Chevrolet camaro

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja a-p428, 20.8.2011.

  1. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Aika vähän siis. Ehkäpä ensi kesänä ajellaankin ysäri-jenkillä..?
     
  2. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    minä tässä kanssa ajattelen saisko vaihdettu 99 cadilankin 3.8 avo camaroon.. edellinen 5.7 LT-1 vei kaupungissa +20 L / 100km ja maantiellä kait 12 L /100 km . Miks mun piti pilata se, virittää, se 5000e virityksiin, sen jälkeen ei ollu enää mukavaa, oli sen verran race henkinen... ja paskaa asfalttia oli joka puolella, koko ajan sivuluisussa :O)
     
  3. late

    late Gearhead

    Mulla oli kesän ajan ´94 avo Camaro 3.4 koneella. Tykkäsin ajella ja pärjäsi muun liikenteen mukana. Putkille oli tehty jotain kun murisi sopivasti kutoseksi. Tokihan kaikki toitottaa, että pitää kasi olla mutta jos ajoa tulee paljon, niin monelle kasin kulutus liikaa, vaikkei se hirveästi enemmän olekaan. Itsekin toki olisin kasilla mielummin ajanut, mutta satuui nyt kutoskoneinen sopivasti tarjolle. Kulutus matkassa ei ysiä ylittänyt jos ajeli rauhallisesti, eli muun liikenteen mukana. Sama auto nyt kamulla myynnissä nettiautossa, hintakaan ei ole mielestäni paha. http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/5962979
     
  4. rb

    rb Double Gearhead

    Tota mä oon koettanut kanssa jälkikasvulle selittää.

    Sillä on 91 Firebird 305:lla ja pitkällä perällä eli kaikin puolin mitä mainioin käyttöauto nuorelle miehelle.

    Mut ei kun nyt pitäs saada 350 lohko ja sinne kaikkee virii sisälle et se ois kiva.

    Olen koettanut kertoa että sen jälkeen se ei enää ole käyttöauto vaan muuttuu harraste leluksi, eli sitten joutuisi hommaamaan jonkun muun kikottimen millä hoitaa jokapäiväiset ajelut ja onko siinä taas mitään järkeä!!!

    Ennemmin pitää ton ihan vakiona ja sitten kun on lompakossa painetta niin hommaa jonkun sopivan aihion mistä alkaa duunaamaan vakavammin otettavaa sudituspeliä..
     
  5. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Ja Fordilla jopa 2.3 L mustang !

    http://www.nettiauto.com/ford/mustang/5604536

    125HV , samat tehot kuin mun 1.8 mondeo stw:ssä, aivan tarpeeksi tehoja maantielle ja kaupunkiin. Mutta meniskö samalla tavalla hajuilla kun mondeoni .. Noh vajaa 2 vuotta aikaa miettiä, sitten poikani saa kortin .
     
  6. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Muuttuiko kone sitten '95 3,4:stä 3,8:ksi vai oliko niitä molempia saatavana yhtäaikaa? Kumpi on kestävämpi? Mikä loota niiten perässä on?
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead

  8. TexFinn

    TexFinn 1st gear

    95 alkuvuodesta sai viela 3.4:sella, mutta muuttui kesken vuotta 3.8:ksi.

    Tomaattina 93:ssa oli 4L60 ja 94-02 oli 4L60E. Manuaalina kutosissa T5 ja kaseissa T56.
     
  9. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ysärijenkillä kyllä, mutta ei Camarolla vaan Capricella.
     
  10. caveman

    caveman 1st gear

    lainataan topiccia,miten noi gen4 camaro/firebird korit? onko kovinkin ruosteherkkiä vehkeitä pohja+pellit yleensäkkin,entä sähköt? onko herkkiä aiheuttamaan ongelmia nuo nyt lähinnä kiinnostaa.
     
  11. mäkikärry

    mäkikärry 1st gear

    Muokattu: 12.4.2018
  12. max

    max Double Gearhead

    Arvo? Mitä vaan 5000-10000 € väliltä.Sanotaan nyt sit väliltä keskiarvo 7500€.
    Ai miksikö? Pölykerroksen altakin näyttäs suht ryhdikkäältä,kumikeula ja konepeltikin istuu hyvin,kun useinhan noi irvistelee aika pahasti.
    Tempase takapenkki irti(istuinosa) jos käyt sitä katsomassa,ja katso löytyykö pehmeää peltiä.
    305 motille en suurempaa arvoa anna,mut voishan sillä alotella ja tutustua autoon ja sit myöhemmin valmistella sydämensiirtoa.
    Onhan toi "Rally Sport" joten ei muuta kuin "Saturday Night Feveria" rammarista soimaan ja lierihattu päähän,niin pääsee oikeaan fiilikseen.
     
    Muokattu: 3.3.2017
  13. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Hieno löytö, kelpais kyllä mullekin.
    78-80 mallit ei vielä ole hinnan kiroissa eikä arvostus vielä 70-73 tasolla, mutta kyllä niittenkin arvo nousee.
    305 ei mikään tykki ole, mutta jos se löytyy VINistä ja on ns. numbers match niin sanoisin, että arvonnousu on taattu. Rally Sportissahan oli peruskoneena V6 ja kasikone täytyi ruksata optiona. Tosta varmaan löytyy built sheettikin jostain jemmasta.
     
  14. mäkikärry

    mäkikärry 1st gear

    Allright, kiitos paljon tiedoista! Mennään näillä eteen päin.
     

Kerro tästä muillekin!