Apuja sebringin jarruvaloihin ja koodin kuittauksiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja 68FuryIII, 5.8.2011.

  1. J.Käkriäinen

    J.Käkriäinen 1st gear

    Viestisi oli ilmeisesti norjaa tai jotain. en ummartanut.
     
  2. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Ostin jo aiemmin obd-lukijan ja jarruvaloja sillä ei pysty kuittaamaan niinkuin jamant sanoi. Ongelmahan tässä on se, että ne on pimentynyt useasti ja vika ei vielä ole tiedossa. Nyt vaihdan jarruvalokytkimen jos se auttaisi. Toinen on, että laittaa kiinni kärryn/asuntovaunun missä on huonoja liitoksia pimenee taas jarruvalot. Siinä sitten rupeat Kuusamon perämettästä miettimään missä on lähin testeri prkle. Taitaa olla 300km päässä Oulussa, joten olen valmis pyllistämään vaikka Mekkaan, jos se sillä kuittaantuu.
     
  3. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Ja olen tutkinut jenkkisaiteiltakin tätä jo pidempään, mutta mitään en ole löytänyt. Niin ja merkkiliikehän ottaa kuittausloitsusta 80€!!!
     
  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No mitäs jos vetäs valoille piuhan? Rele ja sulake ja noin...ohjaus siltä katkaisijalta. Ei ole kummonen virtapiiri?
     
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Vetokoukun stöpseli.

    Hantta
     
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Pyyhkijän kumi

    edit, itellä oli yhdessä autossa juurikin tuo töpseli karussa kunnossa ja teki sen että Brake ja ABS varoitusvalot oli päällä. Itse jarruvalot pelas tosin.
     
  7. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Vetokoukun töpseli asennettu ilman asianmukaista releistystä ja se poltti bcm:stä lähdön. Kiitos kaunis JÄLLEEN KERRAN Autokeskukselle :mad:
     

Kerro tästä muillekin!