Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. misi

    misi 3rd gear

    Ei ole netin mukaan uspartsissa..
    omiin bushwackereihin porasin ison reiän alimmaisiin pintoihin,kerää muuten mukavasti kakkaa..
     
  2. Fikke

    Fikke 1st gear

    Southwest Tradella oli ainakin kuukausi sitten hyllyssä, jos en viimeistä ostanut. Hintaa oli ~30 EUR. USpartsilla oli päässyt hyllystä loppumaan.

    Juurikin tuo paketti vielä tulon päällä. Hinta oli ainakin kohdallaan, kun sai koko setin ulkopuolisten tiivisteiden hinnalla.
     
  3. mnousi

    mnousi 1st gear


    Minkä mallista nauhaa löysit? Pitäs itekki saada levikkeet kiinni.
     
  4. 66monaco

    66monaco Gearhead

  5. 66monaco

    66monaco Gearhead

    kellään kokemuksia detroid axle/dearborn axlen laakereista?? sellaset tuli nyt sit eteen laitettua...ja uudet etulevyt partsista...1,5 viikkoa´ja kaksi puhelin soittoa kesti tulla lakrut itellan varastosta kentältä herttoniemeen!!! (n.15km) meinas jo ruveta kyrpii et ovat hävittäneet ne..
     
  6. Tanelim

    Tanelim 2nd gear

  7. 66monaco

    66monaco Gearhead

    mä en laittanu millään kii, tuntuu pysyvän ilmankin :)
     
  8. rammeri

    rammeri 1st gear

    nelikon jakolaatikko tiputtelee öljyä ja on ihan öljyn ja paskan peitossa. Takakardaanin stefan vaihdoin viime vuonna, etukardaanin stefa näyttää olevan OK, mistähän vuotaa? Sisäänmenoakselilta?
     
  9. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Pesu, ajelua, ja tutkimaan mistä vuotaa. Voihan se vuotaa vaihteiston ulostuloltakin.
     
  10. elmer

    elmer 3rd gear

    Mikäs rami letka ajo tänään oli Jyväskylästä ysi tietä etelään? 4-5 2000-luvun puolelta olevaa tuli vastaan...
     
  11. dodge2500

    dodge2500 1st gear

    Osaisko joku kertoa riittääkö -04 2500 ramiin keulaan leveling kitti jos laittaa 35X12,5 renkaat, että sopii pyörimään? Vanteiden et on -14.
     
  12. konty

    konty 3rd gear

    Mulla on 315/70/17 ja 2" palikat siellä iskarienn päissä, kumit Ramin omilla vanteilla.
     
  13. MarHe

    MarHe 1st gear

    Sopii pyörimään. Levityspalikoilla, oiskohan ollu kaks tuumaa, ei enää mahdu.. Korottaa täytys joo.
     
  14. dodge2500

    dodge2500 1st gear

    Onko tuo kummonen homma laittaa korotuspalat etupäähän? Ja tarviiko tehä muita muutoksia vielä nuin pienelle korotukselle? Riittääkö etuiskarit?
     
  15. MKultala

    MKultala 3rd gear

    Mulla 315/70R17 Hankookit mahtuu vakiovanteilla pyörimään ilman mitään korotuksia, 35X12,5 Cooperit raapii ihan hiukan ääripäihin kääntäessä.
     
  16. smurgula

    smurgula 1st gear

    Mites tuommonen rengastus sitten katsastuksessa. Vaatiiko erillisen muutoskatsastuksen tai Trafin poikkeusluvan vai peräti molemmat?
     
  17. konty

    konty 3rd gear

    Ei mulla ainakaan mitään sanoneet kun pintaa on reilusti.
     
  18. Markokou....

    Markokou.... 2nd gear

    Moro_Onko kellään jäänyt yli/myytäväksi tommosta 1997 Dodgeen sopivaa kromista peilin kuorta tai koko peiliä.[​IMG][/url][/img]
    Olis oikeen puolen kuorelle tarvetta,kun mennyt omasta kaikki nastat poikki.T.Marko.
     
  19. MarHe

    MarHe 1st gear

    Tuosta leveling kitistä vielä. Ite nostin etupään rungosta ilmaan ja joillakin vanhoilla henkilö-auton juosipuristimilla hiukan jousta kasaan ja jousi pois. Takasinlaitto olikin sitte eri juttu, jousta kun piti saaha painumaan lisää et mahtuu palikka väliin. Puristimista alko hyppiä jo kierteet yli kun veivasin jousta kasaan. Onneks kesti, eikä tarvinnu pysäyttää otsalohkolla irtoavaa käikälettä, ois voinu tarvita laastarin. Tai arkun.
     
  20. Nitrosmurf

    Nitrosmurf 3rd gear

    Moro! olisi tarkoitus laittaa 2koppaseen ramiin muutama lisämittari, ahtopaine, pakolämpö ja vaihteiston lämpötila mittarit. Mistä porukka niitä on hommailut?
    esim. jenkeistä Glowshift gauge paketti mistä voi itse muokata haluamansa paketin vaikuttaa hyvältä, hinta tietysti viittaa kiinalaisiin mittareihin..

    Autometer olisi mielestäni oikea vaihtoehto. ja itse sovittaa esim. jokin tuning mittariteline a-pilariin.

    Kertokaa kokemuksia omista lisämittari asennuksista!
     

Kerro tästä muillekin!