70-luvun jenkkiä vuokralle nyt perjantaiksi PK-seudulta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Talviomena, 17.9.2014.

  1. Talviomena

    Talviomena 1st gear

    Terve foorumilaiset!

    Minulla olisi hieman akuutti tarve - järjestän nyt tämän viikon perjantaille kaverini polttarit. Hän on ollut koko ikänsä armoton Blues Brothers- sekä 70-luvun jenkkiautojen fani.

    Olen etsinyt perjantaiksi vuokralle aitoa Bluesmobilea, mutta ilmeisestikin niitä on Suomessa vain kolme, joista yksi on remontissa, yksi liian kaukana (Pohjanmaalla), kolmannesta en ole löytänyt tarkempaa tietoa. Eli olen luopunut jo toivosta saada sellaista, joten seuraavaksi hakusessa olisi oikeastaan mikä tahansa 70-luvun jenkki, joita polttarisankari on fanittanut koko ikänsä.

    Löytyisikö keneltäkään tälläistä Keski-Uudenmaan tai Helsingin lähiseuduilta, jota voisi vuokrata nyt perjantaiksi? (koko päiväksi, nouto olisi pe aamupäivällä ja palautus joko iltamyöhällä perjantaina tai lauantaina)

    Kiitos avusta jo etukäteen! Vastailla voi tähän tai maililla sakari (at) whitecloud piste fi
    Ystävällisin terveisin,
    Sakari
     
  2. Talviomena

    Talviomena 1st gear

    Ja lisätään vielä, että käyttö olisi erittäin asiallista ja autoa kunnioittavaa (polttarisankari on muutenkin rauhallisempaa sorttia, joten mikään villi päivä ei ole tiedossa vaan lähinnä kruisailua autolla, elokuvissa käyntiä yms.) Autossa ei luonnollisestikaan juotaisi eikä poltettaisi tupakkaa.
     
  3. 440

    440 Gearhead

  4. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Polttarit joissa ajellaan bluesmobilella, mutta ei viina eikä rööki maistu, pallo ei pala eikä puolialastomat naiset istu sylissä... :eek:

    Muistakaa ottaa koko tapahtuma videolle, tuohan olis historiallinen tapaus!

    Eikun tsemppiä auton löytämiseen, bestman on hyvällä asialla eikä tulevalla sulholla vois olla parempi maku kaaran suhteen. :D
     
  5. nixon

    nixon 3rd gear

    Lykätkää häitä arviolta sellaset 5-10 vuotta ni saatte lainata mun autoa. Se on vielä vähän vaiheessa.
     
  6. hantta

    hantta Double Gearhead

    Puuttumatta juuri näihin bileisiin, tuntuisi itselläni aika haastavalta istua omissa polttareissa -70- luvun Monacossa selvinpäin:)

    Hantta
     
  7. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Mikähän noissa 70s Monacoissa oikein on? Omassani aikanaan 80-luvulla ei myöskään pystynyt mitenkään välttämään humalointia,raggarointia ja kirkuvia naisia?!
     
  8. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Missähän mahtaa olla se yks monaco joka lahen cruisingeissaki kävi.

    [​IMG]
    Sori tatu,en löytänny muualta kuvaa :-?

    Omaani oisin voinu tarjota mutta oon reissussa viikonlopun.
     
  9. Talviomena

    Talviomena 1st gear

    Foorumin kautta löytyi auto polttaripäiväksi ja oli unohtumaton elämys niin bestmanille kuin polttarisankarillekin! Kiitos vielä! :)
     

Kerro tästä muillekin!