Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    Mun mielestä virisofta on parempi sijoitus..
     
  2. fudge85

    fudge85 Gearhead

    ja lisää kyssäreitä.. mitäpä öljyä laitatte vaihelaatikkoon ja entäpä jakolaatikkoon?
    vihkonen sannoo että auto-trakII ??
     
  3. hecatti

    hecatti 3rd gear

    dexron III oon laittanu molempiin ,auto on 01
     
  4. minikone

    minikone 2nd gear

    Kaverilla meni pari kk sitten hallin pihaan liukuessa duramaxi jumiin. Auto sammu siinä vmeseen liukuun. Kun starttasi niin startti lyö kovaa ja kone niin kuin heilahtaa mutta ei lähde pyörimään. Moottorista pyörittää niin aivan jumissa... Onko kokemuksia ? Nyt kai hakusessa vaihtokone, onko kellään tiedossa. Auto siis 2006.
     
  5. fudge85

    fudge85 Gearhead

    -01 onki eri , sen tiiä että ei käy ihan samat.. 05 allisonin laatikkoon menee dexron 3 mutta tuohon jakolaatikkoon on vielä epävarma mitä laitan ko on sähköinen.. ohjekirja tosiaan sanoo että auto-trak 2 ??
     
  6. juba155

    juba155 1st gear

    moi tuli tossa aikaisemmin viikolla vihdoin hankittua vm 2002 silverado duramax. Ja muutama kysymys tässä herännyt. -Onko kenelläkään kokemusta kun lähi ja kaukovalot palaa koko ajan ja kun vaihtelee kauko ja lähivalojen välillä niin kirkkaudet vaihtelee ja joku valo saattaa sammua välillä. Autossa selvästi kyllä ronkittu ainakin lisävalojen asennunusten verran sähköjä, mutta tuli mieleen voisiko olla viiksessä vika??

    -Sitten auto on uitettu vuonna 2008 niin siinä on nopeudenrajoitin kuskin puolella kojelaudan alla joku vdo.n rajoitin näytti olevan muuten kaikki piuhat kiinni mutta yksi 2napanen tiivisteellä oleva liitin on irti nopeesti katottuna en löytänyt mihin se sopisi ja rajotin ei toimi leima aika rupeaa lähenemään. Onko ideoita mistä olisi sulake tai jotain muuta irti??

    - Ja sitten moottori vuotaa öljyä. Automyyjä puhu että huohottimesta noi vuotaa aina vähän, mutta tossa on kokonaan moottorin alta kaikki märkää. Kuitenkin paikkaansa se ei merkkaa kuin muutamalla tipalla. Onko noissa
    Joku tyyppi paikka mistä vuotaa vai onko huohotin todella niin avonainen että kastelis koko koneen pohjan??

    Kiitoksia etukäteen vastauksista. Tulee vähän tyhmä olo tämmösestä kyselemisestä mutta on tosiaan ensimmäinen jenkki auto omalla kohalla.
     
  7. Harbo

    Harbo 1st gear

    O5 Silverado.Vilkku kettuilee satunnaisesti silleen,että kun
    laittaa vilkun vasemmalla,läikyttää yhtäaikaa molempiin suuntiin.
    Katkaisin vai maavika,tai huono liitos piuhoissa?
    Kuten sanottu,ei tee tuota aina...
     
  8. fudge85

    fudge85 Gearhead

    riittääkö 3 litraa per paikka? etu, jako ,takaperä? 3500 silverado - 05
     
  9. Roju

    Roju 3rd gear

  10. SBCAstro

    SBCAstro 1st gear



    Kyllä on OD:laisen. Hyvin toiminut kauppakassi.
    Meitä molempia auton kanssa yhdistää sama asia. Kumpikaan ei taivu Prisman parkkiin.
     
  11. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

     
  12. fudge85

    fudge85 Gearhead

    kattele rock autosta siellä muistaakseni oli tuo osa tai lcm truckista.. jenkkilästä läytyy ja uskomattoman paljon halvemmalla.. esim allisonin 5:s solenoidi rockautossa 61 e ja sama suomessa noin 250e..
     
  13. oximax

    oximax 1st gear

    Ohjekirjassa on ne tilavuudet... taisi 2500:seen mennä perään yli 3L ja lisäaine eteen riittää ja jakoseen auto track2 noin 3L
     
  14. oximax

    oximax 1st gear

    Olikos -06 2500LT mallissa raitisilmasuodatinta??? Kun ei ainakaan ilmastointihuollossa löytäneet.
     
  15. oximax

    oximax 1st gear

    Ja nyt kun lopultakin taas tunnarit tänne niin antaas paukkua..
    Minkäköhänlaiset tiivisteet on tuossa hydroboost jarrutehostajassa kun näkyy tiputtelevan pisaran sillon tällön? Vai mikä noissa alkaa vuotaan? Siinä pääsylkän saumassa näkyy tippa öljyä roikkuvan.
    Ehkäpä normi o-renkaat..?
     
  16. hecatti

    hecatti 3rd gear

    sama kiinnostas täälläki :eek:
     
  17. voittol

    voittol 2nd gear

    Tarttis 07 vaniin vaihtaa polttoaine suodattimet, kuinka tekninen laji se on , onnistuuko , kun kokemusta on 20vuodelta 6.2 dieselin vastaavasta operaatiosta. tarviiko ilmata ym. salaperäistä? niin ja nuo 2-suodatinta vaihtuuko ne joka kerta molemmat?
     
  18. CDV62

    CDV62 Gearhead

    Ei pitäis olla mikään ameriikan temppu. Kiertää vaan suodattimet auki/irti. Siinä on sähkönen siirtopumppu joka käy, jotain 10s. aina kun virrat laittaa päälle. Eli muutaman kerran virrat päälle pienellä viiveellä, niin pitäis täyttää suodattimet ja ilmata systeemin.

    Se pumppu on siinä esisuodattimessa.

    Minä ainakin vaihdoi molemmat suodattimet keväällä, kun auton sain.

    Itsellä H&S:n viriohjelma joka on tarkoitettu pickuppiin, niin se ei käytä tota siirto pumppuu. Piti vähän raapia päätä, kun ihmettelin mikä mättää, kun ei pumppu toimi ja miten ton saa ilmattua.
     
  19. oximax

    oximax 1st gear

    Jaa eipä saa vissiin mistään tiivisteitä boosteriin.. rockautossa reman osana 120€ pitänee tilata uusi.
     
  20. JTR

    JTR Gearhead

Kerro tästä muillekin!