Cutlass käsijarru probleema

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja rautasydän, 15.6.2013.

  1. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Laukes käsijarru katastuksessa testerissä.. Poljin painuu mutta ei jää alas, eli lähtee samantien tuleen takaisin ylöspäin, kun jalan nostaa. Mistä vikaa hakemaan?
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Pitääkö se poljin vapauttaa nykäisemällä sen yläpuolella olevaa vipua?? Oliskohan ne jotenkin kytköksissä toisiinsa?? ..jos sieltä vilkaisis ekasi... :-?
     
  3. Substitute

    Substitute Gearhead

    Laitappa öljyä sinne poljinmelanismin räikkälukkoon.
     
  4. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Öljyt hierottu mekanismiin jo mutta ei siitä apua. Vapautetaan vivusta joo ja se eilisen kopeloimisen perusteella jämähtänyt ikäänkuin vapautusasentoon..
     
  5. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ...olen nyt hieman ilkeä, mutta ongelman ratkaiseminen taitaa nyt vaatia sen että taivuttelee itsensä ihan katsomaan sinne jalkatilaan miten se mekanismi toimii/ei toimi; pelkkä kopeloiminen ei välttämättä enää riitä. Saattaa tosin vaatia jopa jonkin verhoilupaneelin irrotuksenkin että näkee....itse tuo koneisto on niin yksinkertainen että ......(loppu sensuroitu) :)
     
  6. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Revi bluestone (tämä sensuroitu).. Kyllä sinne niska vääränä on tuijotettu ja samalla kopeloitu, ennenkuin on kysytty mitään! Ei aukea miksei toimi, kun näyttää kaikki olevan niinkuin pitääkin. En nyt ihan lämpimikseni täällä kysele, ajattelin vaan, että jos onglema on jollekkin entuudestaan tuttu. Toistakymmentä jenkkiä on ollu, eikä ikinä tuon kässäripolkimen kanssa ole ongelmia ollut, aina on toimineet. Pitää varmaan purkaa pöydälle ja atomeiksi ja kasata takas josko se sitten alkas toimimaan.
     
  7. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    No hieno homma että systeemi on tuttu :) kyllä se vika jostain löytyy,ei kai sitten vaijeri jumita jostain??? Voisko tuo poljin jäädä pohjaan jos vaijeri ei pääse palautumaan???
     
  8. pumpuli

    pumpuli Gearhead

    Samaa vikaa Impalassa,Vapauttajatankoa pitämällä pohjassa lukitus toimii.
    Jousi tuli läpi siit kiinnityspellistä(komiholkki pettäny).
     
  9. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Kunnossa. Oli vaan katsuri vetäny palautusvivun läskeineen niin pitkälle, että takasin laitossa piti hetki näprätä.
     

Kerro tästä muillekin!