West Coast Street Cup 2013

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 3.2.2013.

  1. F-body

    F-body Gearhead

    Hienot oli kisat! Syvä kumarrus porukalle joka jaksaa näitä järkätä. Tuli tavattua tuttuja ja tehtyä uusia tuttavuuksia. Pudotuskisassa tuli totaali nukahdus toisella kiekalla. Auto pysyi sentään ekaa kertaa nipussa tänä kesänä kisoissa. Tosin vaan pikku harmeja ovat olleet.
     
  2. Erska

    Erska Gearhead

    Kiitokset vaan munkin puolesta kisojen järjestelijöille.

    Hienoa että moisella ammattiotteella järjestetään katupeleillekin mahdollisuuksia kokeilla varttimailia. Hienoa.

    Kiitos.
     
  3. veekone

    veekone Gearhead


    http://www.youtube.com/watch?v=e9-Rl9cvzow
    Metrihinta kohillaan.Reilu 100 litraa dieseliä veturiin,70 litraa V-poweria,40 litraa metanolia,sisäänpääsy viideltä henkilöltä+osallistumismaksu. :cry:
     
  4. 4Wheeler

    4Wheeler 3rd gear

    Tällä kertaa jäi kotimatkaksi ikävät tunnelmat kilpailijoiden puolesta monien muiden vastaavien hienojen tapahtumien vastapainoksi.

    Pudotusajoissa oli ilmeisesti ongelmia kuusen kanssa ja ainakin 2 radalta saattoi saada punavalon jo ennen valojen käynnistymistä auton ollessa liikkumatta. Aikakorttiin tuli reaktioksi 0.000.

    Olisi paljon parempi että pudotukset ratkeaisivat urheilullisella tavalla vaikka se vaivaa aiheuttaisikin ja vaikka onkin kyse "katukiihdyttelystä". Kilpailijoille asialla on kuitenkin merkitystä etenkin niillä jotka kisaavat cuppi mielessään.

    Ryöstäjien ja murhamiestenkin tapauksissa joissa on kohtuullinen epäilys vastaajien eduksi he saavat armon, samaa toivoisi sovellettavan myös näissä kapinoissa. Kuulemani mukaan toimitsijoidenkin mielestä häikkää sillä kertaa oli joten uusintalähtö olisi ollut oikeudenmukainen.

    Hienoa että näitä tapahtumia järjestetään se ei varmasti helppoa ole ja toivottavasti kisataan myös ensi vuonna koska kokonaisuus on mitä parhain (sijainti, rata yms).

    Tämä on kuitenkin foorumi ajatuksille ja mielipiteille tässä päällimmäiset tällä hetkellä.
     
  5. raceman

    raceman Gearhead

    ihan mukavaa oli taas porissa olla ajamassa ja ilmakin oli hyvä tai oikeastaan kyllä turhan kuumaki. Oma ennätyski hieman parani ja autoki pysyi ehjänä elikkä ihan mukava päivä
     
  6. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Ikäväähän se on jos pudotus tapahtuu muuten kuin ajamalla, mutta valoista ei tosiaan löytynyt mitään vikaa, ei missään vaiheessa.
    Ja ainakin yksi punavalo oli varmasti auton liikkumisesta johtuva, eikä ollut ensimmäinen ko autolle.
    Eikä niille muillekaan löytynyt mitään teknistä syytä, eli nekin saattoivat johtua auton liikkumisesta. Kyse on kuitenkin ainoastaan millimetreistä.

    Ja minähän en edusta mitään virallista kantaa mihinkään, mutta itse näin ja kuulin jotain kun välillä pyörin siinä lähtöalueella.
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Kuului sellainen vieno vinkaisu kun sielu lähti PG:stä.
     
  8. HeseP

    HeseP Gearhead

    TULOKSIA, kiitos!
     
  9. pontso

    pontso Gearhead

    joo hieno päivä oli porissa ja kiitos järjestäjille että saatiin olla mukana . puna valo on punana valo , mutta kun meiltä puhkes rengas ja ei päästy ollenkaan jatkaan kaaviossa , mutta onneksi huomatiin varikolla . kuultiin että muiltakin olisi mennyt renkaita . naapuri tiimiltä meni vetari poikki ja emme pystyneet auttamaan kun ei ollut varapyörää meillä mukana , oltas viety muuten pojat bussilla kotiin auton kera . meidän tappio puhjennut rengas ja pikkusen palanut iho , muuten ihan kiva reissu. toivotaa alkoholi veljet. :eek: :odroll: :odroll:
     
  10. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Viimevuonna kun oltiin ajamassa,takarenkaat oli täynnä jotan metalli hakasia ja tietysti kumi puhki,onneks vasta tallilla kumi tyhjeni.Ovat kuulemma peräisin jostain harjakoneesta!!
     
  11. juhani

    juhani 1st gear

    Kuulostaa siltä että oli hyvä tapahtuma, harmi etten päässyt paikalle. Oli omituinen vika polttoaineensyötössä jota metsästin alkuviikosta saakka ja tuli siinä sivussa rakenneltua polttoainejärjestelmä uuteen uskoon. Pumppu vaihdettu, suodatinpuoli rakenneltu uusiksi jne. ja vaikuttaa että perimmäinen syy oli kuitenkin kontaktihäiriö bensapumpun johtojen liittimissä. No, aina oppii jotain uutta.

    Lappeenrantaan sitten mailille ja jos jotain muita kisoja ilmaantuu niin olishan se virallista varttiakin kiva päästä testaamaan. Katsotaan nyt ensin loppuviikosta Alastarolla pysyykö vehje nipussa, hehe.
     
  12. peltsi

    peltsi Gearhead

    Motorsportti tahtoo välillä hiukan ahdistaa.
    Kiikalassa 10.8 ja taitaa Alastarollakin olla viellä ainakin yksi päivä ku pääsee ajamaan.
     
  13. Jake

    Jake Gearhead

    Onko jollain tietoa tuolla Mopoilijan kuvissa näkyvästä oranssista chopatusta Valiantista, jossa on koneena jokin turboahdettu hemi? Näyttää mielenkiintoiselta kulkineelta.
     
  14. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Luomaahon 67 vallu, katsastettu ym......... ollut viimex radalla 2006
     
  15. SJ

    SJ Gearhead

  16. 440

    440 Gearhead

    8)Olisi kiva tietää moniko ajoi Brackettiä slickseillä ja niiden erot verrattuna katusliksiin,60 jalkaiset?Ja muutenkin ajat verrattuna mahdollisesti aiemmin katuslickseillä ajettuihin aikoihin :eek:
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Viittävaille loppuun kalutuilla katuslickseillä 1.69.
     
  18. juti

    juti 2nd gear

    1,395 ET street
     
  19. DX

    DX Double Gearhead

    Meediumisti kuluneilla M+S Guudritseillä ja 0,9 paineilla SB:ssä "linkosi" 2,03 s,
    sivusi vanhaa ennätystä vastaavilla gumeksilla.

    kultapölyä -vai mitä se oli- rataan oli nyt laitettu liiman kaveriksi, ainakin itellä pidon ja luiston raja pehmeni aikalailla pelkkään liimaan verrattuna,
    helpotti ajamista, pito oli hyvä heti päivän alusta, toki melko lämmin oli asfalttikin.

    60 jalkaset siis oli suunnilleen samoja vaikka antoi liikkeellelähdössä hiukan sutia ylimääräistäkin,
    aiemmin vähäinenkin liikasudittaminen on vaikuttanut heti kymmenyksiä aikaan.
     
  20. Ville Suominen

    Ville Suominen 1st gear

Kerro tästä muillekin!