Perä hiljaiseksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja rötvä, 5.6.2013.

  1. rötvä

    rötvä 1st gear

    TV-shopilla tehtiin koneremontteja pullosta jo 20v sitten, joko on keksitty tärpätti jolla Transitin Stuka-efektiä saa vaimennettua?
     
  2. Herje

    Herje Double Gearhead

    Banaania? Tai jopa sahajauhoja
     
  3. rötvä

    rötvä 1st gear

    Banaani-sahajauhomössö voi tammikuussa mennä turhan jäykäksi..
     
  4. idiot

    idiot Gearhead

    Valaa betonia täyteen
     
  5. DX

    DX Double Gearhead

    kokeile RVS jos et muuta keksi, tiiä onko mittään hyötyä, mutta joku "ihimepinnoite" tolla muodostuu,
    oon ite nähnyt pytyissä ja pois hoonannut omin silimin, eikäku hoonilla, piukas oli.

    Täällä oodeella joku tais mainostaa saaneensa sokotan jodlaavan lootan hiljaseksi.
     
  6. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Liittyy asiaan hyvin kohdalleen
    Mites 2000 mallin hiacen perä aukaistaan kun yli 80Kmh alkaa ujellus ja tekee mieli peltoreita vetää päähän
     
  7. gmc_sierra

    gmc_sierra 1st gear

    Itse sain oman perän hiljaiseksi ostamalla sille kukkakimpun viime viikolla.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Hyla tuotteet kuulemma auttaa myös... :lol:
     
  9. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    Vaseliiniakin olen kuullut laitettavan perän täyteen niin silläkin varmaan vaikenee myynnin ajaksi.. :rotfl:
     
  10. caveman

    caveman 1st gear

    riippuu mitä perää on myymässä :poff:
     
  11. santtuv

    santtuv Gearhead

    Resurs on toimivaa kanssa, ei tosin kestä yhtä pitkään kun rvs...pari perää saanu jo hiljaseksi sillä ja ei maksa paljoa.. Transitissa taitaa huutaa perä jo uutena ... kokemusta muutamasta kymmenestä tuhannesta kilometristä semmosen kopissa.
     
  12. Ombo

    Ombo 1st gear

    Mulla huutaa jeepistä perät, ja lyönkin ensi viikosta kokeeksi RVS:t sisälle. Viikonloppuna tuleekin sitten kivasti ajoa, jolloin voin varmaan jo heittää ensimmäiset raportoinnit litkun toimivuudesta.
     
  13. rötvä

    rötvä 1st gear

    On taas mukavasti tullut hyviä neuvoja.. Mites Ombo RVS on tehonnut? Maaningan myyjä ei ole ollut paikalla kummallakaan kerralla mitä ohikulkiessa on tullut käytyä, eli kokeilematta vielä on.
     

Kerro tästä muillekin!