Tänne Chevrolet Caprice sedanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja NPP, 21.9.2008.

  1. G20

    G20 Gearhead

    Meitin Brougham kävi ulkoilemassa viime lauantaina: [​IMG]

    ..tosin ulkoilu päättyi siihen että hinattiin Massikkaa..? :lol: [​IMG]

    ..vai oliko se niin että Caprice työnnettiin talliin puomilla..? :oops:
     
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    :odroll: :eek:
    Mikäs siinä mättää?
     
  3. jar

    jar Gearhead

    Eikai siinä enää oo mitään uusittavaakaan jäljellä, sun viimetalvisten remonttien jälkeen? Vai oliko säädöt vaan sekasin EBL:n puolella?
     
  4. G20

    G20 Gearhead

    No ei siinä muuta vikaa oo kun liikaa voimaa!!! :eek: ..tai sitten autolla liikaa painoa niinkuin kuskillakin. :lol: Ensimmäisellä kunnon vedolla laatikosta kuulu naps ja kaikki vaihteet hävis: [​IMG]

    Tosin laatikko on jo kunnossa KIITOS Mudracerille! 8) Josko nyt ehtis paremmin säätää edellinen koeajo ei kestäny kuin 500 metriä.. :rotfl:
     
  5. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    :eek:
    Olipas vika.. :poff:
    Nätisti on katkennut. Ei tainnut tulla co-lateral damagea? :D
     
  6. G20

    G20 Gearhead

    Toi oli ihan tiedossa oleva "sulake" eikä tapahtunu muuta vahinkoa. 8)
     
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Lähteekö nuo oviaukkojen yläreunan peltilistat ihan vaan alaspäin repimällä? Entäs tuulilasin ylälista? Vai pitääkö rakentaa joku sorkkarautaviritelmä niiden irrotukseen?

    Meinaa usko loppu omiin kykyihin(voimiin), kun niitä olen yrittänyt nyppiä irti. Ilmeisesti ovat vaan jollain peltikynsillä tiukasti pureutuneena kiinni, mutta kun ei tunne rakennetta, niin ei tekis mieli vääntää niitä mutkillekaan takaisin asennuksen toivossa.
    Pitäis vaan tuo kattoverhous saada alas korjausta varten..
     
  8. passerby

    passerby Gearhead

    en ole ottanut selvää mitä sai minäkin vuonna, mutta hämärästi muistan useita vuosia sitten nähneeni myynnissä 4.3 V6 -koneisen laatikko-Capricen farmarikorisena. saattaa tietysti olla jälkeenpäin laitettu, mene ja tiedä.
     
  9. Holley

    Holley Gearhead

    Jälkiasennuksena pidän kyllä ilman muuta tai sitten olisi jotain "tosi harvinaista".
    On tavallaan jännä, miksi eivät mitään vaihtoehtoja tarjonneet farmareihin, jonkin sortin "poistomallista" siinä on ollut kyse, kun ei esim. sedanin ruisku-305-konetta laitettu farmariin. Miksi sitten GM:llä tiputtivat muut kuin Caprice-sedanin pois '84 (siis Buickit, Oldsit ja Pontiacit), on siinäkin ihmeteltävää.

    Ihan täysin en ole ymmärtänyt, miten paljon yhtäläistä ja eroa on muuten '75- Seville Cadillacilla ja '77- Capricella, siis alustaltaan.

    Samoin joskus luulin, että Caprice oli ns. halpa Chevrolet ja muut GM:t kalliimpia, mutta Capricehan oli aikanaan paljonkin Impalan yläpuolella hinnaltaan ja jos nyt isompiakselivälisiä 98 Oldsia ja Electraa halvempi, niin kuitenkin noin Bonnevillen ja LeSabren hinnoissa varsinkin jos lisävarusteilla autonsa varusti.
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Korissa on semmoset muoviset vastakappaleet joiden päälle ne peltilistat "kiilautuu", ne on tosi tiukasti kiinni mutta lähtee kyllä ehjänä. Farmarissa muistaakseni autoin vähän semmoisilla muovilastoilla jotka on verhouksien purkuun tarkoitettuja, saa esim. Motonetistä. Tuulilasin yläreunan lista onkin vaikeempi, sen alla on viisi leviävää muovikiinnikettä jotka menee korissa oleviin reikiin. Omassa hylsyssä jokainen meni palasiksi koska olivat niin hauraita, enkä itse ainakaan löytänyt nippelimieheltä uusia...
     
