taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. CJ3B54

    CJ3B54 3rd gear

    Vielä kun olis ollut se yks " Pitäis olla Veekasi"-tarra sitä käyttistä varten niin kuin silloin joskus viimeksi, kun tarroja oli mukana.
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Artikkeli etsinnässä. Saisko joku helposti selville mikä V8:n numero on kyseessä:
    Lehdessä on juttu harmaasta 30-luvun alun (32?) Moparin roadsterista (Plymouth?), olisikohan ollut LA:ssa? Ilman lokareita, rättirenkaat, mustat peltivanteet. Joku suomalainen omistajana (kuka?). Kuvatekstissä jotain "ensimmäinen lähtö tallista ja turve savuaa". Jutussa lisäksi ainakin kuva autosta takaapäin kadulla ja että peräpään muodot on hienommat kuin Fordissa. Olisiko moottorina ollut joku early-Hemi? Kiitokset jo etukäteen jos löytyy apua, lehti kyllä sitten löytyy itseltä kunhan on numero ja vuosikerta tiedossa...
     
  3. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    5/92 Plymouth '32
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Iso kiitos Hartsalle! :)
     
  5. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Ollos hyvä! Mitenköhän tuolle laitteelle kävi, tuliko ikinä Suomeen saakka?
     
  6. raggare

    raggare Gearhead

    Eikös se ollu Tanskasen Timpan laite toi Plymouth-Rodi?
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mitähän rodille/miehelle kuuluu nykyään?
     
  8. Ponu

    Ponu 1st gear

    Tulipa siinä katottua v8 1/2013 kun kuulin että siinä oli impaloista juttua. Niinpä vaan olikin mun entinen -66 4dht päässyt lehteen. Sillä tuli itekki 8 vuoden aikana monenmonta ikimuistoista reissua heitettyä...
     
  9. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Tänään taas kopsahti uus kasi laatikkoon, numero 2/13. Lehteen en ennättäny vielä tutustua, mut samalla oli tullu lasku uudesta tilauskaudesta. Lasku oli tuommosen karvan vajaa 80 euroa... :-? . Laskeskelin sitten että mulle tulee halvemmaks ostaa jokainen lehti irtonumerona, ja soitinkin sitten sanoma magazinesille peruakseni lehtitilauksen. Täti kävi sitten kyselemään peruutuksen syytä, ja ilmoitin sen olevan hinta. No, kun syy oli raha, olikin heillä heittää vastatarjous lehden tilaushinnasta, ja se oli 39,90€/ vuosi ! Ja kaupanpäälle 40 euron arvoinen miesten rannekello :lol: . On tää prkle kovaa peliä! Tein sitten uuden tilauksen vanhan peruttuani ja säästin tällä puhelulla sen 40 euroa, eli ihan hyville palkoille pääsin :rotfl: .
     
  10. impala67

    impala67 Double Gearhead

    saikos joku muu liitteenä pääkirjoituksessa mainostettuja kiihdytyspäivien etulippuja tms sälää?
     
  11. peltsi

    peltsi Gearhead

    ei näkyny
     
  12. ramman

    ramman Double Gearhead

    Mulle kans soittivat melkein heti tilauksen peruutuksen jälkeen ja tarjosivat tolla tarjoushinnalla. Aika perseestä tollanen. Luulis, että tarjotaan automaattisesti tilaajille tuollaiset edut. Mie en kyl enää tilannut vaikka kerkes tulla kasi yli 20 vuotta.
     
  13. Ponu

    Ponu 1st gear

    Ei ku se menee just niin että kestotilaajat maksavat aina sen kalleimman hinnan ei niille mitään tarjouksia tule...
     
  14. ajuri

    ajuri Gearhead

    Mulle tuli kans lasku,mutta siinä oli kestotilaaja alennus -20%,eli kahdessa osassa yhteensä 63,80! ?
     
  15. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Uusi numero tuli eilen, ei ollut oikein mitään erityisen ihmeellistä - HD ja Dodge truck parhaat jutut.
     
  16. impala67

    impala67 Double Gearhead

    erityismaininta näyttelyjutuista, kuvat alkaa nykyään olla sopivan kokoisia, nettirutina on auttanut tai ovat itse huomanneet saman... Tosihieno se koskematon buikki. Minkähän takia muuten täysalkuperäisen vahkeen ilmapumppu piti pois kytkeä... Jos se toimii niin se mitään siellä haittaa eikä taatusti heilahda 455sen kulutus tai teho suuntaan eikä toiseen?
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    :poff: En ole tiennytkään että myös kampuroita on 4-pulttisia :poff: .
     
  18. apache59

    apache59 1st gear

    Niin, kyllä varmaan olisi toimittajan pitänyt kirjoittaa "nelipulttisilla laakeripukeilla varustetun kampiakselin kunnostuksesta...". Kukaanhan ei muuten tajua mistä on kyse. Tolla mentaaliteetillä - jos jokainen asia väännetään rautalangasta - lehti olisi puhelinluettelon paksuinen ja maksais tod.näk. vielä enemmän kuin nyt. :wink:
     
  19. ata

    ata Gearhead

    Veekasin juttua Tampereen näyttelystä lukiessa ihmettelin kun siinä kirjoitettiin, että siellä olisi jossain ollut joku halli mikä oli pyhitetty kokonaan Amerikan autoille, itse kyllä kävin näyttelyssä, enkä siellä sellaista hallia nähnyt, autoja näin vain kahdessa hallissa, joissa molemmissa oli sekä amerikkalaisia että ei-amerikkalaisia autoja... oli se veekasin toimittajakin käynyt ainakin toisessa niistä halleista jossa oli myös mm. Volkkareita, Volvoja, Mersuja ym. autoja joita ei kovin amerikkalaisina yleensä pidetä. Toisesta hallista ei tainnut olla yhtään kuvaa, olikohan se toimittaja siellä käynytkään jos on luullut ettei siellä ollut amerikkalaisia autoja ollenkaan?
     
  20. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    Kannattaako kaikkea ottaa aina ihan kirjaimellisesti (vrt. sisälukutaito). "Jenkkirasseille pyhitetyssä hallitilassa" tarkoittanee yhtä hyvin myös sitä, että niitä jenkkiautoja on siinä tilassa enemmistönä, mutta mukana voi olla toki joku muukin auto. Eiköhän se päänäyttämö ole ikään kuin tavallaan pyhitetty juuri jenkkiautoille, vaikka siellä joukossa olisikin jossakin muussa maassa valmistettu kinneri tai vastaava. Pitääkö oikein hakemalla hakea aina jotain huomautettavaa :wink: Vielä kun saataisiin ne Volkkarit, Volvot ja Mersut pois sieltä näyttelystä, niin avot! Eikä tätäkään kirjoitusta kannata ottaa ihan niin kirjaimellisesti, elämä taitaa olla kuitenkin helpompaa ilman ainaista pilkun viilaamista :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!