mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Z11

    Z11 Gearhead

    Vaikuttaa kyllä alapuslien olevan finito, itellä samat oireet kun alavarsien puslat olivat sököt vaikkei välystä löytynytkään
     
  2. artz1

    artz1 3rd gear

    Itellä oli täsmälleen sama vika, korjaantui uusilla puslilla.
     
  3. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    täällä yksi syyllinen ilmoittautuu... Pepe, mun tiedot voi päivittää mikäli uusi omistaja antaa luvan :)
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ai Slantista? Päivitin samana päivänä kun oltiin takas kotona. Onko välimuisti tyhjennetty?
     
  5. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    71 kutos Challengerin hinta oli ilmeisesti kohdallaan kun auto meni heti kaupaksi täällä CA:ssa kun laitoin ilmotuksen. Tuntuu olevan turhaa ilmotella Suomeen enää mitään. Olisi muuten taas tarjolla tuplaten kalliimpi $15K isolohko 70 Challenger, ruosteeton L.A. auto, samalla omistajalla ollu 33 vuotta, mut en viiti enää väkisin tyrkyttää Suomeen kun on niin vaikeeta, täällä CA:ssa löytyy sille heti ostaja.
     
  6. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    loistavaa Pepe! Oletin, että tuota ei muistettu tehdä mutta hommahan onkin enemmän kuin kunnossa :)
     
  7. asperiini

    asperiini Gearhead

    Ai että alatukivarsien puslat sököt? Tarttee tutkia. Alatukivarret onkin just ne ainoat osat jotka ei ole vielä olleet irti.
    Mitään ylimääräistä välystä en ole löytänyt mistään ja kaikki pallonivelet on uusia.
    Katsastettukin tässä kunnossa tänä kesänä.
     
  8. palotila

    palotila Gearhead

    Asperiini: mulla oli unisteer käytössä 2 kesää. Sitä ennen oli tehostamaton simpukka ja sen kanssa bumpsteer oli todella ongelma. Unisteerin kanssa bumpsteer korjaantui ainakin mun autossa. Asensitko ne setin mukana tulleet "pitkävartiset" raidetangon päät vai tavalliset? Ilmeisesti juuri se pitkä varsiosa vaikuttaa geometriaan. Ainut haittapuoli oli kääntösäteen kasvaminen. Viime talvena asensin autoon orggis tehostetun simpukan ja bumpsteer mielestäni palasi takaisin mutta ei niin pahana kuin alunperin. Täytyy kyllä tarkistaa nuo alatukivarren puslat omastakin.
     
  9. asperiini

    asperiini Gearhead

    Voi olla että syytän suotta tuota Unisteeriä, tuo aurauskulmien muuttumisilmiö vaan tuli samoihin aikoihin kun vaihdoin tehostamattomasta vakio-ohjauksesta tähän. No auto menee kohta talliin ja tutkitaan sitten talvella tarkemmin.
    Kaikki osat sinne laitettiin mitä Unisteeriltä tuli ja kaikki asentui helposti ja mahtuu paikoilleen hyvin.
    On tuossa Unisteerissä mun mielestä muuten vähän sanottavaa.
    1. suuri kääntösäde eli ei siis käänny kuten vakio.
    Korjaus tarvitsisi lyhyemmät kääntövarret koska itse hammastangosta loppuu iskunpituus.
    2. vakio öljypohjaa käytettäessä Unisteer peittää pohjapropun.
    3. systeemistä puuttuu kokonaan joustokappale hammastangin ja rattiputken väliltä, siinä on nyt vain ne 2 ristiniveltä, ei hyvä.
    Mutta toimiihan se nyt jotenkin...
    Voi olla että palaan kuitenkin tehostettuun simpukkaan.
     
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Voitko tarkentaa vaikka yyveellä. Tänne ylämaihin ei kaikki omistajanvaihdokset näy eikä kuulu. Pistän omistajaa vaihtaneet autot näkymättömiin, kunhan vain tiedän mistä autoista on kyse.
     
  11. Erppa

    Erppa Gearhead

    Olisko ukoilla tarvetta kangas peitteille?

    Mittojen mukaan ommeltuja huppuja olis Challengereihin ja Cudiin.Harmaata palamatonta kangasta,saumat ommeltu kahteen kertaan ja helmat käänetty.Istuu nätisti. Hinta 90e/kpl (kankaan hinnalla).

    Tehdään sitä mukaan , kun halukkaita löytyy.Voi noutaa , mutta tuon esim teivoon...

    Kuvia saa meiliin , jos olet kiinnostunut. Toni / 050-5827430 / pannupaa@gmail.com


    ps. Löytyy myös -68-70 Chargeriin ja -69-71 2dht c-body.
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Poistot kohta yleisimpiä kuin lisäykset eli Blogin elinkaari lopuillaan. Tästä sais itselle mukavaa puuhaa ja kehitettävää tosi halvalla eli ilmaiseksi. Halukkaita?
     
  13. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear


    Näyttää ny sille et taas pohjanmaata kohti lähtee, ....VARATTU !!!!
     
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Se on näköjään etelän miehet semmonen homma, että kaikki kalusto v a l u u kohti pohjoista ;) Sehän passaa kyllä.
     
  15. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    näin se näyttää olevan... Onnea "veturin" uudelle omistajalle, mainio kärry!
     
  16. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    tullaan varmaan hakemaan ensviikolla, jos töiltä kerkee! Ps.ei tuu mulle, vaan siskon miehelle...
     
  17. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Eip hättää, ....kyl mää sitä tos pihas viel kattelen mielellään :)
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Avoukoille edullinen paketti.

    Challenger cab delar slumpas bort... Har komplet cabställning bakre hjulhus alla förstärkningar ..rutram alla lister runt framrutan bak säte säljes för ynka 13000kr

    Poimittu Ruotsin FB:n Mopar -palstalta.
     
  19. janimm

    janimm Gearhead

    Eräs graafisen alan opiskelija teki kouluprojektina kotisivut mun projektista:

    Plymouth 'Cuda - End of the World edition
    http://makela.av12.org/deathfish/

    Tuolta löytyy sen yhteystiedot jos kiinnostaa tehdä jotain omasta projektista.

    Mitä olette mieltä?
     
  20. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    Hienot sivut kuvineen ja hieno on Cudakin!
     

Kerro tästä muillekin!