Historia tietoa GM-tuotteista Usasta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja exner, 19.5.2013.

  1. exner

    exner Gearhead

    Onko kellään kokemusta miten käytännössä saisi Usasta historia-tietoa omasta 50-luvun GM-autosta.GM:llä taitanee olla jokin "heritage center"-palvelu josta lähettävät valokopioita tehtaalla mikrofilmille tallenneituista tiedoista pientä maksua vastaan.
    DMV eli heidän AKE ei omistaja tai muita tietoja antane, mutta tehdastiedotkin (valmistuspvm,varusteet, dealer jne),riittäisivät omasta autostani.
    Mulla 5o-luvun Pontiac.
     
  2. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Sähköpostilla sinne yhteyttä, runkonumero vaikka siihen tiedooksi että justihin tämän auton tiedoosta olis kyse. on ne mua ainaki sähköpostilla auttanu, piti saada muutoskattastusta varten jotain dokumenttia että sitä ja sitä autoa on saanu sillä ja sillä moottorilla
     
  3. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

  4. juko7

    juko7 Double Gearhead

  5. BigBlockHead

    BigBlockHead 1st gear

    Moi,
    Olen silloin talloin hommissa Buick Galleryssa, joten Buickien tietojen kanssa voin auttaa jos tarvetta on.

    Muistaakseni venhempiin malleihin ei loydy niin paljon tietoa kuin 60-70 luvun taitteen autoihin (tulipalo joskus GM:lla)
     

Kerro tästä muillekin!