  11. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Oukei..

    Tuota motonetin muovilusikkasarjaa tullut kateltuakin jo. Käytävä hakemassa, kun sitä on muutkin kehunut.
    Meneekös tuo kattoverhous vaan sen etulistan päälle, vai onko kiinni muutenkin sieltä etureunasta, listan alta?
    Jos irroittelisi muualta ja nykäisisi sitten vaan taaksepäin.. :eek:
     
  12. karra

    karra Double Gearhead

  13. hamppi

    hamppi 2nd gear

    Jaahas, tuli sunnuntaina lähdettyä auton ostoon sillai että juuri tehty ruoka lykättiin jääkaappiin ja sitten mentiin 360 kilometriä. Mukaan tarttui uskomattoman siisti Brougham Caprice kuutosmoottorilla, en viitsinyt edes koeajaa koska oli sen verran asialtaanen peli.

    Tuulettimen viskokytkin tulee huomena Ruotsista pikana ja asennuksen jälkeen ajetaan varmaan koko juhannus nukkumatta :D
     
  14. G20

    G20 Gearhead

    Meitin Roukhami katsastettu tänään ja ajettu pitkäksi venähtäneiden talviunien jälkeen parisataa kilometriä! 8)
     
  15. kanttiauto

    kanttiauto 2nd gear

    Mahtaako jollain olla tarpeita 77-79 keulan osille? Löytyy vilkkua,parkkia,keulapalaa,maski,puskuri ym...
    Mulla itte olis tarve takaoville ja kuskin ovelle...

    Kysyä ja tarjota saa numeroon o4oo439372 Hakala
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Capriisi käväs konttorilla ja antoivat ajoaikaa kuukauden.. No, tää oli kyllä enemmän positiivisluonteinen yllätys, kun eivät ajokieltoon pistäneet. :-D
     
  17. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    meikällä on vieläki ikävä edesmennyttä capricea.mutta ei ollu muuta vaihtoehtoa ku laittaa purkuun oma broughami,oli sen verta pahasti ruostunu koriltaan ja rungoltaan että oli jo hengenvaarallinen liikenteessä.mutta caprice jatkaa elämää kuitenki uusissa vaatteissa tulevaisuudessa oldsmobile delta88 sieluna ;)
     
  18. HT

    HT Gearhead

    Nettiautosta kun tulee silloin tällöin kateltua tarjontaa, niin alkaa näyttämään siltä että vähitelle laatikkokaprisen hinnat alkaa kavuta ylöspäin. Ei tietenkään ollenkaan huono suuntaus, kun itsellä sellainen jo tallissa. Sehän on kuin pistäisi rahaa pankkiin kun Capricen omistaa...
     
  19. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Tai varaosapuljuun.. :odroll:
    No, ei tähänastiset hankinnat kyllä ainakaan ole alentaneet tuon mun Capriisin arvoa. :rotfl:
    Ja saattaa tuo koneen päivityskin sitä johonkin suuntaan heilauttaa.
    Kuutonen lähti eilen tontilta K10:n lavalla uusiokäyttöön ja 350 on koneenkorvia vaille valmis konehuoneeseen nostamista.
    Ne pitäis jostain löytää.

    Ylätukivarret on tuossa nyt niin rapeat, että ne on pakko vaihtaa että uskaltaa näitä kuoppasia teitä ajella.. Ei uskois että moisia löytyy just leimatusta pirssistä. :odroll: No, kaikkea ei vaan voi huomata edes konttorilla.
     
  20. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    ^Eikös se V-kutosen peruslohko ole sama kuin kasissakin mutta pari sylinteriä vähempänä, eli käykös ne vanhat korvakot...vai muistanko taas väärin?
     

Kerro tästä muillekin!