Oran HEMI Barracuda avo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Matador71, 11.2.2005.

  1. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    niimpä :rotfl:
     
  2. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Kuinkas moni kirjoittajista on pysynyt originaali linjalla?! Hah.
     
  3. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    offtopiikkina: että kun ajat tälläsella ns. kv-autolla suomen rajojen ulkopuolelle niin se onkin yhtäkkiä ainoastaa non #match car, ihmeellinen maailma.,,,
     
  4. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    niin jokainen tekee mitä itse huvittaa,,,
    harva kait pysyy orkkis linjalle,
    paitsi jos kone mätsing numbers niin sitten,,

    mutta sen mätsing moottorin voi kyl laittaa talliin odottamaan aikoja papempia,ja laittaa pirteämpi motti kiinni ja kumi palamaan :)

    siinä mobilisti 2000 vuoden lehdess on asiameininkiä missä radalla savutellaan mätsing number hemi challengerilla,,,siinä on asiameininkiä,,

    mitä niillä voimavaroilla tekee jos ei niitä ikinä käytä,..?

    vaan on se kyllä kiva huomata normaaliajossakin voima,kun itse asuu hemmetin mäkisessä kantahämäläisessä maastossa ja huomaa ettei tuo 440 huomaa noita mäkiä ollenkaan,se väännön tunne on mahtavaa,,upeetaaa :rotfl:
     
  5. rb

    rb Double Gearhead

    Mulla on ollut kaksi mopsia joissa tehtaalta lähtiessä on ollut 383 mottori, mutta kumpaankin oli ehditty vaihtaa 440 keulalle ennen kun ne päätyi mulle..

    66 viissatku Coronettiin oli jostain kaivettu vuoden 74 monimonikymppinen, aivan kun se sillä olisi jotenkin nopeammaksi tullut :odroll:

    Kai toi 383 koettiin jotenkin vajavaiseksi 80- luvulla, tai Leinon Pekkahan sen aloitti Polaransa jo kanssa 70- luvulla (kaikki kunnia hotroddingin Suominestorille) ja saikin ex sixpack nelinelikymppisellä Polarasta yhden aikansa nopeimmista katuautoista.

    Moottoreitahan tuli maahan monen eri firman konteissa joten sekään ei ollut ongelma. Elikkä jos joku totesi että. "Ai, sulla on VAAN toi 383:nen" niin ihan katu-uskottavuuden kannalta 440:nen oli helpostikin sinne keulalle löydettävissä.

    Aika aikaansa kutakin...

    Sorry... Karattiin jo aika kauas Oran Barracudasta...
     
  6. Putte

    Putte 1st gear

    Ne on puolestaan laitettu kutvosten tilalle.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Mobilistitvtaitaa olla täällä vähemmistönä.
     
  8. FagerDick

    FagerDick 1st gear

    Tää hommahan on autojen rakentelua,enemmän horsepoweria jne. Orkkikset on aika tuore ilmiö tässä maassa. Eihän Oran pelissä oo laikkaa laulatettu, oikeeta hemipalkkii on käytetty, eikä mitään muutakaan pilattu. Jos on orkkisroinat tallessa, ja orkkispaprut, niin kaikkihan on mahdollista.....Sehän vaan näis e-bodyissa on, et ku kesken cruisingin joku jurripeikko sutii sellasen kylkeen.......mm. siks ne seisoo talleis, vaikka papat olis viel ajokunnossa, eikä haudassa:D
     
  9. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Juu Oran häkelytävän hieno avo 383 barracuda on aito ja suomessa on aitoja E body Hemejä ja Avoja ja Hemiavojakin mutta niistä ei saa puhua sen takia kun ovat eritäin hyvässä ja lämpimässä säilössä ja omistajat eivät halua että niille tulis mitään ilkivaltaa tai ylimääräisiä urkkijoita kuvailee ja kyselee..tiedän eräänkin moisen henkilön jolla moisia laiteita on tallissa ja Autot ovat saapunut priimana suomeen ja minusta on vaan hienoa että semmoisia Upeita Autoja on suomessa.. :D
     
  10. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Eikös se nyt ole melkein sama jos ei olisi autoa ollenkaan jos ei sitä uskalla ottaa tallista ulos? Vai onko ne sijoitusmielessä hommattu?
     
  11. hantta

    hantta Double Gearhead

    Jos haluaa nähdä hemicudan ympärivuotisessa käytössä, voi koska tahansa ostaa sellaisen, ja päristellä menemään loskan keskellä! Toivon kuitenkin, että tässäkin maassa on sen verran pussihousuja, että tulevatkin sukupolvet voivat ihailla noita harvinaisuuksia. Tuohon pussihousumeiningin ajankohtaisuuteen, - hienoja alkuperäissiipiautoja tuli - 70 luvulla Ruotsista meidän näyttelyihin lainaksi, kun ne muutamat orkkikset oli jo nähty ja kyllä 80 luvulla jo Suomi- customeja entistettiin alkuperäisiksi. Aina on ollut niitä tyyppejä, joiden mielestä autolla kuin autolla pitää ajella ympäri vuoden, ja kun ruostekukka alkaa näkyä, maalataan hökötys mattamustaksi.

    Hantta
     
  12. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Jos heppuilla on noita "tavalisia" e body vekotimia nii varmaa fiksumpaa ajaa niillä jos jotain sattuu.
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Uudessa Amerikan Rauta -lehdessä oli makoisa 1971 Plymouth avokas Hemillä. Tuntuu jutun mukaan olevan myös kovassa käytössä. Peukku!
     
  14. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Jep jep pitääkin katsoa.. :D :D
     

Kerro tästä muillekin!