Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

  2. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

  3. passerby

    passerby Gearhead

    tyylikäs! vähän vaihtelua niihin 80-luvun kantti-Cadillacceihin. huomaan että siinä on akseliväliä pidennetty, kun takaovi ei ylety lokasuojaan asti.
     
  4. passerby

    passerby Gearhead

  5. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Monessako raatokiidossa on kromimangelssit alla ja on hautaustoimiston käytössä päivittäin ????? oisko paskapuhetta.
     
  6. paja1

    paja1 Double Gearhead

    kieltämättä aika mauton juttu tollasessa käytössä,mitäs jos suorat putket vielä laittas... :odroll:
     
  7. '68Hearse

    '68Hearse Gearhead

    Tuollahan tuo mauton caprise kylällä työtehtävissä hyörii.. On se niin mauton kylymäkiito ihan...XD Not
     
  8. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Eikai sillä ajeta pillurinkiä viikonloppuna
     
  9. '68Hearse

    '68Hearse Gearhead

    Niinkus ylempänä vuan töiajoja.
     
  10. paja1

    paja1 Double Gearhead

    vaikka ajettais niin ei varmaan se sunnuntaiaamuinen kalmanhaju ainakaan kyytiläistä haittaa.. niinkun ei varmaan noi vanteetkaan aiheuta tuskin asiakkaalle kovin suurta mielipahaa.
     
  11. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Kun minua aikanaan monttuun kärrätään niin saa olla suorat putket ja vaikka ahdinkin.
    Mitä "mauttomampi" sen parempi. :rotfl:

    Tää tulee virallisena toiveena: Jos ei Hearse polta kumia, niin jättäkää minut hautaamatta. Työntäkää vaikka kallionkoloon. :poff:
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla on toiveena oliut aina että jos pystyasennosssa haudataaan,ja edelleenkin olen sitä mieltä
     
  13. Roju

    Roju 3rd gear

    Pystyasento säästäis muutenkin tilaa hautuumailla ja pääthän vois jättää pinnalle. Ei tarvis kiviäkään..
     
  14. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mua ei ainakaan haudata mihinkään maahan, tuleen vaan koko paska ja tuhat voi heittää nurmikolle, nurtsi tykkää.
     
  15. JJ

    JJ Gearhead

  16. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    prkl pitää koittaa itsekin kasvattaa venttiileitä migillä :lol:
     
  17. paja1

    paja1 Double Gearhead

    on se ainaki helpompaa kuin saada toi imppu myytyä tolla ilmoituksella :rotfl: ei mitään kuvia,ei hintaa ja heti kun joku edes jotain tarjoaa, vedetään porot sieraimeen ja aletaan vittuilla
     
  18. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  19. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    kahva on kuitenkin oven takapässä, luulis että on hankala käyttää.
     
  20. Crash_

    Crash_ 3rd gear

Kerro tästä muillekin!