muistaako kukaan 72 SE Chargeria?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ebodycab, 26.9.2013.

  1. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    70-luvun lopulla/80-luvun alussa Lauritsalan sähkö liikkeen omistajalla/vai olikohan omistajan pojalla, oli 72 Charger SE ja tais olla ympärivuotisessa ajossa. Onkohan auto missä päin nykyään? Ei varmaankaan enää Lauritsalassa...?
     
  2. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Kaverilla on tollanen, en kyllä tunne auton historiaa muutako alkup. 440 pirssi.
     
  3. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Kerro vähän tarkemmin. Minkä värinen tuo auto oli?
     
  4. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    sellanen tummanruskehtava/kulta ja vaalea/valkonen vinyylikatto
    ei tullu otettuu kuvaa eikä rekkari numeroa....
    Lappeenrannan miehet varmaan muistavat auton?
     
  5. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Vaasas on yx -72 SE 440 suomiauto museokilvis tummanruskea vaaleella vinyylillä, mutta historiaa en tiedä...
     
  6. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Nivalassa on yks tummanvihreä metallinhohto, jossa on valkoinen vinyylikatto. 400 SE. Olikohan tullu Suomeen 73 muuttoautona ja oli kyllä ruosteesta päätellen ajettu kesät talvet. Nyt on pellitetty hyvin ja ollut jo ajossa pari vuotta.
     
  7. jus57

    jus57 Gearhead

    Jep.Tuttu laite ja valitettavasti? Myös entinen lauritsalan sähkön johtaja.expomoni.
    No joo :lol: aikoinaan hieroin siitä pomon kanssa kauppaa joka tais jäädä kiinni jostain tonnista (markka aikaan)Myi sen sitten kuulema jollekin muurarille.? Joka tietääkseni hukkasi sen Haminaan päin??
    Oiskohan sielläpäin kukaan nähnyt.?
    Siinä ois ollu mukava historia kun expomo oli sen aikoinaan itse hakenut Jenkeistä ja huollot tehty suomessa paikallisella Chrysler huollolla.
    Oli muuten pomolla melko raskas kaasujalka jonka Chargeri sai tuntea.Kiinnostaisi missähän kunnossa se kone oli?
    Olis ollu sen verran tuota peltihommaa et alko nuorta sälliä jänskättää omat pellitys kyvyt joten päätin siirtyä vähemmän ruosteisiin GM tuotteisiin :rotfl: no ainakin vähäks aikaa....
     

Kerro tästä muillekin!