Ketkä omistavat 1965 Dodge Coronetin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Nicky, 3.8.2013.

  1. Nicky

    Nicky Gearhead

    Itselläni on alkuperäinen Suomi-auto 4 d sedan. Trafin mukaan 65-vuoden Coronetteja olisi vain 5 kappaletta enään rekisterissä? Lieköhän pitää paikkaansa?
     
  2. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Mulla on yksi 4d sedani nurkissa, kilvissä on ollu viimeksi
    -80 luvun alussa.
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ei oma, mutta Torniossa yks viininpunainen 4d.
     
  4. demented

    demented 3rd gear

    Mulla ajossa 65 4d eipä noita paljon oo näkyny sinä aikana ku tua on mulla ollu. Omistanu 14 vuotta ton härvelin.
     
  5. Nicky

    Nicky Gearhead

    Trafin tiedot taitaa siis hyvinkin pitää paikkaansa, että romukeisarit ovat saaneet nämäkin laitteet haltuunsa. Saapahan hyvillä mielin jatkaa tienmittausta tolla vielä vuosiksi eteenpäin :D YV:tä saa viskata, jos sattuu nurkissa pyörimään pikkulohkoon sopivaa flektiä, jossa olis lapoja enemmän kuin 4 :D meinaa tuolla stadin ruuhkissa ottaa pikkasen lämpöjä vaikka on 3-rivinen syylari!
     
  6. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kuopion tienoilla oli joskus Coronet 500 -avo, taisi olla kullanvärinen. Ja Forssassa olen kuvannut viininpunaisen-valkoisen 2d HT:n, siitä on aika kauan aikaa joten oli todennäköisesti jopa Suomi-auto - tai korinvaihto. Yksi Suomen 1965 Coroneteistahan meni Saksaan (se järkyttävän hieno nostalgiahenkinen kaksioviseksi muutettu). Farmareita on sitten näkynyt pari, kuinkas sille siniselle (ja aika radikaalille) katukilpurille taas kävikään?
     
  7. Vilih

    Vilih 3rd gear

    Juu ja itteltä 1 4 ovine tolppa 440 ... liikenteessä ...
     
  8. Nicky

    Nicky Gearhead

    Jos sulla ei oo mitään ihmeellistä tekemistä 24.8 niin ajeleppa Lahdesta Orimattilaan cruisingeihin niin ajelen itekkin Mäntsälästä paikalle! Voidaan sitten hämmästellä minkälaiset laitteet toisillamme on :)
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  10. Vilih

    Vilih 3rd gear

    Voissha sitä yrittää ... pitäs keretä leimalla ennen sitä tai puuhakilvet 8) mut ei mahottomuus
     

Kerro tästä muillekin!