään edesauttanut tapahtuman toivottua luonnetta. Pitäähän autot ja ihmiset ääntä, mutta se rc-polttis ja hiace porukan tapainen toiminta kyllä varmistaa tämän tapahtuman lopettamisen vielä.

    Anteeksi avautumiseni, mutta mielestäni mm. nämä edellämainitut esimerkit ei kuulu sinne.
     

Kerro tästä muillekin!