Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. flatonia flattop

    flatonia flattop 3rd gear

    Trollblazer lempinimeltään eli trailblazeriin perustuu...
     
  2. capri30S

    capri30S 1st gear

  3. three hundred

    three hundred Gearhead

    Aivan samaa mieltä. Katsastuksen jälkeen muutellaan autoa ja kohta loppuu varmaan koko museointi. Syy väärinkäytökset..... :soosoo:
     
  4. darpen

    darpen Gearhead

  5. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Olen kiinnittänyt kesän aikana huomiota just tuohon asiaan. Omistaja kehuskelee MR statuksella ja auto näyttää siltä että hyväksyntä on tehty autoa suurin piirtein edes näkemättä. Muutaman vuoden kuluttua todennäköisesti saadaan nillittää täällä kun MR hyväksynnät jäävät pois. Pitäisi jotain järkeä kuitenkin näissä käyttää.
     
  6. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ei tosiaan kuulu museoautoon tuollaiset vanteet missään tapauksessa...Cadillacin myyjän kannattais repiä noi vanteet autostaan pois välittömästi...Tai vastaavasti sitten laittaa hinta sille tasolle,mikä oikeasti tuossa tapauksessa olis (max 10000€)..Koska jos kerran on museoauto maininta ilmoituksessa,niin silloin myös auton pitää olla siinä kunnossa,että museoauton kriteerit täyttyy....Kaikki eivät näköjään tajua,että mistä oikein on ylipäänsä kyse :odroll:
     
  7. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    miun vanha perseen ravistin,ei tainnu bomberi jepeille olla tarpeeksi voimaa :D tai sitten painaa vaaassa joku muu :lol:
     
  8. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    ja hintakin on kohtuullinen ? vaikka kierrätys kamoista kasasinkin :)
     
  9. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Juuri tätä pelkään itsekin. Tähän mennessähän museoautohomma on ollut lähempänä herrasmiessopimusta kuin pykäliin ja satunnaistarkastukseen perustuva järjestelmää.

    Toinen probleema on se, että museoauto-statuksen omaavalta autolta tulisi voida odottaa sen olevan jonkunlaisessa kunnossa. Mutta paljon näkee todella surkeassa kunnossa olevia autoja jotka on museotarkastettu yli 10 vuotta sitten. Siinä ajassa huonolla pidolla saa auton, jota ei alkujaankaan ole niin skarpisti entisöity, melko huonoon kuntoon.

    Se ei tosin ole tuossa autossa ongelma, mutta jotenkin vain pahoin pelkään että sellainen toiminta, että aftermarket-osia ruuvaillaan edes ja taas tarkastukseen, jossain vaiheessa romahduttaa koko museoautosysteemin. Vielä kun 70-luvun puolivälistä eteenpäin olevat autot kuitenkin ovat sen verran luotettavia, että houkutus käyttää niitä normaaleihin ajoihin saattaa kasvaa liian suureksi. Tällaisten väärinkäytösten uskon romahduttavan koko museoautoilun. Haluaisin toki olla väärässä.
     
  10. Mr J

    Mr J Gearhead

  11. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

  12. harri60

    harri60 Gearhead

  13. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead


    Liekö kahtonut pikahaulla muut New Yorkerit ja kun muut maksavat jotain kymppitonnin niin siten hinnoitellut sen mukaisesti.

    Tosin niissä muissa on kasi ja ne on takavetoisia...
     
  14. Jankon Betoni

    Jankon Betoni 1st gear

  15. Jankon Betoni

    Jankon Betoni 1st gear

  16. Jankon Betoni

    Jankon Betoni 1st gear

  17. WBBC

    WBBC Double Gearhead


    Voisi kuvitella että tuo olisi joku -90 -luvun Ladan sporttimalli.
     
  18. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

  19. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

  20. Jülppü

    Jülppü 2nd gear


    ... :D Jokohan tuo osva kohta löytyy naapurista... :poff: :rotfl: :webmaster:
     

Kerro tästä muillekin!