FHRA Nitro Nationals lippujen hinnat jäsenille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja arih, 1.6.2013.

  1. arih

    arih 3rd gear

    Viime vuonna Kokoaika (to-su) 70 € (FHRA:n jäsenet kokoaikalippu 30 €)
    nyt Kokoaika (to-su) 70 € (-30 etusetelillä)
    leiriytyminen viimevuonna To-Su 60 € (FHRA:n jäsenet majoitus puoleen hintaan.)
    nyt (To-Su 60 €)FHRA:n jäsenet majoitus ei alennusta.

    ps. soitin fyyraan ja kysyin.
     
  2. nova 76

    nova 76 2nd gear

    Eli 60e viimevuonna nyt 100e
     
  3. homer

    homer Double Gearhead

    Kyllä nuo lipun hinnat maksaa ihan mielellään kerran vuodessa kunhan kisassa on vaan mukana paaaaljon pro tason tiimejä (viime vuosi oli kyllä lievä pettymys) ja homma toimii ilman (turhia) taukoja.
    Ikävä kyllä vähän välimallin kausi taitaa tästäkin kaudesta tulla. Taitaa olla rahoitus edelleen kiven takana.
     
  4. arih

    arih 3rd gear

    Joo kyllä kisaliput mutta leirintä on suolainen varsinkaan kun sillä ei saa mitään.
     
  5. triniemi

    triniemi Gearhead

    Eiks noilla hinnoilla kannata tulla jo ajaan tonne? Osallistuminen 400€ ja sillä pääsee sisään kuski + kolme mekaanikkoa ja saa majoittautua varikolla. Henkilökohtaisesti suosittelen tietysti SPETtiä ;)
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    ^Juu, tai ottaa jonkun junnun mukaan niin pääsee satasella sama kööri.
     
  7. W201

    W201 3rd gear

    :lol: Vuosikellon mukainen topiikki :lol:
     
  8. arih

    arih 3rd gear

    Jep eihän toi korotus ole edes 100%.
     
  9. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Kitisiät vois sitten järjestää kisat itse halvemmalla, taikka sit jäädä kotiin!
     
  10. arih

    arih 3rd gear

    Jos noi korotukset valuis mitenkään kisakuskien hyväksi niin ok, mutta epäilen suuresti .
    ps.taitaa valua vesan taskuun .
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Tavallaanhan nuo valuu kisakuskien taskuun, kun osanottomaksua ei kasvaneiden kustannusten takia ole tarvinnut nostaa.
     
  12. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    Putte , mut onks mitään käsitystä miks leiristä ei enää jäsenille puoleen hintaan , aika kova korotus kyseessä
     
  13. Putte

    Putte 1st gear

    Tuohon en osaa vastata.
     
  14. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    HEI! Nitroihin tarvitaan aina toimitsioita enemmän joten jos liput on liian kalliita ehkä kannattas harkita tulla toimitsiaks kisoihin.
     
  15. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Pate sen kiteytti.. Kaupan päälle tulee majoitus, ruoat, saunat ja muut.
    Tietty kisoja ei pääse tapittamaan ihan katsomosta...
     
  16. Jza

    Jza Double Gearhead

    Varmin konsti välttyä kisojen seuraamiselta kokonaan on käsittääkseni a) ajaa kisoissa, b) olla siellä mekaanikkona tai c) toimitsijana :D Kahta ekaa testattu ja toimii, toimitsijahommia ei vielä koitettu mutta sen verran kiire niillä näyttää olevan ainakin lineuppinoutajien osalta, että tuskin muistavat illalla omaa nimeääkään :lol:
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Välttämättä toimitsijana ei näe yhtään lähtöä, kun sopivassa paikassa on, mutta eihän siellä ollakaan katsomassa kisoja vaan tekemässä niitä sekä kuskeille että maksaville asiakkaille.
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Mä oon siitä sataprosenttisen varma että näkee.

    Vaikka olis missä hommissa, voihan sen ruokailun ajoittaa vaikka pro-ryhmien ajalle ja ottaa lautasen kouraan ja mennä katsomaan kisaa ;)
    Tai suun voi avata ja kysyä josko voisi vaikka vartin tauon pitää ja mennä katsomaan kisaa.

    Kyllä mä oon sinne mennyt myös katsomaan kisoja, kuten myös tekemään sitä tapahtumaa.
     
  19. nova 76

    nova 76 2nd gear

    Ei vissii saa ees kertoa että hinnat on noussu, kun se on purnaamista. Voiko kaikki toimitsiat ajottaa ruokailun pro kierrokselle? Pääseekö kaikki halukkaat toimitsioiksi.
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Kyllä mä luulisin että kaikki halukkaat pääsevät.. Ainakin päätellen siitä tekijäpulasta mikä noissa kisoissa on vuosikaudet ollut.

    Järkeä käyttämällä, niitä lähtöjä pääsee katsomaan, oikein lähtöalueellekin.
    Mut jos tarkoitus on vain päästä katsomaan kisaa, eikä muu kiinnosta, niin silloin voi olla ettei toi toimitsijana ole se juttu.
     

Kerro tästä muillekin!