Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Katkeraa ja ikävää tuollaiset uhkailut mutta voipi olla pelkkä uhkailu.
     
  2. Nikke_Nakki

    Nikke_Nakki 1st gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Tuossa muutama viikko takaperin, soitti yksi vähän hitaammalla käyvä nuori eläkeläinen, että voisinko tulla hakemaan häneltä yhden auton, kun pitäisi saada pois parkkipaikalta. Kytkin on rikki ja startti puuttuu.
    Autoa kyytiin ottaessani nykäisi heppu kilvet irti. Heitin vitsillä, että "eikö kilvet kuulukaan kauppaan?". Heppu totesi, että ei nää ole tämän auton, ne on jo myyty.
    Oli ostanu tän kytkinvikaisen leimatun auton ja sille kaveriksi samanlaisen leimattoman toimivan. Oli käynyt jossain liikkeesä vaihtamassa tuon sitten johonkin muuhun autoon.

    Naureskeltiin tästä aiheesta parin kaverin kanssa ja tulipa sitten mieleen vilkasta, josko ko.vääräkilpinen auto olisi nettiautossa myynnissä. Olihan se. (Siinä mulle tulleessa autossa oli huoltokirja, josta löytyi se rek.tunnus, joka oli nyt siis toisessa autossa.)
    Kaveri laittoi viestiä autoliikkeelle, että kannattaa tarkistaa täsmääkö runkonumero papereissa olevaa numeroa.
    Parin tunnin päästä tuli viestiä, että täsmää. Kummasti oli kyseinen autokin poistunut myynnistä samalla.
     
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia



    Kauankohan lie vois katsastaa tuurilla auton eri kilvillä?
     
  4. Nikke_Nakki

    Nikke_Nakki 1st gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Mä mietin, kanssa, että olisko pitänyt tarjota sinne liikkeeseen tota autoakin, kun kerran kilvet ja paperit siellä jo oli.
     
  5. heigo

    heigo 1st gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Laitanko YV:nä osoitteen ??
    Vi*un netti gängsteri...


    Luepas ilmoitusta, ennen kun tuut foorumille itkemaan !!
    Omastamielesta oon aika SELKEÄSTI kirjiottanut "TARJOA"
     
  6. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia


    Yleensä noi tarjoa hinnoitellut tahtoo olla toisin päin kuin sinulla eli tarjoa kaikki yli 3000 kuunnellaan ja muista vittuillaan :poff:

    Paljon nyt on suurin tarjous?
     
  7. JnZm

    JnZm Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Tarjotaan sitten saman tien 500, se on enemmän kuin kilohinta ;)
     
  8. Lepakko

    Lepakko Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Vai että selkeästi?! Minun mielestäni siellä lukee "TAROJA!"
     
  9. Norri

    Norri Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Voin toimia todistajana tässä asiassa. Siellä todellakin lukee "TAROJA". En tiedä mitä sellainen tarkoittaa.
     
  10. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Niin. Kannattaa näiden "vain Toyota"-huutelijoiden pitää mielessä, että Yhdysvaltojen myydyin henkilöauto on iät ja ajat ollut Toyota Camry, omien merkkien kilpaillessa lähinnä hinnalla, ei niinkään laadulla. Vaikka Berettat, Corsicat, Luminat, Neonit ym. ovat olleet Suomessa suhteettoman kalliita uutena ei se tee niistä vielä mitään laatuautoja. Teknisesti ajastaan jäljessä olevia ratkaisuja (esim. takaluukun kaarisaranat, rasvanipat alustassa) ja ämpärimuovisia sisustuksia pikkusormen mentävin raoin.
     
  11. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Ei se siltikään tee toyotasta mitään ylikylänparastavehjettä...Vaikka se oliskin Yhdysvaltojen myydyin merkki ollut iät ajat :lol: ...Omistan itsekkin toyota merkkisiä kulkuneuvoja,mutta ei ne silti mitään hyviksi luokiteltavia vehkeitä ole...Tämä siis minun oma mielipiteeni toyotasta :-?
     
  12. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia


    Sori, oli vähän huono heitto, mutta miksi laittaa edes myyntiin jos mieluummin paalaa autonsa kuin myy jollekin joka siitä vielä auton tekee?

    Siksi tuo asiaton heittoni, että joku voisi sen puolestasi tuhota, jää paperityön vaivakin.
     
  13. coistinen

    coistinen Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Nettiauosta tuli aamulla tieto sähköpostiini että olen juuri rekisteröitynyt palveluun, ohjeisti vielä että klikkaa oheista linkkiä että saat aktivoitua tilisi.
    Jätin klikkaamatta!
    Mitähän tässä oikein yritettiin ja miksi, tämähän ei kohdistunut mitenkään minun tiliini joka on ollut käytössä jo vuosia, toki meiliosoite on minun mutta eri mitä käytän nettiautossa.
    Jos tilin haluaa avata niin voihan sille tehdä sähköpostiosoitteen niin voi hallita ihan itse molempia.
     
  14. litres

    litres Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Bongasin tori.fi sivuilta erään mopar tuotteen...soitin...myyjä niin
    kännissä/sekaisin että asiasta ei tullut yhtään mitään...en kertakaikkiaan
    ymmärtänyt ukon pärinää/murinaa...
     
  15. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Nythän on viikonloppu...Niin mitäs ihmettelemistä siinä on,jos joku on kännissä.?... :odroll: :wink:
     
  16. kipa76

    kipa76 3rd gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    minua vit... ne "myyjät" jotka eivät voi hinnotella sitä tuotettansa!!

    miksi ihmeessä laittaa ees autoa myyntiin jos ei uskalla laittaa siihen hintaa ja mikä siinä on ees ajatuksena ko ei laiteta hintaa myynti ilmotukseen??
     
  17. litres

    litres Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Juu, saa sitä kännissä olla, mut sit vois luurin antaa sille joka vielä osaa puhua :lol:
     
  18. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Ai...Se olikin niin SOOSSISSA :lol: :lol:
     
  19. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia

    Tai sitten laitetaan hinta, mutta tekstissä on jotain "ei kuvan vanteilla" tai "talvirenkaat vanteineen +1000 €" -tyylistä paskanjauhantaa.

    Jos nyt pakko on hintaa yrittää kauppiaan tyyliin paloitella, niin mieluummin rykäisee kokonaishinnan koko paketille ja vinkkaa että ilman toisia renkaita voi olla halvempi. Käypä hinta+1000 € renkaista, pitäköön autonsa.
     
  20. kipa76

    kipa76 3rd gear

    Re: Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia



    ja olen nähny semmosenki ilmotuksen ettei ole hintaa ja lukee että auto leimaamaton mutta ei tekemistä leimalle, voi myös ostaa leimattuna jolloin hinta nousee 500e!! mitä vit... 500e hinnan nousua jos leimaa auton jossa ei ole ole mitään vikaa :poff:
    ja samassa ilmotuksessa oli vielä että ilman uusia talvirenkaita -200e.
    mutta mistä summasta noita "hinnan" muutoksia sitte lasketaan?? tuommosen kanssa alkaa kaupan tekoon oikein mielellään :soosoo:
     

Kerro tästä muillekin!