El Camino moottorin kannake kumit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja karza11, 15.5.2013.

  1. karza11

    karza11 Gearhead

    Terve

    kokeillaan löytyskö vinkkejä kun laiskottaa...
    aikeissa vaihtaa rungon päällä olevat moottorin kannatin kumit. Kattelin, että ylimmän pultin saa helposti irti mutta miten alimmat 2kpl joutuuko ripustuksia purkaa vai saako jostai taiteillen pidettyä mutteria kiinni?
     
  2. 383

    383 Gearhead

    Vm auttaisi asiaa ! Mutta jos olet rungon puoleisia vaihtamassa eli näitä http://www.ecklerschevelle.com/chevelle ... -1972.html tukivarren kiinityspisteen kohdalta avain sisäälle pitämään vastaan .mutta jos vaihdat pelkät moottorin kumityynyt alakautta joutuu irroittamaan koneen kyljestä
     
  3. 383

    383 Gearhead

  4. karza11

    karza11 Gearhead

  5. elky

    elky Gearhead

    Etupalkin etupuolella on reikä ,josta kiintolenkki menee helposti sisään. Vähän pitää vaan olla gynekologin vikaa.
     
  6. karza11

    karza11 Gearhead

    kiitokset vinkeistä, onnistuhan tuo pikku taiteilulla
     
  7. karza11

    karza11 Gearhead

  8. El C

    El C 3rd gear

    Noita koneenkannakkeita on muistaakseni ainakin pari eri mallia, eri konetyypeille siis. Mulla ongelma tuli vastaan kun vaihtelin kutosen kasiin. Kaseille oli muistaakseni kahta erilaista kiinnikepalaa tarjolla. Toisella kerralla osu oikeaan. Mulla tosin -72, eli en tiedä onko sulla sama tilanne...
     
  9. karza11

    karza11 Gearhead

  10. El C

    El C 3rd gear

    Mulla pitäis olla tallilla ylimääräinen pari, käyn huomenna, kuvaan ja laitan kuvat sulle.
     
  11. elky

    elky Gearhead

    Tuolla lailla pitäisi olla

    [​IMG]
     
  12. karza11

    karza11 Gearhead

    joo tyynyt on kuvan mukaisesti, mutta ei vaan istu.
     
  13. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    onko koneessa olevat raudat oikeinpäin/oikeissa reiissä/oikeilla puolilla?
    vai eikö öljypohja istu/vääränmallinen tai jotain muuta?
    sattuuko koneen raudat irrallaan rungon kumityynyihin siis noihin elkyn kuvassa oleviin?
     
  14. karza11

    karza11 Gearhead

    koneen raudatkin koetin heittää toiselta puolen toiselle
    koneen raudat istuu nätisti irrallaan ollessa kumityynyihin.
    öljypohja istuu nätisti, Toisenpuolen pultti kun on kohdillaan on toinen puoli n. 1,5-2cm "leveällä"
     
  15. Multipower

    Multipower Gearhead

    Onko viallinen kumityyny? Itellä oli taannoin kumityynypari, joista toisessa oli lohkoon tulevat reiät vinossa. Intialaista halpatuotantoa...
     
  16. renttu81

    renttu81 Gearhead

    No perkele kirraa ne koneen raudat niihin tyynyihin kiinni ja mittaa et miten sattuu mitat leveys ja pituus suunnassa. So simply is that.
     

Kerro tästä muillekin!