Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korrektia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Motor & Parts, 10.4.2014.

  1. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Jos silkkihanskat kädessä,kaukaa kumartaen(ettei teryleenit ota maalipintaan) pikkusen raotat pyyhkijää ja jätät sinne kivasti runoillun papyruksen,niin annamennä.Voi jopa ilahduttaa omistajan päivää että jotkin muutkin tykkää näistä ihan oikeista autoista.
    Monesti tollasen omistaja on vielä vanhempi herrasmies,ajovuosia jäljellä vähän,omistanut auton uudesta,penkkien päällä muovit jne.Tommonen pitääkin saada hyvään kotiin.Arvatkaa mitä perikunta tekee tollaselle--->HYI--->ROMUA--->PAALIIN!!!
     
  2. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Mun mielestä toi olisi todella hauskaa saada moinen lappu lasiin. Vaikkei välitöntä myyntiajatusta olisikaan niin varmasti soittelisin takaisin ja kuulostelisin ostajaehdokkaan ajatuksia. Jos ei muuta niin mukava turinatuokio varmaan saataisiin kanssaharrastajan kanssa
     
  3. tammercity

    tammercity Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Ei nyt ihan ostolappua, mutta tossa meidän isohkolla kotiparkkiksella oli jätetty kaikkiin autoihin lappu autojen pesusta ja tuulilasien korjauksista.

    Ainoot autot missä lappua en nähnyt, oli olssi ja lähistöllä majaileva chevy vani..

    kertonee jotain suuntaan tai toiseen? :lol: :soosoo:
     
  4. Woodpecker

    Woodpecker 2nd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Omaan pirssiini oli kauppareissun aikana ilmestynyt lappu tuulilasiin pyyhkijän varren alle. Ensin ajattelin että joku on töytäissyt autoani ja jättänyt yhteystiedot. Lapussa ei tosin lukenut mitään. Myöskään autosta ei löytynyt vaurioita.
    Lapun jättäjä oli ilmeisesti provosoitunut autoni ruosteisesta konepeillistä johon olin keltaisella rasvaliidulla kirjaillut kauppalistan
    Nyt voin tehdä kauppalistan saamaani tyhjään lappuun
     
  5. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Niinjoo, jäi sanomatta että paljon mieluummin otan vastaan lapun pyyhkijän alle kuin puheluita tuntemattomilta. Joskaan ei sekään kauheesti haittaa - tai riippuu ajankohdasta ja soittajan tyylistä.
     
  7. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    näin minunkin mielestä , mut meil jokaisel on omanlainen se ja tää
     
  8. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Sen kun jätätte vaikka ovet auki että saa rauhassa jokainen ohikulkija katella,Mä en tykkää että kosketaan. Mitä on tapahtunu vanhalle kunnon painukaa v....n mun auton luota-asenteelle..?? :D
     
  9. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    ...painukaa v....n mun auton luota-asennevammalle?
     
  10. Hawk

    Hawk 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Jos ei rekkarin perusteella löydy numeroa (jotkut joutuvat salaamaan tietonsa duunin takia), niin sit vaan laittaa lapun.
     
  11. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Jos se on asennevammaa ettei halua autoonsa hiplailtavan niin sitten mulla on semmonen.
     
  12. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    No eihän toisten autoja ilman syytä tarvi hiplata. Asiallisen lapun laittaminen pyyhkijän alle on pätevä syy eikä auto siitä huonone.

    Muistui jostain syystä juuri mieleen eräs tapaus viime vuosituhannelta. Pakittelin ruosteisen Chevy-pick-upin parkkiin Mersun edessä olevaan tyhjään ruutuun. Ennen kuin ehdin nousta autosta, niin Tenavatähden kuskin paikalla istunut minkkiturkkiin pukeutunut akka oli jo ehtinyt ponkaista ulos autosta ja huusi naama punaisena, että siirrä tuo romu kauemmas MINUN AUTOSTANI. Oli siinä autojen välissä hajurakoa ainakin 10 senttiä. Kyseessä oli marketin parkkipaikka jossa ajoväylien välillä on kahdessa rivissä ruutuja, joten ei lähentely edes vaikeuttanut Mersun poistumista paikalta.
     
  13. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Kerran on ollut ostolappu omassa autossa, ois halunnut ostaa varaosiksi kuulema. Arvatkaa myinkö :poff:

    Tämä lappu oli tuotu vielä okt:n pihassa olevaan autoon... Toisaalta ennemmin lappu kuin kännipuhelu keskellä yötä.
     
  14. venakopan.kansi

    venakopan.kansi 1st gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Mulla kin on ollut sakkolapun lisäksi lappu jossa luki " siirrä romusi v...uun" haluskohan hän ostaa autoni? Eli suomennettuna siirrä kaunottaresi minun tontille sopivaan hintaan. Vai ymmärsinköhän sen vain väärin? :rotfl:
     
  15. CH3OH

    CH3OH 1st gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Tältä hommalta pitää kyllä katkasta siivet lainsäädännöllä, ennenkun koko homma leviää käsiin. muuten vallitsee sosiaalinen anarkia, jossa tuntematon voi jopa soittaa puhelimeesi tai pahimmassa tapauksessa lähettää kirjeen tai facebook-viestin. Ostoilmoitukset pitäs viestiä korkeintaan savumerkein.
     
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    No jos sulla noin tiukka asenne on, niin kyllä sulla mun mielestä jonkun asteinen asennevamma on. :eek:
    Jos joku tulee ihastelemaan hienoa jenkkiä, niin sinäkö rupeat huutamaan, että kauemmaksi mun autosta! :poff:

    Eri asia on, jos autolle saapuessasi istuu vaikka konepellillä. :soosoo:
     
  17. nixon

    nixon 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    Mä salaan ihan huvikseni trafin tiedot ja puhelinnumeron.
     
  18. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre


    Mites toi onnistuu, kiinnostais itteekin
     
  19. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    On ihme lampaita...no,ei siinä mitään,kai ne on käsityseroja.Mulla on ollu kymmeniä autoja viidenkin vuoden aikana,yks joka pysyy on se jota ei kopeloida,Aamen.
     
  20. ktech

    ktech 3rd gear

    Re: Ostohalukkuudesta kertova lappu tuulilasissa, onko korre

    muistaakseni siellä trafin nettisivuilla on kohta jossa sen tietojenluovutuskiellon voi tehdä pankkitunnuksilla tms. itsekin laitoin pari vuotta sitten.
     

Kerro tästä muillekin!