Autoliike Sipilä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Hd-hippi, 24.5.2013.

  1. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Kyseisessä liikkeessä on eräs minua kiinnostava auto.

    Liikkeestä kerrotaan täällä netissä paljon monenlaista ja tämä auto kuitenkin maksaa vielä paperirahaa.

    Uskaltaako tuolta mitään ostaa?
     
  2. JariV

    JariV 2nd gear

    Kaveri osti sieltä Fefen. Ei se ihan täysin ongelmaton tapaus ollut mutta Sipilä kuitenkin loppupeleissä hoiti asiat kuntoon. Lupasi alkuun tehdä, sitten meni vähän puihin mutta muistuttamalla sopimuksesta hoiti sitten kuitenkin asian.
     
  3. ata

    ata Gearhead

    Ehkä sieltä ei kannata ostaa ainakaan 50 000 euroa uutta vastaavaa kalliimpaa 3 vuotta vanhaa autoa... eikä mistään muualtakaan varmaan. Minulla ei ole mitään kokemuksia liikkeestä, mutta tuo tapaus jäi mieleen. (ottamatta mitään kantaa siihen missä kunnossa auto oli, hinnoittelu oli vain aivan poskessa minun mielestäni)
     
  4. laundrybros

    laundrybros Gearhead

    Kumpi Sipilä on tällä kertaa tulessa?:)
     
  5. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Ai. Onkos niitä useampikin?
    No tämä on Marko Sipilä, mistä autoa meinaan.
     
  6. coupe devil

    coupe devil Gearhead

    Aikoinaan ostettiin emännälle audi sipilältä, kauppa kävi kivuttomasti ja auto oli sitä mitä pitikin. Mulla ei ainakaan oo mitää pahaa sanottavaa.
     
  7. M

    M Gearhead

  8. peltsi

    peltsi Gearhead

    ota yhteyttä auton edelliseen omistajaan. sipilän juttuja älä usko yhtään. oli sitten kyseessä isä tai poika.
     
  9. renttu81

    renttu81 Gearhead

    ^Mitä helvettiä? Onko muka rehellisiäkin autokauppiaita??
     
  10. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Tuo voisi olla kieltämättä ihan hyvä kysyä ed.omistajalta tai oikeastaan kyseisen laitteen rakentajalta mikä se on? Ei vaan näy rekkaria noissa kuvissa. Minkähäntakia peitetty? Outoa.
     
  11. laundrybros

    laundrybros Gearhead

    Osa autoista voi olla liikkeessä välitettävänä ja kaikki omistajat eivät halua näyttää että juuri hänen autonsa on myytävänä. Välittäjän homma on myydä auto, myyjä maksaa välityspalkkion siksi ettei tarvitse vastailla kyselyihin ja nähdä muuta myyntivaivaa. Rohkeasti vaan kysymään liikkeestä yksityiskohtia, sieltä selviää mitä on myyjän ja välittäjän kanssa sovittu.

    Lappujen peittämisen tai puuttumisen syitä voi olla muitakin, vaikkapa rekisteröinti aloittamatta/kesken. Sekin selviää suoraan kaupasta kysymällä.
     
  12. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Joo, kyllä mulla uskallusta riittää kysyä, mutta kun kyseinen liike on nyt tätä hieman kyseenalaista mainetta kerännyt, niin silä vaan oon ajatellut varmistella että ennenkun 500km ajelen vaihdokin kanssa, niin mitä meen ostamaan.
     

Kerro tästä muillekin!