Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    eipä tullu pieneen mieleenkään että tiputtais vetareiden varaan, kiroilin jo tos hallil et prkl saa purkaa puol autoo et saa tiivarin vaihettuu. no onneks selvis tälleen, kiitos palontie.

    ei oo putket ku nekin vaihoin juhannuksen jälkeen, oli kalliit putket 120E ku piti äkkii saada. jälkeen päin miettii ni ois voinu nekin tehä ite osista, ni ei tarvis pelätä niitä sokkia sielä moottorin päässä ku tuntuvat olevan aika rimpulat. :-?
     
  2. 66monaco

    66monaco Gearhead

    tuleva '95 gmc 2500 4x4 6,5l turbo omistaja ilmottautuu! mistä kandee hommata jousituksen korotussarja? edullinenkin sais olla, löytyykö suomesta? oisko kellään jääny yli? joku 2-3" ois ok.. kandeeko moista lastuttaa ja missä? pääkaupunki seudulla....mitä vikoja tollaseen on odotettavissa pitäis olla n. 260tkm ajettu...pdm:ssä on jo kuulemma cooleri...
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kannattaa ainakin lastuttaa.Ota yht nimimerkki kojoon asiasta:)
     
  4. tuomo.leva

    tuomo.leva 2nd gear

    Nyt kun kelit kylmeni, Silverado rupesi oireilemaan niin, että aina välillä ei kylmä kone hehkuta ollenkaan. Lämpöisellä koneella kyllä hehkuttaa, ja silloin kun hehkuttaa kylmällä koneella, niin lähtee kyllä hyvin käyntiin.
    Silloin kun ei hehkuta niin ei syty "wait" -valo eikä kuulu releen napsahdusta.
    Mistähän vikaa voisi lähteä etsimään, kun ei ole mitään sähkökaavioita tuohon koneeseen?
    Auto on vm. 1989 c2500 ja moottori 6.2L.
     
  5. raimo3500

    raimo3500 2nd gear


    näiden lisäksi, että onko minkälainen operaatio vaihtaa etuperään kuskin puolen vetoakselin stefa? Ja kuorien välinen tiiviste?
     
  6. Janne_P

    Janne_P 3rd gear

    Suomisumuvaloon liittyvä rosvous ? Mun valkoisessa valaassa ainakin oli....tuossa muutama sivu takaperin on kuvakin osittain sulaneesta johtonipusta kytkimen takaa.
     
  7. Janne_P

    Janne_P 3rd gear

    No niin minäkin noita laatuluokituksia tulkitsin, että pitäis käydä. Käytän siis jatkossakin tuota. Tälläkin hetkellä koneessa on juuri tuo öljy, eikä tuosta mitään selvästi havaittavia haittavaikutuksia tai oireita ainakaan ole tullut....
     
  8. 66monaco

    66monaco Gearhead

  9. Lassard

    Lassard Gearhead

  10. 66monaco

    66monaco Gearhead

    noo eipä tullukkaa gemsu miestä! perkele myyjä peru kaupat viime tingasssa!
     
  11. tzampy

    tzampy Gearhead

    Oiskohan kellään joutilaana maskia vm95 subbee? 2500..
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkosta dodge ram -95 vanteet käypäset Subbeen?
     
  13. persus

    persus 3rd gear

    ei pitäisi olla mitään ongelmia!
     
  14. Ronimus

    Ronimus 3rd gear

    Mulla 96 subbarissa 2012 Dodge Ramin 17" vanteet ja eteen joutu levikepalat laittamaan. Otti ylätukivarteen kiinni,mutta muuta ongelmaa ei ole. Nippelit.fi saa kätevästi ne levikepalat,maksoi n.8e/kpl, eli ei konkurssia tee,jos ne joutuu laittamaan :wink:
     
  15. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no sepä se vois olla vaikka, kun sumari ei syty ennenkuin ajovalot päällä.
    mites, olikos kellään kertoa sulake taulun kannesta niitä sulakkeita...? että mikä on mikäkin.
    ja aikaisemmassa viestissä siitä etuperästä, että onko minkälainen homma vaihtaa kuskinpuolen vetoakselin stefa ja kuorten välinen tiiviste?
     
  16. artz

    artz Gearhead

    Osaisiko joku neuvoa vikakoodien luvusta (-89 Blazer). "Service engine soon" valo syttyy aina hetken päästä kun lähtee liikkeelle. Laitoin paperiliittimen tuohon ALDL nastoihin A ja B ja laitoin virrat päälle. Vikavalo vilkahti kerran ja jäi päälle, eli ei antanut selviä koodeja, kuten on esitetty esim tällä siuvlla:

    http://www.handen.us/caprice/aldl.html

    Oliko nuo nastat nyt moottorille takoitettuja, eli kannattaisiko törkkiä paperiliitintä muihinkin? (mihin!)
     
  17. tzampy

    tzampy Gearhead

    Liittimet suljetaan. Virrat päälle pois 3x kolmannella kerralla jätät virrat päälle. Check engine valon pitäs käydä vilkkumaan. Sit vaa katsot ne välähdykset esim 2 nopeeta ja pitempi tauko sen jälkeen välähtelee taas vaikka 3 kertaa. Eli vikakoodi 23, korjatkoon paremmin tietävät jos olen väärässä :D
     
  18. mikis80

    mikis80 3rd gear

    Olis muutama kysymys liittyen Suburbanin 1994 6,5Td

    Maantienopeuksissa turbiinilukko kytkeytyy normaalisti päälle, mut ei jarruta vaihteella eikä pysy lukossa kun nostaa jalan pedaalilta.

    Sitte tänään alkoi tyhjäkäynnillä käydessään nakkelee kierroksia ylös-alas ihan itekseen ja lopetti sen sit vaan yhtäkkiä...voisko olla samaa vikaa kun välillä lopettaa kiekkamittari toimimasta ja herää sit yhtäkkiä taas elämään...

    Kiitoksia jo etukäteen avusta... :D
     
  19. artz

    artz Gearhead

    Sain koodit näkyville. Kiitoksia. Sitten fiksailemaan..
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla samaa härdelliä kun kone ja loota on vielä kylmiä.Ajelen jonkin aikaa 3 vaihteella ja sitten kun hiukka lämmennyt niin od päälle.Pikkasen hirvittää miten toimii kun kunnon kylmät alkaa.
     

Kerro tästä muillekin!