Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Myöskin periaatteessa samaa mieltä, mutta tuommoisella 3,5 V6 farkulla vähän ajaneena, voi sanoa että tuo n. 250hv riittää jo vallan mainiosti tuommoisenkin auton liikuttamiseen muun liikenteen mukana... Ei ole mikään ohjus, mutta ei missään vaiheessa normiajossa tullut mieleen että tarvitsisi enemmän voimaa. Jossain vaiheessa kun tulee rouvan käyttiksen päivitys ajankohtaiseksi, voisi tuommoinen Chrysy olla hyvinkin varteenotettava vaihtoehto.
     
  2. 12345678910

    12345678910 Gearhead

  3. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Tällä olis kyllä kylän nopein väkisinmakaaja.
     
  4. Karpo69

    Karpo69 1st gear

    kiitti infosta, kyllä perhana nyt syyhyttäis ostaa ja tuo kun sattuu olemaan noin hyvällä historiallakin, mutta kun täytyis tämmösenä persaukisena ensin ryöstää se pankki :D , se paha puoli hankinnan venyessä on, että kokemuksesta keväämmällä autojen hinnat tuppaa aina nousemaan, kun ihmisillä on tapana käydä mutustelemassa vaihtoja lomillansa.. no eikun epätoivosta yritystä kehiin ja arpoja raaputtamaan :lol: vai vaihtaiskohan tuo päittäin mun valiantin tohon :D
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oma lusikka sopppaan vielä. Oon sitä mieltä kans että bensapuolelta v8 tai sitten dsl. Pesee kulutuksessa ja suorituskyvyssä kutosen.
     
  6. Karpo69

    Karpo69 1st gear

    Lueskelin juuri ajankuluksi nuo alla olevat saitit läpitte ja niiden omistaja-kokemusten mukaan on V8 hemi luonnollisesti isoruokaisin (vaikka siinä onkin sylinterien lepuutus) ja pienin bensakone eli 2.7 yllättäen toiseksi isoruokaisin (aivan liian vähän tehoa tuohon auton isoon massaan nähden, joten tykkää imeä soppaa),

    eli bensamalleista on 3.5 v6 on noiden kertomusten perusteella vähäruokaisin vaihtoehto ( ja mulla autokuume senkun lisääntyy :D )

    Se 3.0 crd on mersun dieseli ja siinä onkin sitten näköjään ihan ylivoimaisesti eniten vikoja noista moteista, kannattaa lukea tuolta kuinka paska kone se oikeastaan on, swirlejä ja turbon putkia paukkuu ym kallista osaa, noissa bensamoteissa taas ei oikein vikoja tuntunut luetun perusteella olevan->

    http://www.phpbbserver.com/chryslerclub ... lercluboff

    http://www.300cforums.com/forums/overse ... wners.html
     
  7. Reijo Kosander

    Reijo Kosander 1st gear

    Bensakutosessa, poislukien awd, on nelivaihteinen aski, joka on hanurista. Disussakin on pykälä enemmän. Tuon auton muodot ja massa pyytää enemmän voimaa kuin vakio kutvonen antaa. Only show no go ei oikein sovi omaan ajatusmaailmaan, päinvastoin kyllä hyvinkin..
    No makunsa kullakin.

    Ei ole mun kuuloon tullut nokilekasta isoja vikoja. Pyörreläpät saa kotikonstein deletoitua ja se turbon imupuolen huohotusöljyn valuminen lukeutuu osittain tuohon samaan vikaan. Ei huono motti mun mielestä :odroll:

    Kulutuksesta:
    Toi porrasperäinen takavetoinen pikkulohkolla ei ole kyllä mikään isoruokainen, menee käytännössä samaan kuin 3,5v6. Pikku tunauksella pikkulohkosta saa paljonkin pihimmän.

    Ostakaa v8.
     
  8. moparmaniac

    moparmaniac Gearhead

    ja taas sivutaan otsikkoa eli nettivaraosassa myytävänä kaksi oikean puolen talvirengasta, harmi ku olisin tarvinnut just kaks vasemmanpuoleista :lol:

    http://www.nettivaraosa.com/renkaat/1717454


    plääh ilmoitusta muokattu ei enää mitään hauskaa :-?
     
  9. moparmaniac

    moparmaniac Gearhead

  10. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Ei jumalauta, parhaat naurut näin vuoden lopuksi!! :poff: :poff:
     
  11. Karpo69

    Karpo69 1st gear

    Ostakaa ja ostakaa, hyvä puhua, koska eihän nuo v8 hemit maksa kuin sen noin vähintään 7000e enemmän kuin esim pienemmät ja vähemmän ajetut bensa motit, mulla ainakin paukkuu varallisuus jo 3.5 v6 kohdalla :D

    Niistä dieselin vioistahan oli nimenomaan kirjoitettu paljon niihin laittamiini saitteihin, ja dieselille mulla ei ole tarvis koska tulee kilometrejä niin vähän
     
  12. rb

    rb Double Gearhead

    Joo;........ Joutuu vielä jonkun vuoden venailee.

    Farkku 5,7:lla olis kyl kiva. 8)
     
  13. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Kerro omien kokemuksien pohjalta miksi 42RLE on paska loota?
     
  14. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mihin niitä vaihteita tarvii automaattilootassa enemmän? Väännön puutetta? Ykkönen liikkeellelähtöön ja parkkiksella pyörimiseen, kakkonen kaupunki/taajama-alueelle, kolmonen maantielle sekä OD bensan säästöön...
     
  15. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Niinpä. Netissä on helppo huudella että ostakaa. Ja yhtä helppo on huudella, kuten tällä forumilla on nähtykin, kun Aspen on nähty menemässä paaliin että "kyllä tuon JOKU olisi vielä ostanut ja mr-kuntoiseksi laittanut". Siis se sama JOKU, joka esim. työmailla menee kengät jalassa loppusiivottuihin kämppiin tai varastelee/lainailee jatkojohtokeloja.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mutta on sellainenkin näkökanta että jos tili paukkuu punasta jo auton hankinnassa niin eihän sitä tartte pakosti ostaa lainkaan :lol:

    Oishan tuo isolohko fullsizekin komia mutta persaukisena ajellaankin vaan kutosella nyt mutta no can do.
     
  17. 4dtolppamies

    4dtolppamies Gearhead

  18. JnZm

    JnZm Gearhead

  19. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ...ehkä toiseksi rumin auto maailmassa... :odroll:
     
  20. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    ...mutta silleen oikealla tavalla!
     

Kerro tästä muillekin!