FE kehittää painetta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja kantri kuusneljä, 15.9.2013.

  1. Pannua remontoitiin keväällä ja alakertaan ei tullut muutoksia. Edelin kannet kävi ammattilaisella kairattavana ja sama heppu kokosi ne uusin Compin jousin. Cranen rolleri nenä ja nostajat, lyhyemmät Compin tönärit sekä uudet spacerit rullavippojen akseleihin. Siinä muutokset pitkälti...

    Moottorilla on ajeltu vajaa tunteroinen ja se pelaa. Eilen matalilla kierroksilla pöristellessä kuului poksahdus mutta meno jatkui seuraavalle pysäkille normaalisti. Pysähdyttyäni tutkailemaan, löytyi kuskinpuolen huohotin lokarin päältä ja öljytikku oli pullahtanut ulos putkestaan. Öljyroiskeita oli jonkin verran pitkin konehuonetta. Ilmeisesti öljyä oli pukannut jo aiemmin hissukseen... Huohotinsysteemi ei ole muuttunut millään tavoin entisestä ja puhaltamalla kokeillen repsikanpuolen kopassa oleva PCV päästää ulospäin.

    Nyt onkin kysymyksen vuoro: Mistä tuo paine tuonne tulee noin voimakkaana?
     
  2. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Onkohan kannentiiviste jäänyt jotenkin huonosti?.
     
  3. Saattoipa olla kertaluontoinen murhe... Seuraillaan tilannetta mutta ei ole osat lennelleet sittemmin!
     

Kerro tästä muillekin!